

Δεν θα μπορούσε να υπάρχει πιο επίσημη επιβεβαίωση, από τη δέσμευση του Διευθύνοντος Σύμβουλου της αυτοκινητοβιομηχανίας, Ολιβιέ Φρανσουά. «Ναι, δεσμευόμαστε να κάνουμε κάτι και το μελετάμε», είπε ο Φρανσουά, όταν ρωτήθηκε, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το αυτοκίνητο της χρονιάς, για τα σχέδιά του για ένα Panda, με κίνηση και στους δύο άξονες.
Το ερώτημα, όμως, όπως παραδέχθηκε και ο ίδιος, είναι «τι Grande Panda 4×4 θα δούμε»; Με την… παραδοσιακή συνταγή του θερμικού κινητήρα, κάποια υβριδική έκδοση ή αμιγώς ηλεκτρικό;

Εν προκειμένω, ο Φρανσουά δεν έχει έτοιμη την απάντηση και αρκείται να πει ότι η Fiat και κατ’ επέκταση η Stellantis, «μελετούν όλα τα δεδομένα της αφοράς». Σίγουρα, απορρίπτει την 7θέσια διάταξη για ένα τέτοιο αυτοκίνητα, καθώς η ιταλική μάρκα θα λανσάρει μεγαλύτερου όγκου μοντέλα, που θα βασίζονται σε περσινά πρωτότυπα.
Θυμίζουμε ότι το νέο μοντέλο, είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, εκ των οποίων η πρώτη θα διαθέτει αμιγώς ηλεκτροκίνητο σύστημα με 113 ίππους και αυτονομία 320 χλμ. στον μικτό κύκλο WLTP. Η μπαταρία που χρησιμοποιεί έχει ενεργειακή χωρητικότητα 44 kWh και φορτίζει πλήρως σε 33 λεπτά της ώρας εάν συνδεθεί σε φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC).

Η δεύτερη επιλογή είναι η έκδοση Hybrid, με βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη και μέγιστη ισχύ 100 ίππων.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Fiat, πρόσθεσε ότι η εταιρεία επέλεξε να επενδύσει στην κατηγορία των σουπερμίνι με το Grnade Panda, αντί ενός νέου Punto, λόγω των απαιτήσεων της αγοράς, για πιο χρηστικά και ευέλικτα αυτοκίνητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου