Δευτέρα 2 Μαΐου 2022

Mercedes-AMG C 43 4MATIC

 Η εταιρία παρουσίασε και επίσημα τη νέα AMG C 43, την κορυφαία C-Class και το σημαντικότερο, αυτή που εγκαινιάζει την εποχή του τετρακύλινδρου.Κάτω από το καπό δεν υπάρχει ένας V6 όπως στην προκάτοχό της, αλλά το σύνολο των 2.000 κυβικών με τον εσωτερικό κωδικό M 139 που  παρουσιάστηκε στην AMG SL 43.

Στα ιδιαίτερα γνωρίσματά του συγκαταλέγεται το ηλεκτρικό turbo και η ήπια υβριδική υποβοήθηση, που είναι συνδεδεμένα με το δευτερεύον ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V.

Η απόδοση εδώ έχει ανέβει στους 408 ίππους (από 381 στην SL), ενώ όποτε υπάρχει η ανάγκη το σύστημα της μίζας- γεννήτρια προσθέτει άλλους 14. Όσο για τη μέγιστη ροπή αυτή φτάνει τα 500 Nm και κάνει την εμφάνισή της στις 5.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας έχει και άλλες ιδιαιτερότητες όπως την επίστρωση Nanoslide στα έμβολα και τους κυλίνδρους για τη μείωση των εσωτερικών τριβών, καθώς και ένα πολύπλοκο σύστημα ψύξης που εξασφαλίζει διαφορετικές θερμοκρασίες λειτουργίας για μπλοκ και κυλινδροκεφαλή.

Το κιβώτιο είναι στάνταρ το αυτόματο των 9 σχέσεων της AMG, όπως στάνταρ είναι και η τετρακίνηση 4MATIC που στην κανονική λειτουργία της στέλνει το 69% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα.


Η ανάρτηση AMG Ride Control έχει ενεργά αμορτισέρ και τρία προγράμματα λειτουργίας (Comfort, Sport και Sport+), ενώ στάνταρ είναι και η τετραδιεύθυνση, με τη μέγιστη γωνία των πίσω τροχών να φτάνει τις 2,5 μοίρες. Προαιρετικά υπάρχει και η επιλογή AMG Dynamic Select με δύο επιπλέον προγράμματα (Slippery και Individual) και πρόσθετες δυνατότητες για το ESP.
H νέα MercedesAMG C 43 χρειάζεται μόλις 4,6 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ ώρα (στέισον 4,7) και η τελική της ταχύτητα είτε περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα είτε ανεβαίνει στα 265 με το AMG Driver’s Package.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου