Δευτέρα 30 Μαΐου 2022

Pagani Huayra-ειδικό μοντέλο περιορισμένης παραγωγής

Ο Horacio Pagani, o ιδρυτής της ομώνυμης εταιρίας supercars από την Ιταλία, είναι ένας πάρα πολύ έξυπνος επιχειρηματίας. Κάτι που αποδεικνύει συχνά-πυκνά, ετοιμάζοντας διάφορες ειδικές εκδόσεις της Huayra και κρατώντας στην επικαιρότητα ένα αυτοκίνητο που διάγει τις τελευταίες ημέρες της ζωής του.

Ο Ιταλοαργεντινός μάνατζερ έχει ήδη ανακοινώσει ότι ετοιμάζει το επόμενο μοντέλο του, το οποίο θα παρουσιαστεί στις 12 Σεπτεμβρίου στο Μιλάνο. Μέχρι τότε πάντως δεν σταματά να εκμεταλλεύεται στο έπακρο την Huayra, ιδίως όταν έχει απέναντί του πελάτες με πολλά χρήματα και ακριβά γούστα.

Η Pagani Huayra NC που ανέβηκε στον λογαριασμό της εταιρίας στο Facebook στην Κίνα είναι μία ακόμα δημιουργία του τμήματος Pagani Special Projects, το οποίο αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει τα ειδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής.

Το χρώμα του αμαξώματος είναι ένα πολύ στιλάτο μπλε βαθύ, ενώ μία κόκκινη ρίγα το διατρέχει από εμπρός μέχρι πίσω. Υπάρχει επίσης εισαγωγή αέρα στην οροφή του αυτοκινήτου και μία τεράστια αεροτομή.

Το κόκκινο χρώμα υπάρχει και σε άλλα σημεία, όπως στην αεροτομή, στο εμπρός splitter, γύρω από τις πλευρικές εισαγωγές αέρα και ως περίγραμμα στο πίσω diffuser.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μπλε δέρμα Αλκαντάρα σε όλο το σαλόνι, μαζί με κόκκινες πινελιές σε διάφορα σημεία που υπογραμμίζουν διακριτικά το μοναδικό στιλ του σαλονιού μιας Huayra.

O κινητήρας που χρησιμοποιεί η Huayra NC είναι ο γνωστός από την Mercedes-AMG στα 6,0 λίτρα, με δύο τούρμπο και απόδοση στους 841 ίππους. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται με σειριακό κιβώτιο στους πίσω τροχούς, ενώ ένα ακόμα ιδιαίτερα ενδιαφέρον στοιχείο είναι το εξαιρετικά χαμηλό βάρος που φθάνει στα μόλις 1.240 κιλά.

Δεν γνωρίζουμε κατά πόσον ο Pagani θα συνεχίσει να βγάζει ειδικές εκδόσεις της Huayra, όμως αυτό που ξέρουμε με βεβαιότητα είναι ότι ετοιμάζει το νέο του supercar με την κωδική ονομασία C10.

H εταιρεία υποστηρίζει ότι η αρχική έκδοση του νέου μοντέλου θα έχει ισχύ έως και 45 ίππους περισσότερους από τον σημερινό κινητήρα της Mercedes-AMG, ενώ αργότερα θα προστεθούν μία καθαρόαιμη έκδοση για πίστα και μία κάμπριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου