Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Ελλάδα: Θα αντέξει η αντίσταση στα ευρω-χαράτσια που έρχονται;


Οι αποφάσεις για το αυτοκίνητο και γενικότερα για την κινητικότητα και την τσέπη μας, περνούν από την ευρωβουλή…  Το αυτοκίνητο είναι στη ζωή μας, στην καθημερινότητά μας, στον οικογενειακό προϋπολογισμό. Με το αυτοκίνητο εργαζόμαστε, μετακινούμαστε, περνάμε όμορφα. Και τις δύσκολες στιγμές ταχείας μετακίνησης, το αυτοκίνητο είναι εκεί.

Είναι το μοναδικό αντικείμενο, πλέον μαζί και με το κινητό, το οποίο έχουμε στα χέρια μας καθημερινά. Όμως με το αυτοκίνητο ζούμε και φυσικά το πληρώνουμε…

Οι αποφάσεις της απερχόμενης ευρωβουλής μας κόστισαν πολλά. Για να είμαι πιο ακριβής κόστισαν στους περισσότερους ευρωπαίους, που έπρεπε να πληρώσουν τα περιβαλλοντικά χαράτσια που επιβλήθηκαν λόγω του πανικού της κλιματικής κρίσης.

Στην Ελλάδα, ακόμα, δεν μας έχει ακουμπήσει αυτό, κυρίως λόγω της σθεναρής άρνησης της Ελληνικής Κυβέρνησης να ακολουθήσει την πολιτική, οικονομικής αφαίμαξης των κατόχων, ως αντικίνητρο στη χρήση παλιών και -αναμφίβολα- ρυπογόνων οχημάτων. Δε θα μπορούσε μία σοβαρη Κυβέρνηση να ρίξει ξαφνικά χαράτσια σε έναν οικονομικά λαβωμένο ενεργό πληθυσμό, ο οποίος συντηρεί και τον πολυπληθή ανενεργό (όπως συμβαίνει στη χώρα μας) και μάλιστα σε μία μετά κρίσης εποχή.
Και τα χαράτσια αυτά θα ήταν μεγάλα, με τα +17 χρόνια παλαιότητας του στόλου μας.

Για πόσο όμως θα μπορεί η Κυβέρνηση να αντιστέκεται στην πίεση της Ε.Ε.; Οι Ευρωβουλευτές μας, είναι το πρώτο ανάχωμα στην «επίθεση «αυτή. Και όσο πιο σοβαροί και επιβλητικοί είναι, τόσο θα μπορεί η Κυβέρνησης από πίσω να πάρει το χρόνο της και να ανατρέψει αυτή την κατάσταση πιο ομαλά, από τον «ξαφνικό θάνατο» των παλιών οχημάτων, που ζητάνε στην Ε.Ε..

Όμως πρέπει να παρθούν μέτρα για να αλλάξει άμεσα το τοξικό μίγμα που αναπνέουμε καθημερινά, με τα πιο ρυπογόνα και ανασφαλή οχήματα όλης της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ναι, οι Ευρωεκλογές είναι σημαντικές και για το αυτοκίνητο. Και η νέα ευρωβουλή θα κληθεί να αποφασίσει αν θα ισχύσει η απαγόρευση της πώλησης αυτοκινήτων βενζίνης και diesel, ή θα δώσει μία νοητή παράταση, με παράλληλες κινήσεις ανανέωσης του στόλου, χωρών που έχουν μεγάλο πρόβλημα και ρυπαίνουν την ατμόσφαιρά της Ε.Ε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου