Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Μια πολλά υποσχώμενη, νεα συμμετοχή στις επόμενες Δημοτικές Εκλογές Δήμου Σπάτων, Αρτέμιδος

Ανδρέας Γλαβάς
Φίλες και φίλοι,
ανέκαθεν, φίλος της δημοσιογραφίας και της πολιτικής, με διακριτική απόσταση από κόμματα και μακριά από εξαρτήσεις, έχω την τιμή να σας γνωρίσω την απόφασή – επιθυμία μου, να συμμετάσχω ενεργά στις επόμενες δημοτικές εκλογές. Κίνητρο για την απόφασή μου αυτή είναι η ειλικρινής αγάπη μου για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του.
Υπηρέτησα ήδη τα κοινά ως
πρόεδρος αλλά και ως μέλος σε αρκετούς Συλλόγους, ως εκδότης εντύπου, με υπευθυνότητα, αποφασιστικότητα και συνέπεια. Μοναδικό κριτήριο είχα πάντα το καλό του τόπου μας. Διαχρονικά, έχω αποδείξει ότι, το ενδιαφέρον μου για την Τοπική Αυτοδιοίκηση δεν είναι πρόσκαιρο ή ευκαιριακό, ούτε έχει σχέση με ιδιωτικά η ιδιοτελή συμφέροντα. 
Η θητεία μου στα κοινά, μου έδωσε την απαιτουμένη εμπειρία και με βοήθησε να διαπιστώσω άμεσα τους λόγους για τους οποίους πρέπει ένας Δήμος να διοικείται από νέους ανθρώπους, ανθρώπους που αγαπούν άδολα και ενδιαφέρονται ειλικρινά για το τόπο και τους ανθρώπους του.

Ο Δημήτρης Μάρκου, είναι ο άνθρωπος που με ενέπνευσε, τα οράματά μας ταυτίστηκαν, το ήθος, η εντιμότητα, η ακεραιότητα, η ικανότητα, είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που συνθέτουν τη φυσιογνωμία του Δημήτρη. Ανέλαβε μια σημαντική πολιτική ευθύνη, να οδηγήσει την Παράταξη «Νέα Εποχή, δύναμη αλλαγής» στην διεκδίκηση του Δήμου μας. Θέτω τον εαυτό μου, στο πλευρό του. Είμαι πεπεισμένος πως έχει την ικανότητα να διοικήσει αποτελεσματικά τον Δήμο, με σεβασμό στον Πολίτη, έξω και πάνω από κομματικές ταυτότητες, χωρίς αποκλεισμούς, δεσμεύσεις και στείρες προκαταλήψεις. 
Έχουμε κοινούς αγώνες και κοινό όραμα, που δεν είναι άλλο από την ανάπτυξη του Δήμου μας, με διαφάνεια, αίσθηση του χρέους, σεβασμό στον πολίτη και το δημόσιο χρήμα, στην δημιουργία αλλά και την βελτίωση θεσμών και αξιών, με συλλογικότητα και αλληλεγγύη. Το οφείλουμε στη νέα γενιά και στο μέλλον του τόπου.

Να ευχαριστήσω όλους από καρδιάς, όσους στηρίζουν την υποψηφιότητα μου και αναγνωρίζουν στο πρόσωπό μου, αρχές και αξίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου