Η οποία επιβεβαιώνεται και από το μέγεθος του πορτμπαγκάζ, που ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων που μετακινούνται, κυμαίνεται από 280 έως και 351 λίτρα.
Από εκεί και πέρα υπάρχει μια κλειστή μάσκα και χαρακτηριστικά LED φώτα που του εξασφαλίζουν μια σύγχρονη εικόνα, ενώ σύγχρονη είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού. Με ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη, ελεύθερη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment -και οι δύο με διαγώνιο 10,25 ιντσών.
Το Inster θα είναι διαθέσιμο με δύο ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης. Το Standard Range έχει ένα ηλεκτροκινητήρα 97 ίππων και 147 Nm καθώς και μπαταρία 42,0 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία έως και 300 χιλιομέτρων με μια φόρτιση.
Στο Long Range ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 115 ίππους και η μπαταρία τις 49,0 kWh. Έτσι εδώ η αυτονομία φτάνει τα 355 χιλιόμετρα, τιμή κορυφαία για αυτή την κατηγορία ηλεκτρικών. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 χλμ./ώρα σε 10,6 δεύτερα και τελική 150 χλμ./ώρα (Standard Range: 11,7 δεύτερα και 140 χλμ./ώρα αντίστοιχα).
Όσο για τη φόρτιση της μπαταρίας γίνεται με έως και 11 kW σε wallbox και με έως 120 kW σε ταχυφορτιστή DC, τιμές επίσης ιδιαίτερα καλές για ένα προσιτό ΒEV.
Eπίσης, όπως και στα μεγαλύτερα ηλεκτρικά της Hyundai, υπάρχει και εδώ η δυνατότητα V2L, δηλαδή η φόρτιση από τη μπαταρία του Inster εξωτερικών καταναλωτών, όπως π.χ. ενός ηλεκτρικού ποδηλάτου ή εξοπλισμού για κάμπινγκ.
Το νέο Hyundai Inster θα είναι διαθέσιμο στην Κορέα μέσα στο καλοκαίρι και στη συνέχεια θα παρουσιαστεί και επίσημα στην Ευρώπη -πιθανότατα την επόμενη άνοιξη. Όσο για τη τιμή του θα καθοριστεί τότε, αλλά είναι βέβαιο πως θα είναι και μάλιστα με διαφορά το πιο προσιτό ηλεκτρικό Hyundai.
Οι πρώτες εκτιμήσεις πάντως κάνουν λόγο για κάτω από 25.000 ευρώ, κάτι που θα το φέρει αντιμέτωπο με το Citroen e:C3 και τα άλλα αντίστοιχης λογικής μοντέλα της Stellantis, ενώ πιθανότατα θα ακολουθήσει και μια έκδοση με πιο τονισμένα off road στοιχεία που θα ονομάζεται Inster Cross.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου