Πριν από λίγους μήνες η Renault είχε παρουσιάσει μέσω της Apine το
Alpine A4810, ένα hypercar που κινείται με υδρογόνο, ενώ σε συνεργασία
με την Plug power εξελίσσουν το πρώτο επαγγελματικό όχημα που θα
χρησιμοποιεί το υδρογόνο ως καύσιμο και παράλληλα το ηλεκτρικό πρωτότυπο
Scenic Vision που αποκάλυψε πρόσφατα χρησιμοποιεί και υδρογόνο. Παρόλα αυτά όμως, ο CEO της Renault Luca De Meo δήλωσε πρόσφατα, πως είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε σχετικά με την είσοδο της υδρογονοκίνησης στη ζωή μας. Το κόστος για το δίκτυο θα είναι πολύ υψηλό, ενώ και η χωρητικότητα των δεξαμενών δεν είναι κάτι που έχει λυθεί.
Παρόλα αυτά η ηλεκτροκίνηση δεν αποτελεί ιδανική λύση για όλους, ούτε και οριστική απαλλαγή του πλανήτη από κάθε τι που τον επιβαρύνει. Το λίθιο αρχίζει να βρίσκεται σε έλλειψη, και οι πρώτες ύλες κοστίζουν αρκετά, ενώ και η ανακύκλωση των μπαταριών δεν είναι απλή υπόθεση. Το υδρογόνο λοιπόν, σύμφωνα με τον De Meo, μπορεί να αποτελέσει μία ουσιαστική λύση. Αυτό θα συμβεί όμως αργότερα, ενδεχομένως μόλις περάσει η μόδα της ηλεκτροκίνησης, όχι όμως τη δεδομένη στιγμή.
Η Renault θα ήθελε να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση όσο περνούν τα χρόνια και θα λανσάρει ένα επαγγελματικό που κινείται με υδρογόνο, ενώ και το Alpine A4810 θα αποκτήσει αγωνιστικό χαρακτήρα. Όλα αυτά μαζί με τη βοήθεια της Plug power, που μόνο τυχαία δεν ήταν η είσοδο της στην Alpine Formula ως χορηγός. Μπορεί λοιπόν να μην έχει παρόν το υδρογόνο ως καύσιμο, πιθανότατα όμως θα έχει μέλλον, και μέλλει να δούμε πότε θα συμβεί αυτό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου