Στον χωροχρόνο το debate τους θα μείνει στην Ιστορία για πολλούς αντιφατικούς λόγους. Διακεκριμένα εμβλήματα, συνώνυμα του limit up, προσαρμόζονται στα νέα ειωθότα με φόντο τον εταιρικό βιοπορισμό. Ευτυχώς για την ίδια την ιστορία της Alfa Romeo, το Centro Stile κατάφερε να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που τιμά την ιστορική συνέχεια της μάρκας, ελκυστικό και άμεσα αναγνωρίσιμο ως γνήσιο τέκνο της φίρμας.
Αυτό από μόνο του δεν θα αρκούσε ώστε η πολυαναμενόμενη Tonale να αναμετρηθεί face to face απέναντι σε ιερά και όσια. Να, όπως μια Mercedes-Benz και δη τη μοσχοπουλημένη GLA, με το σοβαρό ύφος που υπονοεί μια avant guard υπόσταση.
Ας ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα από την αρχή. Αυτή εδώ δεν είναι μια Alfa Romeo, όπως την ξέρατε στο παρελθόν. Με το που γλιστρήσεις στη θέση του οδηγού σε καλωσορίζει μια σύγχρονη καμπίνα με όλα τα κομφόρ που διαγράφει ό,τι ήξερες έως σήμερα για τις compact Alfa.
Πάντα ένιωθα ότι η δυναμική οδήγηση τοποθετείται στην κορυφή της λίστας των υποχρεώσεων μιας Alfa, με τα υλικά στην καμπίνα, την εργονομία και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να κατρακυλούν προς τα κάτω στις προτεραιότητές της. Η Tonale ανατρέπει πραγματικά το παραπάνω δεδομένο.
Εδώ η εμπειρία διαμονής στο εσωτερικό της είναι εξαιρετική, η ποιοτική τεχνολογία, κυρίως η άψογη εφαρμογή και το φινίρισμα των τμημάτων, όπως και οι επιλογές των υλικών αποδεικνύουν το premium υπόβαθρο. Η σχεδίαση του ταμπλό διατηρεί κάποια παραδοσιακά «αλφίστικα» στοιχεία, όπως ο ψηφιακός πλέον πίνακας οργάνων με τα διπλά όργανα.
Η οθόνη των 12,3” προσφέρει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης. Μία εκ των οποίων θυμίζει τη ρετρό εκτέλεση των πάλαι ποτέ Alfa, με τους κλασικούς δείκτες στο καντράν και μερικές χαριτωμένες νύξεις στην ιταλική ταυτότητα όπως η ένδειξη «giri» αντί «rpm» στο στροφόμετρο.
Σίγουρα ξυπνούν μνήμες στους μεγαλύτερους και μαθαίνουν τους νεότερους. Το σύστημα πολυμέσων αποτελεί ένα από τα καλύτερα της αγοράς, πλούσιο σε δυνατότητες, εύχρηστο και άμεσο στις εντολές του οδηγού.
Στην GLA ξεχωρίζει το διπλό ψηφιακό κόκπιτ MBUX. Πρόκειται για εντυπωσιακή ψηφιακή έκφανση, ιδίως στην επιλογή με τις δύο υψηλής ευκρίνειας οθόνες των 10,25”. Στην αριστερή οθόνη ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τις υπερπλήρεις ενδείξεις του πίνακα οργάνων ενώ στη δεξιά απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες του διευρυμένου συστήματος infotainment που απαιτεί ωστόσο κάποια εξοικείωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για μία ακόμη φορά ο χειρισμός όλων των πληροφοριών μπορεί να γίνει είτε μέσω της δεξιάς οθόνης αφής είτε μέσω των χειριστηρίων στο τιμόνι και του πολυοργάνου στο τούνελ της κονσόλας, είτε ακόμη και φωνητικά, με τον οδηγό να βάζει σε εφαρμογή το προηγμένο σύστημα φωνητικών εντολών απλώς λέγοντας: «Hey Mercedes».
Ποιοτικά η GLA έχει προσέξει περισσότερο από ποτέ αυτόν τον τομέα, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας υλικά στο μεγαλύτερο τμήμα της καμπίνας. Καλύτερο από κάθε άλλη φορά είναι και το φινίρισμα των υλικών, όπως και η συναρμογή τους. Πράγματα δεδομένα δηλαδή.
Η Tonale, όμως, κατάφερε να κλείσει την ψαλίδα στον συγκεκριμένο τομέα, προς έκπληξη όλων. Στο χωροταξικό σκέλος και στο αντίστοιχο της πρακτικότητας τα δυο C-SUV πάνε χέρι-χέρι. Το ιταλικό αυτοκίνητο είναι μεγαλύτερο σε εξωτερικές διαστάσεις, με εξαίρεση το μεταξόνιο αλλά και το ύψος.
Ευτυχώς η υψηλών οδηγικών προσδοκιών Alfa δεν έμεινε στις υποσχέσεις αλλά πέρασε στην ουσία της υπόθεσης. Είναι καλά στημένη, λαμβάνοντας υπόψη την αρχιτεκτονική με την κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Υπάρχει άφθονη πρόσφυση μαζί με αμεσότητα στις αντιδράσεις του εμπρός άξονα, η κύλιση είναι γλυκιά, χωρίς να κουράζει στις ανωμαλίες του δρόμου, η υποστροφή αποτελεί άγνωστη έννοια ή καλύτερα απαιτεί αρκετή προσπάθεια με άτσαλες κινήσεις και το τιμόνι (παρότι πολύ ελαφρύ, χωρίς ανάδραση), είναι ευκρινές και άμεσο, χωρίς όμως τη διαισθητική, ξυραφένια αίσθηση του αντίστοιχου της Giulia.
Σαφώς πιο γρήγορο και επικοινωνιακό, όμως, από το αντίστοιχο της GLA. Η τελευταία άλλωστε δεν ρίχνει το βάρος της εκεί. Είναι σαν να αποκαλύπτει μια γενικότερη αγχολυτική φιλοσοφία οδήγησης-σήμα κατατεθέν στα οικογενειακά μεσαίου μεγέθους SUV της Merc.
Πίσω στην Tonale, ο 160άρης υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας δεν διακρίνεται για την εκρηκτικότητα και την ένταση που θα περίμενε κανείς από μια Alfa Romeo, επενδύει, όμως, στο άπλωμα της ροπής σε μεγαλύτερο εύρος στροφών. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων δεν αποδίδει τα δέοντα με γνώμονα την πραγματική εμπλοκή του οδηγού. Τουλάχιστον στην αυτόματη λειτουργία.
Τα πράγματα βελτιώνονται όταν επιλέξεις το πρόγραμμα Dynamic και τη χειροκίνητη λειτουργία. Στις στροφές που ρέουν η Tonale τα καταφέρνει περίφημα, όπως και στα πιο σφιχτά κομμάτια που αποδεικνύει με το καλημέρα ότι διαθέτει ένα σαφές προβάδισμα σε επίπεδο δυναμικών χαρακτηριστικών απέναντι στην πιο αποστασιοποιημένη GLA. Η τελευταία εμφανίζει μεγαλύτερο βάθος στην άνεση και, ως είθισται, μεγαλοπρέπεια κύλισης, προφανώς λόγω διαφορετικής ρύθμισης στην ανάρτηση.
Η Alfa αισθάνεται κάπως μπερδεμένη με τη συχνή και ίσως αχρείαστη αυτόματη αλλαγή σχέσεων, όπως και με την αναποφασιστικότητα του υβριδικού συστήματος σε ορισμένες περιπτώσεις για το πότε θα ενταχθεί σε λειτουργία. Κυρίως με χαμηλές ταχύτητες στην πόλη. Είναι σαφές πως η Tonale έχει ένα άγχος να αναδείξει τη σπορ απόχρωση του χαρακτήρα της, άλλοτε με μεγαλύτερη και άλλοτε με λιγότερη επιτυχία, αλλά τουλάχιστον δεν κάνει το λάθος να λησμονεί την αποτελεσματικότητα.
Ταξιδεύει ειρηνικά προσφέροντας την ιταλική φινέτσα και αξιοποιώντας την καλή μόνωση της καμπίνας από τον θόρυβο κύλισης. Πάντως, είναι γεγονός πως όσο περισσότερο την πιέζεις τόσο πιο πολύ βγάζει στην επιφάνεια τη σπορ διάσταση του χαρακτήρα της. Ό,τι σου τη σπάει στην κίνηση στην πόλη, κυρίως λόγω της επιπόλαιης λειτουργίας του κιβωτίου, σε φτιάχνει συνολικά όταν αποφασίσεις να ανεβάσεις ρυθμό μακριά από αυτή. Λες και βρίσκει τον αληθινό εαυτό της. Μην ξεχάσω να προσθέσω βέβαια τα φρένα της με κορυφαία απόδοση και αίσθηση.
Στο γερμανικό στρατόπεδο τώρα, με τόσο υψηλή θέση οδήγησης νιώθεις σαν να κάθεσαι πάνω στη GLA παρά μέσα σε αυτή. Μόλις συνήθισα το γεγονός ότι δεν μπορούσα να φτάσω το κάθισμα όσο χαμηλά θα ήθελα, όλα έγιναν αρκετά πιο εύκολα και έτσι μπορούσα να συνεχίσω να εκτιμώ πλήρως την εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
Η GLA υιοθετεί τη γνωστή γερμανική στιβαρότητα με την οποία το εσωτερικό της είναι φτιαγμένο, παρά ταύτα είναι ο τρόπος που κάθεται στον δρόμο αυτός που την κολακεύει εξίσου. Απορροφά καλύτερα τους κραδασμούς σε σχέση με την αντίπαλό της, παρέχοντας το είδος της ποιότητας απόσβεσης αλλά και του χειρισμού που περιμένεις σε ένα γερμανικό αυτοκίνητο με έμβλημα το αστέρι. Στον τομέα της άνεσης λοιπόν η GLA διατηρεί τα σκήπτρα, κάτι που μάλλον το περιμέναμε.
Ωστόσο, στο δυναμικό σκέλος ο θόρυβος του κινητήρα της είναι ενοχλητικός κάθε φορά που προσπαθείς να επιταχύνεις έντονα, μέχρις ότου επιστρέψεις στον βολικό ρυθμό που ταιριάζει σε ένα όχημα ελεύθερου χρόνου με οικογενειακό προσανατολισμό – και δη της Mercedes-Benz.
Ο κινητήρας της, παρότι υιοθετεί μικρότερη χωρητικότητα συγκριτικά με εκείνον της Tonale και δεν χρησιμοποιεί κανενός είδους υβριδικό σύστημα, αποδεικνύεται στην πράξη πιο σπιρτόζικος από τον αντίπαλό του στο μεγαλύτερο εύρος περιστροφής. Επικρατεί μάλιστα και στις ρεπρίζ, τη σημαντικότερη διαδικασία στο σκέλος των επιδόσεων.
Ο γνώριμος turbo 4κύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1.332 cc και 163 PS περιλαμβάνει σύστημα απενεργοποίησης του 2ου και 3ου κυλίνδρου σε συνθήκες χαμηλού φορτίου και κινεί με σχετική άνεση τη GLA. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο συνδυάζεται φροντίζει ώστε να προσαρμόζει την παροχή της ροπής στο εκάστοτε οδηγικό στυλ.
Μόνο σε πιο γρήγορους ρυθμούς εμφανίζει μια σαφή καθυστέρηση απόκρισης, όμως γι’ αυτό υπάρχει το set-up «Sport» στα προγράμματα οδήγησης του αυτοκινήτου. Και οι δυο κινητήρες σε μεικτή χρήση μπορούν να κρατήσουν τη μέση κατανάλωση οριακά κάτω από τα 9 lt/100 km.
Το γεγονός ότι η γρήγορη οδήγηση δεν αποτελεί το φόρτε της GLA 200 δεν σημαίνει πως όλα δεν γίνονται εύκολα, προοδευτικά και κυρίως με ασφάλεια. Στις στροφές η Merc είναι περισσότερο σαν μαχαίρι που απλώνει το βούτυρο, που εξομαλύνει την πίεση παρέχοντας περιθώρια αντίδρασης ακόμη και στον αδαή, έχοντας τα ηλεκτρονικά ως δικλίδα ασφαλείας.
Το τιμόνι είναι επίσης ελαφρύ και εύκολο στη χρήση, παρά βαρύ και «ομιλητικό». Το προβάδισμα της Tonale στον δρόμο δεν διακυβεύεται. Ακόμη και εκείνος που δεν λατρεύει την οδήγηση δεν θα αργήσει να κατανοήσει πως έχει μεγαλύτερες δυνατότητες, αντιμετωπίζοντας τους νόμους της Φυσικής με πιο ψαγμένο τρόπο. Δεν είναι τυχαίο πως η ανάρτησή της αποτελείται από τέσσερα γόνατα MacPherson, επιλογή που αν μη τι άλλο συναντάς σε πιο σπορ κατασκευές.
Δεν μπορείς να κλείσεις τα μάτια στο αυτονόητο, παρόλο που τα σήματα ή η διαφορά τιμής υπέρ της GLA σου βάζουν δύσκολα, ανακατεύοντας την εξίσωση. Η Tonale είναι ένα σαγηνευτικό αυτοκίνητο απ’ όποια πτυχή την αντιπαραθέσεις απέναντι στην GLA.
Η φρεσκάδα, το απαράμιλλο σχεδιαστικό ταμπεραμέντο, η έντονη προσωπικότητα, το Cuore Sportivo που αναδίδει το ελαφρύτερο πάτημά της αρκούν προκειμένου να της χαρίσουν (έστω και οριακά) την πρώτη θέση. Μάλιστα, το επιτυγχάνει απέναντι στην απόλυτη σταθερά στην κατηγορία, η οποία ακούει στο όνομα Mercedes GLA (η οποία πάντως θα επανέλθει δριμύτερη αφούτ αναμένει ρετούς το 2023).
Η Alfa δεν υστερεί ούτε σε διαθέσιμους χώρους ούτε -πρωτίστως- σε αντιληπτή ποιότητα στην καμπίνα, όπως εύλογα θα περιμέναμε. Η GLA κεφαλαιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο το βαρύγδουπο όνομά της πλαισιώνοντας το άνω άκρο του premium κομματιού ενός segment το οποίο ανθεί εμπορικά.
Η δε τιμή της αποτελεί γροθιά στο στομάχι του ανταγωνισμού. Ωστόσο, μέσω ενός παγκοσμιοποιημένου ομίλου που εξ ορισμού δυσκολεύεται να διατηρήσει ισορροπίες μεταξύ των brands, η εφτάψυχη, όπως αποδεικνύεται, Alfa Romeo βρήκε τον τρόπο να αξιοποιήσει τα γονίδιά της. Και μάλιστα στη δύσκολη κολυμπήθρα των premium SUV.
KEY TECH – ALFA ROMEO TONALE
Ο νέος κινητήρας της Tonale με τον στροβιλοσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας (Hybrid VGT Variable-Geometry Turbo) των 160 PS λειτουργεί με βάση τον κύκλο Miller με υψηλή σχέση συμπίεσης (12,5:1), έχει ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή, μεταβλητή ρύθμιση των βαλβίδων και νέα, πιο αποδοτική εισαγωγή. Συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη TCT επτά σχέσεων και έναν ηλεκτροκινητήρα P2 48V, με απόδοση 15 kW και 55 Nm ροπής. Αυτός επιτρέπει την κίνηση του αυτοκινήτου ακόμη και όταν ο θερμικός κινητήρας των 1,5 lt είναι εκτός λειτουργίας. Η μπαταρία είναι χωρητικότητας 0,8 kWh, διπλάσια από τα ήπια υβριδικά συστήματα του ανταγωνισμού. Διαθέτει όγκο 11 lt και βάρος 14,5 kg. Ετσι προσφέρονται δυνατότητες αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης στην εκκίνηση ή στους ελιγμούς στάθμευσης. Η ανάρτηση φορά γόνατα MacPherson και στα τέσσερα άκρα, ενώ τα αμορτισέρ τεχνολογίας FSD (Frequency Selective Damping) της Koni προσαρμόζονται στις συνθήκες του οδοστρώματος και του φορτίου του αυτοκινήτου. Πλούσιο είναι το σύνολο τεχνολογιών υποβοήθησης της σουίτας ADAS, παρέχοντας αυτονομία επιπέδου 2.
KEY TECH – MERCEDES GLA 200
Ο βενζινοκινητήραςτης GLA 200 με κωδικό M 282 διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων για αποδοτική λειτουργία υπό μερικό φορτίο. Οι διευρυμένες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης, που ειδοποιεί τον οδηγό όταν προσεγγίζουν ποδηλάτες ή οχήματα και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις. Η ενεργή υποβοήθηση πέδησης αναλαμβάνει σε πολλές περιπτώσεις να πραγματοποιεί αυτόνομο φρενάρισμα προκειμένου να αποτραπεί μια σύγκρουση ή να μειωθεί η σφοδρότητά της. Με ταχύτητα έως 60 km/h το σύστημα μπορεί να επιβραδύνει το αυτοκίνητο όταν ανιχνεύει σταματημένα οχήματα και πεζούς να διασχίζουν τον δρόμο. Ανάλογα με την κατάσταση, προλαμβάνονται συγκρούσεις με ταχύτητα έως 50 km/h.
ALFA ROMEO TONALE 1.5 VGT 160 PS MHEV: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.469 CC, i4, TURBO, ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ, MHEV 48V, ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ 7 ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MΑCPHERSON (ΕΜΠΡΟΣ), ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (ΠΙΣΩ), ΥΛΙΚΟ: ΧΑΛΥΒΑΣ, ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.528/1.841/1.601 MM, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.636 MM, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 500 LT
MERCEDES-BENZ GLA 200: ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 1.332 CC, i4, TURBO, ΑΜΕΣΟΣ ΨΕΚΑΣΜΟΣ, ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ 7 ΣΧΕΣΕΩΝ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΓΟΝΑΤΑ MACPHERSON (ΕΜΠΡΟΣ), ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (ΠΙΣΩ), ΥΛΙΚΟ: ΧΑΛΥΒΑΣ, ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.410/1.834/1.611 MM, ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.729 MM, ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 435 LT
ΙΣΧΥΣ + ΡΟΠΗ
ALFA ROMEO: 160 PS@5.500 RPM, 240 Nm@1.500 RPM
MERCEDES: 163 PS@5.500 RPM, 250 Nm@1.620 RPM
ΒΑΡΟΣ
ALFA ROMEO: 1.525 KG
MERCEDES: 1.485 KG
0-100 km/h
ALFA ROMEO: 8,8’’
MERCEDES: 8,7”
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ L/100KM
ALFA ROMEO: 8,6 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ (6,1 WLTP)
MERCEDES: 8,8 ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ (6,7 WLTP)
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
ALFA ROMEO: 210 KM/H
MERCEDES: 210 KM/H
CO2
ALFA ROMEO: 139 G/KM
MERCEDES: 152 G/KM
ΤΙΜΗ
ALFA ROMEO: ΑΠΟ 47.000 ευρώ
MERCEDES: ΑΠΟ 42.350 ευρώ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2025
(560)
- ► Ιανουαρίου (560)
-
►
2024
(10349)
- ► Δεκεμβρίου (1163)
- ► Σεπτεμβρίου (704)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
▼
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
-
▼
Μαΐου
(856)
- Chillout Lounge - Calm & Relaxing Background Music...
- Mercedes-Maybach
- Το εξερευνητικό έργο του Μεγάλου Αλεξάνδρου και όσ...
- Μαζική «εισβολή» στην Καστοριά για το «λουλούδι το...
- Ο πρώτος θάνατος στην Ευρώπη από το ναρκωτικό «ζόμ...
- Παιδική κακοποίηση: Επιχείρηση «Χελωνονιντζάκι» - ...
- Credit Suisse: Περίπου 150 άνθρωποι σε όλο τον κόσ...
- Ελεύθεροι επαγγελματίες: Λήγει σήμερα η ασφαλιστικ...
- Βόρεια Ήπειρος: Η μειονότητα από τον Χότζα μέχρι τ...
- Βόρεια Κορέα: Το παρασκήνιο της απόπειρας της να θ...
- Χαϊδάρι: Μαχαίρωσαν στο πόδι 24χρονο επειδή φορούσ...
- Γερμανία: Επτά συλλήψεις υπόπτων για χρηματοδότηση...
- Αυτή είναι η αεροπορική εταιρεία που θα σας ζητήσε...
- NASA: Συνεδριάζει σήμερα η ειδική επιτροπή για τα ...
- Κορυδαλλός: Κινδύνευσαν μητέρες και παιδιά από πυρ...
- Αίγυπτος: Το πρόσωπο του βασιλιά Τουταγχαμών «αποκ...
- Τουρκία: Σε νέο ιστορικό χαμηλό η ισοτιμία της λίρ...
- Πέθανε ο Θεόδωρος Πάγκαλος - Η διαδρομή του από το...
- Ποιοι θα χάσουν το δίπλωμα τους;
- Έβρος: Το 2018 υπηρετούσαν στην ΕΥΠ τρεις από τους...
- IBIZA SUMMER MIX 2023 ↠ Dubai, Bali, Greece, Icela...
- Hennessey Venom F5 Roadster
- Ο Έλληνας που προαναγγέλλει το ηλεκτρικό μέλλον τη...
- Κακοποιούσε τη σύζυγό του και ο Άρειος Πάγος επέστ...
- Kia EV9 GT-Line
- «Με εκδικούνται γιατί χάλασα την πιάτσα», λέει ο κ...
- Εγκλήματα: Γυναίκες στην Ελλάδα που έβαλαν τους ερ...
- Θεσσαλονίκη: Έκλεψαν νεογέννητο γαϊδουράκι με σπασ...
- Τουρκία - Ανάλυση Guardian για νίκη του Ερντογάν: ...
- Νέος Ατατούρκ θέλει να γίνει ο Ερντογάν - Οι στόχο...
- Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία του Ροταριανού Ομίλου ...
- Heidi Horten: Tα «ματωμένα» διαμάντια της δισεκατο...
- Google: Το Flood Hub έρχεται στην Ελλάδα - Προβλέψ...
- Μπαράζ κλοπών με λεία δίκυκλα σε όλη τη χώρα
- Τουρκία: Συνεχίζει την πτωτική της πορεία η λίρα
- Αλέξης Γεωργούλης: Άρση ασυλίας ψήφισε η νομική επ...
- Ο μυστικός “Kανόνας των 20” που προστατεύει την όρ...
- Η άνοδος και η πτώση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ: Έρχεται σφυρί μ...
- Έβρος: «Παπούτσια», «βαλίτσες», «προίκα» - Οι κωδι...
- Τουρκία: Ο Ερντογάν επικράτησε ξανά γιατί δεν υπάρ...
- Καλλιθέα: Ένας Μαροκινός με... έξι ονόματα πίσω απ...
- VW T-Cross
- Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Άρση ασυλίας για την Μαρία ...
- Ρόδος: «Τον έβλεπα στο νερό με κεραυνούς γύρω-γύρω...
- Πόρτο Ράφτη: Σχολικό λεωφορείο έπεσε σε λακκούβα κ...
- Ισπανία: Η αστυνομία της Μαδρίτης έφτασε στα ίχνη ...
- Για «νέα εποχή» στις σχέσεις Βραζιλίας-Βενεζουέλας...
- Συγκλονίζει μέλος του αντιτορπιλικού «Βέλους»: «Το...
- Ο μακελάρης της Νέας Σμύρνης πέταξε τη σύντροφό το...
- Crash test: LED ή συμβατικοί λαμπτήρες – Πώς εξοικ...
- Αλέξης Γεωργούλης: Άρση ασυλίας ψήφισε η νομική επ...
- Έβρος: Πώς λειτουργούσε η ομάδα των συνοριοφυλάκων...
- Τι μας κρύβουν; Αυτοκίνητα χάνονται ξαφνικά σε μυσ...
- Εκλογές στην Τουρκία: Ως νέος «Μωάμεθ ο Πορθητής» ...
- Ρόδος: Ποιος ήταν ο 26χρονος Βρετανός τουρίστας πο...
- Έβρος: Συνελήφθησαν οι 5 συνοριοφύλακες - Εμπλέκον...
- Ιαπωνία: Ο πρωθυπουργός Κισίντα απέπεμψε τον γιο τ...
- Σουηδία: Στις δυτικές ακτές η «Χβάλντιμιρ», φάλαιν...
- Τουρκία: Επιφυλακτικός ο γαλλικός Τύπος με την επα...
- Κίνα: Σπάνιες εικόνες με το μοναδικό πάντα-αλμπίνο...
- DW: Οι Έλληνες εμπιστεύτηκαν τον «πραγματιστή Μητσ...
- Τουρκία: Νέα συναλλαγματική κρίση με απρόβλεπτες σ...
- Ρόδος: Νεκρός 23χρονος τουρίστας - Χτυπήθηκε από κ...
- Porsche 718 Spyder RS
- Τουρκία: Η νίκη Ερντογάν ανησυχεί τις αγορές - Κον...
- Τουρκία: Τι σημαίνει η επανεκλογή Ερντογάν για τις...
- Πρώτη εμπορική πτήση για το κινεζικό επιβατικό αερ...
- Κληρονομιά Τράγκα: Ολική ρήξη ανάμεσα στον Γιάννη ...
- Ιταλία: Γιατί έγιναν πράσινα τα νερά στο «Μεγάλο Κ...
- Ρωσία: Ο Πούτιν υπέγραψε την έξοδο από τη Συνθήκη ...
- Ισπανία: Πρόωρες εθνικές εκλογές στις 23 Ιουλίου α...
- Avicii, Maroon 5, Coldplay, Ellie Goulding, Alok, ...
- Caterham Seven
- Το ναυάγιο του πλοίου «Χειμάρα» στον Ν. Ευβοϊκό το...
- Κωνσταντία Δημογλίδου: Ποια είναι η εντυπωσιακή εκ...
- Λέσβος: Ψάρευαν παράνομα με σκάφος που είχε κλεμμέ...
- Μέσα από την φυλακή εξαπάτησε 46 πολίτες σε όλη τη...
- Τουρκία - Ανάλυση της Bild για τουρκικές εκλογές: ...
- Μιλάνο: 16χρονος μαθητής μαχαίρωσε 51χρονη καθηγήτρια
- Η ευρωπαϊκή πόλη, όπου τα ενοίκια είναι… τριπλάσια...
- 29 Μαΐου 1453: Σαν σήμερα πριν από 570 χρόνια η Άλ...
- Avicii, Maroon 5, Coldplay, Ellie Goulding, Alok, ...
- Suzuki Jimny
- Φλώρινα: Aρκούδα προσπαθεί να απεγκλωβίσει τα μικρ...
- Το τσάι που καίει λίπος ακόμη και όταν κάθεστε – Δ...
- Κύθηρα: Τι απαντά το Υπουργείο Ναυτιλίας για το το...
- Επιστήμονες ανακάλυψαν κρυφό κεφάλαιο της Βίβλου
- Έσφαξε παράνομα 22 πρόβατα σε ένα ρυάκι στο Ηράκλειο
- Κύθηρα: Τουρκικά αλιευτικά ρίχνουν δίχτυα σημαία κ...
- Τουρκία: Επισκευάζεται ο «Δούρειος Ίππος» στο Τσαν...
- Η μεγαλύτερη εντός πόλης σήραγγα στην Ελλάδα τα αλ...
- Το πιο δυνατό ζώο στον κόσμο: Μπορεί να σηκώσει 1....
- Οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο μεταξύ Περσικού Κόλ...
- Νεκρός 55χρονος Γερμανός στο ΑΤ Ομόνοιας – Έπεσε α...
- Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει την αγορά εργασίας: Έρ...
- Αφεντικό απέλυσε υπάλληλο μετά από τεστ DNA που απ...
- Αθήνα: Δεκατρείς συλλήψεις από την αστυνομία για τ...
- Κονέκτικατ: Πεινασμένη αρκούδα έκλεψε από φούρνο 6...
- Βασιλιάς Κάρολος: Κάνει «έξωση» στον πρίγκιπα Άντρ...
- Ρευματοειδής αρθρίτιδα: Το σημείο του σώματος που ...
- ► Φεβρουαρίου (1122)
- ► Ιανουαρίου (1018)
-
►
2022
(11200)
- ► Δεκεμβρίου (731)
- ► Σεπτεμβρίου (896)
- ► Φεβρουαρίου (960)
- ► Ιανουαρίου (1185)
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου