Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023

Ηλιούπολη: Θα καταλάβω αν το έκανε, λέει η αδερφή του προπονητή τάε κβον ντο

 Ποινική δίωξη σε βάρος του προπονητή τάε κβο ντο για βιασμό κατά συρροή, κατάχρηση ανηλίκων σε ασέλγεια, παραβίαση προσωπικών δεδομένων, προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών, άσκησε ο αρμόδιος εισαγελέας.Ο κατηγορούμενος ο οποίος συνελήφθη βάση εντάλματος έλαβε προθεσμία για να απολογηθεί την Παρασκευή. Η σύλληψη έγινε χθες, καθώς ο προπονητής τάε κβον ντο αθλητικού συλλόγου της Ηλιούπολης καθώς φέρεται από το 2009 μέχρι το 2020 να έχει βιάσει τουλάχιστον 5 ανήλικες μαθήτριες.
Την ίδια ώρα, η αδερφή του μίλησε στο Star και υποστήριξε πως έχει συγκλονιστεί με τις αποκαλύψεις. Μάλιστα, σχολίασε πως αν τον κοιτάξει στα μάτια θα καταλάβει αν ο αδερφός της είναι ένοχος για όσα κατηγορείται.

«Αντιμετωπίζω την κατάσταση ρεαλιστικά και με όποιο κόστος μπορεί να έχει. Είμαι η αδελφή του Α. Έχουμε "πέσει από τα σύννεφα". Αν αποδειχθεί αυτό, είμαστε συγκλονισμένοι, τραυλίζουμε όλοι... Εγώ μία που θα δω τα μάτια του και μία που θα καταλάβω αν τα έχει κάνει. Μετά ας κάνει η δικαιοσύνη τη δουλειά της. Είμαι έτοιμη να αντιμετωπίσω όποιον πει κάτι κακό για εμένα και τη μητέρα μου, αν έχει κάνει όλα αυτά ο αδελφός μου. Είμαστε μια πολύ φτωχή οικογένεια αλλά με ποιότητα και ήθος» ανέφερε η αδερφή του 44χρονου προπονητή.

Στη συνέχεια, μίλησε για την προσωπική του ζωή 44χρονου υπογραμμίζοντας ότι: «είναι σε διάσταση με τη γυναίκα του, είχαμε και άλλα προβλήματα, άσχημες καταστάσεις. Έχουν ένα παιδάκι, ένα αγοράκι 7 ετών. Εκείνη έχει άλλα δύο από προηγούμενο γάμο».

«Ο Α. ξεκίνησε από 5 ετών να κάνει αυτό το άθλημα - από εκεί και πέρα άνοιξε τη σχολή του το 2004 - ήμουν και εγώ αθλήτρια, κάναμε και οι δύο πρωταθλητισμό. Ο Α. είχε μπει και στην εθνική ομάδα», πρόσθεσε μεταξύ άλλων η αδερφή του 44χρονου.



Στο σπίτι του και στο χώρο της σχολής βρέθηκαν και εστάλησαν για εξέταση τρία κινητά τηλέφωνα, δύο τάμπλετ, τρία λάπτοπ, σκληρός δίσκος και κάρτα μνήμης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου