Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Koenigsegg: Το πρωτότυπο μοντέλο δοκιμών πάνω στο οποίο βασίστηκε το Koenigsegg CCXR αναζητά νέο ιδιοκτήτη.


Koenigsegg: Το πρωτότυπο μοντέλο δοκιμών πάνω στο οποίο βασίστηκε το Koenigsegg CCXR αναζητά νέο ιδιοκτήτη.
Ο Christian von Koenigsegg δημιούργησε έναν από τους πιο αποκλειστικούς κατασκευαστές hypercars, γεγονός που καθιστά σπάνια την εμφάνισή τους σε δημοπρασίες, όσο και στους δρόμους.

Ο οίκος Bonhams δημοπρατεί ένα πολύ ιδιαίτερο και σούπερ συλλεκτικό κομμάτι της ιστορίας της σουηδικής μάρκας, με εκτιμώμενη τιμή εκκίνησης τα 1,7 έως 2,2 εκατομμύρια ευρώ.



Tο Koenigsegg με αριθμό πλαισίου 7031 πιθανότατα δεν ήταν ένα πλήρως καθορισμένο CCX, όταν πρωτοεμφανίστηκε το 2006, αλλά μάλλον το εξελιγμένο πρωτότυπο CCR/CCX.

Tο πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής αγοράστηκε από τον τότε βασικό μέτοχο της Koenigsegg, Bard Eker, ο οποίος ήταν ήδη κάτοχος πολλών μοντέλων της εταιρείας.

«Η εταιρεία ήθελε να βγάλει το αυτοκίνητο στο δρόμο όσο το δυνατόν γρηγορότερα», αναφέρει ο οίκος Bonhams. Προκειμένου να υποστηριχθεί το πρόγραμμα δοκιμών και πιστοποίησης, ήταν απαραίτητη η έγκαιρη εγγραφή στο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Δοκιμών στη Βαρκελώνη.


Αυτό σήμαινε ότι τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς θα μπορούσαν να παραδοθούν πιο γρήγορα. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της δοκιμής, το αυτοκίνητο είχε ήδη διανύσει 18.698 χιλιόμετρα.

Η χρήση του ως μοντέλου δοκιμής και πιστοποίησης ίσως εξηγεί το λόγο που το συγκεκριμένο CCX δεν εμφανίστηκε δημόσια για τόσο καιρό. Ωστόσο, είναι απίθανο το εν λόγω σασί (7031) να χρησιμοποιήθηκε για δοκιμές για σχεδόν έξι χρόνια, αλλά το πιθανότερο είναι ότι αποθηκεύτηκε στο εργοστάσιο, μετά την ολοκλήρωση της αρχικής αποστολής του.

Ένα μάλλον ασυνήθιστο χρώμα επιλέχθηκε για αυτό το CCX, το Satin Black. Οι μακέτες στα πλαϊνά προστέθηκαν αργότερα. Το εμπρός splitter και οι πλαϊνές ποδιές δεν είναι κατασκευασμένα από καθαρό βαμμένο άνθρακα όπως τα περισσότερα CCX, αλλά μάλλον ασημί όπως συχνά συναντούμε στα CCR.

Επιπλέον, τα ακροφύσια για την πλύση του παρμπρίζ είναι τοποθετημένα διαφορετικά από ό,τι σε άλλα μοντέλα. Οι διάφοροι αεραγωγοί πίσω από τους θόλους των εμπρός τροχών είναι επίσης μοναδικές.

Το 2014, το εν λόγω Koenigsegg, με τις απαραίτητες μετατροπές, απέκτησε τις προδιαγραφές «R» και 1.018 ίππους, γεγονός που σε κάνει να ξεχάσεις τη -δυσανάλογη κακή- εικόνα του εσωτερικού, για ένα αυτοκίνητο αυτής της κλάσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου