Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2018

Επίθεση αγνώστων στο σπίτι του δημοσιογράφου του Σκάι, Άρη Πορτοσάλτε


Όπως χαρακτηριστικά έγραψε σε μήνυμα του στα social media, «φασιστικές επιθέσεις από
τάγματα εφόδου δεχόμαστε εγώ κ η οικογένεια μου τα τελευταία 24ωρα»
Την επίθεση στο σπίτι του από αγνώστους που βανδάλισαν την εξώπορτα της πολυκατοικίας που διαμένει, καταγγέλλει ο δημοσιογράφος του Σκάι, Άρης Πορτοσάλτε.

Όπως χαρακτηριστικά έγραψε σε μήνυμα του στα social media, «φασιστικές επιθέσεις από τάγματα εφόδου δεχόμαστε εγώ κ η οικογένεια μου τα τελευταία 24ωρα με:


Αναρτήσεις Υπηρεσίας 0,60€ χυδαίου σεξισμού εναντίον της συζύγου μου

Συνεχείς βανδαλισμούς στην πολυκατοικία καθώς κ σε γειτονικές.

Προς Υπ.ΠΡΟΠΟ:

Η Ασφάλεια είναι δημόσιο αγαθό;..».


portosalte


Ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης με δική του ανάρτηση στο Twitter, καταδίκασε την επίθεση.

«Η επίθεση των "γνωστών/αγνώστων" έξω από την πόρτα του σπιτιού του @ArisPortosalte αποτελεί πρωτοφανές περιστατικό επίθεσης σε δημοσιογράφο και ξεκάθαρη απειλή κατά της οικογενείας του. Η Πολιτεία έχει υποχρέωση να επέμβει και η ΕΛΑΣ να τον προστατεύσει και μαζί του την Δημοκρατία», αναφέρει ο κ. Γεωργιάδης στην ανάρτηση του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου