
Η νέα M3, η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει γύρω στο 2027 ή 2028, θα υιοθετήσει τον εσωτερικό κωδικό G24 και θα χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα CLAR, η οποία υποστηρίζει και άλλα μοντέλα της σειράς 3.
Ενώ η BMW παραμένει προσηλωμένη στην παραδοσιακή M3, αναπτύσσει επίσης μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου.

Αυτή η ηλεκτρική M3, που θα βασίζεται στην πλατφόρμα Neue Klasse, θα διαθέτει τέσσερις μεμονωμένους κινητήρες που θα παράγουν πάνω από 1.341 ίππους.
Αυτή η ηλεκτρική παραλλαγή υψηλών επιδόσεων θα πωλείται παράλληλα με το μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καλύπτοντας τόσο τους λάτρεις των παραδοσιακών όσο και των σύγχρονων επιλογών κίνησης.
Ωστόσο, το μέλλον της BMW M4 μοιάζει δυσοίωνο, καθώς πρόκειται να σταματήσει η παραγωγή της μετά το τέλος της παραγωγής του τρέχοντος μοντέλου G82.
Παρά τους αυστηρότερους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, η νέα γενιά του κινητήρα S58 της M3 αναμένεται να αποδίδει ακόμα περισσότερη ισχύ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου