Το επερχόμενο Scuderia Cameron Glickenhaus 007 που θα αγωνιστεί στη νέα κατηγορία Hypercar του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής θα διαθέτει τελικά έναν εξατομικευμένο κινητήρα V8 twin-turbo.
Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το SCG 007, ο μικρός κατασκευαστής αυτοκινήτων δήλωσε πως θα χρησιμοποιήσει έναν twin-turbo V6 που αποδίδει περισσότερους από 800 ίππους και πλαισιώνεται με υβριδικό σύστημα που παράγει άνω των 200 ίππων. Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε με τον James Glickenhaus να επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τον Γάλλο κατασκευαστή κινητήρων Pipo Moteurs για τη δημιουργία ενός twin-turbo V8 χωρίς καμία υβριδική βοήθεια.
Η Pipo Moteurs διαθέτει εμπειρία στην εξέλιξη κινητήρων για ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, συμπεριλαμβανομένων των Peugeot και Ford, καθώς και για τις BMW που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα hillclimb. Τα οχήματα που αγωνίζονται στη νέα κατηγορία Hypercar θα έχουν ανώτατο όριο τους 740 ίππους και ελάχιστο βάρος 1.100 κιλά. Η SCG λέει ότι το 007 θα είναι κοντά στο ελάχιστο βάρος. Εν τω μεταξύ, αναφέρεται ότι οι πρώτες δοκιμές έχουν ήδη ολοκληρωθεί και ότι το πρόγραμμα τεχνικής κατάρτισης θα συνεχιστεί έως το καλοκαίρι. Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Hypercar θα πρέπει να έχουν χρόνο γύρου γύρω στα τρία λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στο Circuit de la Sarthe όπου πραγματοποιείται το Le Mans. Αυτό σημαίνει περίπου 15 δευτερόλεπτα πιο αργά από τα πρωτότυπα LMP1 που θα αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Hypercar. Ο σχεδιασμός του SCG 007 μιμείται μερικά άλλα μοντέλα από το Glickenhaus, αλλά έχει ένα ξεχωριστό πίσω άκρο με μια πανύψηλη πίσω πτέρυγα. Παραμένει ασαφές εάν η πολιτική έκδοση του 007 θα διαθέτει τον ίδιο twin-turbo V8 με την αντίστοιχη αγωνιστική. Υπομονή…
Όταν ανακοινώθηκε για πρώτη φορά το SCG 007, ο μικρός κατασκευαστής αυτοκινήτων δήλωσε πως θα χρησιμοποιήσει έναν twin-turbo V6 που αποδίδει περισσότερους από 800 ίππους και πλαισιώνεται με υβριδικό σύστημα που παράγει άνω των 200 ίππων. Τα πράγματα έχουν αλλάξει από τότε με τον James Glickenhaus να επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία θα συνεργαστεί με τον Γάλλο κατασκευαστή κινητήρων Pipo Moteurs για τη δημιουργία ενός twin-turbo V8 χωρίς καμία υβριδική βοήθεια.
Η Pipo Moteurs διαθέτει εμπειρία στην εξέλιξη κινητήρων για ομάδες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι, συμπεριλαμβανομένων των Peugeot και Ford, καθώς και για τις BMW που συμμετέχουν σε ευρωπαϊκά πρωταθλήματα hillclimb. Τα οχήματα που αγωνίζονται στη νέα κατηγορία Hypercar θα έχουν ανώτατο όριο τους 740 ίππους και ελάχιστο βάρος 1.100 κιλά. Η SCG λέει ότι το 007 θα είναι κοντά στο ελάχιστο βάρος. Εν τω μεταξύ, αναφέρεται ότι οι πρώτες δοκιμές έχουν ήδη ολοκληρωθεί και ότι το πρόγραμμα τεχνικής κατάρτισης θα συνεχιστεί έως το καλοκαίρι. Οι πρώτες δοκιμές του αυτοκινήτου θα πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο.
Τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Hypercar θα πρέπει να έχουν χρόνο γύρου γύρω στα τρία λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στο Circuit de la Sarthe όπου πραγματοποιείται το Le Mans. Αυτό σημαίνει περίπου 15 δευτερόλεπτα πιο αργά από τα πρωτότυπα LMP1 που θα αντικαταστήσουν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Hypercar. Ο σχεδιασμός του SCG 007 μιμείται μερικά άλλα μοντέλα από το Glickenhaus, αλλά έχει ένα ξεχωριστό πίσω άκρο με μια πανύψηλη πίσω πτέρυγα. Παραμένει ασαφές εάν η πολιτική έκδοση του 007 θα διαθέτει τον ίδιο twin-turbo V8 με την αντίστοιχη αγωνιστική. Υπομονή…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου