Αντιπρόσωποι Land Rover ζητούν από τους πελάτες να μην πουλήσουν τα καινούρια Defender τους σε ιδιώτες. Η
κατάσταση με τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις αυτοκινήτων δεν λέει να
Μια από αυτές τις περιπτώσεις μας έρχεται από τη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με αναφορές του βρετανικού Auto Express, φαίνεται πως αντιπρόσωποι της Land Rover στο «νησί» ζητάνε από τους πελάτες τους να μην πουλήσουν σε κάποιον ιδιώτη το αυτοκίνητό τους – κυρίως στα μοντέλα Defender.
Οι εταιρείες σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις, φαίνεται να παρουσίασαν έγγραφο προς υπογραφή στους αγοραστές Defender με το οποίο ζητάνε να μην πουληθεί το αυτοκίνητο μόλις το παραλάβουν και για διάστημα 6 μηνών. Σε αυτές τις περιπτώσεις οι αγοραστές είχαν παραγγείλει το αυτοκίνητο και περίμεναν να το παραλάβουν. Μάλιστα, οι αντιπρόσωποι ανάφεραν στους πελάτες ότι αν δεν το υπέγραφαν και έβγαινε στην αγορά ένα Defender έξι μήνες μετά την αγορά του, θα λάμβαναν πρόστιμο από τα κεντρικά της Land Rover περίπου 35.000 ευρώ.
Πολλοί πάντως από εκείνους που αγόραζαν Defender και τους ζητούσαν να υπογράψουν ένα τέτοιο έγγραφο ανήκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου. Ίσως λοιπόν αυτό να συνέβαινε για να αποφευχθεί το υπερκέρδος σε περίπτωση επόμενης εμπορικής συναλλαγής. Η JLR πάντως διέψευσε εγγράφως πως έχει δώσει εντολή στου αντιπροσώπους να προχωρήσουν σε τέτοιες συμφωνίες με πελάτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου