Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

Audi RS Q8 vs BMW X6 M vs Jaguar F-Pace SVR vs Porsche Cayenne Coupe GTS


Σε μια εποχή όπου οι δοκιμές νέων αυτοκινήτων επικεντρώνονται ως επί το πλείστον σε ηλεκτρικά ή επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα, το να έχεις την ευκαιρία να συγκεντρώσεις όχι ένα, αλλά τέσσερα premium SUV και μάλιστα στις κορυφαίες τους εκδόσεις, είναι εξαιρετικά σπάνιο.

Για πολλούς, ίσως και εκτός πραγματικότητας. Το πρώτο από τα μοντέλα της δοκιμής είναι η Jaguar F-Pace SVR. Η ισχυρότερη έκδοση στην γκάμα του βρετανικού SUV που ανανεώθηκε πρόσφατα είναι και η τελευταία η οποία κυκλοφορεί με θερμικό σύνολο, καθώς η εταιρεία βάζει χειρόφρενο μέχρι το 2025 στην εξέλιξη νέων μοντέλων, κάτι που σημαίνει ότι το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο θα μείνει ως έχει, ενώ αποκάλυψε τα μελλοντικά της σχέδια που αφορούν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση.

Ομολογώ ότι απολαμβάνω την οδήγηση της Ι-Pace και την εξέλιξη που κρύβει κάτω από το εντυπωσιακό της αμάξωμα, εν τούτοις δεν μπορεί να συγκριθεί με τον μεταλλικό ήχο του υπερτροφοδοτούμενου 5λιτρου V8 και τις αστραπιαίες αλλαγές ταχυτήτων της SVR. Ναι, μπορεί ο χαρακτήρας της να έχει μια παλιομοδίτικη εσάνς, τα φρένα να μην έχουν αντίστοιχη απόδοση με τα υπόλοιπα über-SUV, το τιμόνι να στερείται αμεσότητας -κάτι που χαρακτηρίζει γενικότερα τα μοντέλα της Jaguar-, αλλά όσο τη μαθαίνεις τόσο πιο πολύ την εκτιμάς.

Πλέον το βρετανικό SUV υποβλήθηκε σε σημαντικές επεμβάσεις εστιάζοντας στη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής, του συστήματος μετάδοσης της κίνησης και του πλαισίου. Αναβαθμίσεις έχει δεχτεί η ανάρτηση, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και νέα σινεμπλόκ για την απορρόφηση των κραδασμών, το σύστημα διεύθυνσης έχει νέα χαρτογράφηση που προσφέρει μια πιο σφιχτή αίσθηση στο τιμόνι, όπως και τα φρένα με την υιοθέτηση της τεχνολογίας brake booster που εξασφαλίζει καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ.

Ο V8 κινητήρας των 5,0 lt με τη βοήθεια μηχανικού υπερσυμπιεστή συνεχίζει να αποδίδει 550 PS, ενώ αυξημένη κατά 20 Nm παρουσιάζεται η μέγιστη ροπή, που τώρα φτάνει στα 700 Nm. Ο μετατροπέας ροπής έχει μεταφερθεί αυτούσιος από την XE SV Project 8. Χάρη στα παραπάνω έχουν βελτιωθεί οι επιδόσεις, με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε 4,0” και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 286 km/h.

Βρίσκομαι στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Jaguar στο Gaydon, έχοντας προορισμό προς τα ανατολικά, όπου και θα συναντήσω τους υπόλοιπους εκλεκτούς αντιπάλους της SVR. Ρυθμίζω στο αναβαθμισμένο σύστημα πλοήγησης Pivi Pro τον προορισμό μου, μέσω της νέας κυρτής οθόνης αφής με διαγώνιο 11,4”, ενώ από το μενού δεν λείπουν και οι over-the-air ενημερώσεις.

Κοιτάζοντας πιο προσεκτικά ορισμένες λεπτομέρειες του εσωτερικού, ξεχωριστός είναι ο αεροπορικής σχεδίασης επιλογέας ταχυτήτων, όπως και η βελτιωμένη εργονομία του συστήματος infotainment. Συνολικά, η καμπίνα της F-Pace ξεχωρίζει από την καλύτερη ποιότητα συναρμογής και υλικών, αλλά και το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού. Η έκδοση δοκιμής διέθετε επιπλέον τα προαιρετικά σπορ καθίσματα, ντυμένα με δερμάτινες semi-aniline επενδύσεις, όπως και αλουμινένιες λεπτομέρειες.

Στο επαρχιακό δίκτυο ανακαλύπτουμε την ικανότητά της να κινείται με υψηλές ταχύτητες χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό, λόγω του πολύ καλού πλαισίου και της σωστής ρύθμισης της ανάρτησης με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ που διατηρούν τον έλεγχο. Επίσης, τα ελαστικά της Pirelli συμβάλλουν τα μέγιστα στο να διατηρείται η απαιτούμενη πρόσφυση, ενώ ελάχιστες ήταν οι φορές που ένιωσα το βάρος των 2.133 kg να αλλοιώνει την είσοδο σε μια καμπή.

Εκεί αποδείχθηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το πόσο άμεσο είναι το τιμόνι, ενώ χιλιόμετρο με το χιλιόμετρο μεγάλωνε και η αυτοπεποίθησή μου, με αποτέλεσμα να αυξήσω τον ρυθμό μου, πάντα με την απαραίτητη σύνεση. Επιλέγοντας το πρόγραμμα Dynamic, η εξάτμιση ελευθερώνεται, ο V8 ανασαίνει ελεύθερα και το 90% της ροπής μεταφέρεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς, μετατρέποντας την F-Pace σε πολεμική μηχανή. Σίγουρα το πλαίσιο θα μπορούσε να αντέξει περισσότερη ισχύ, αλλά ο V8, αν και παλιός, προσφέρει άμεση απόκριση και λειτουργεί υποδειγματικά, με το ανάλογο μουσικό χαλί.

Φτάνοντας στο σημείο συνάντησης, παρατηρώ το πόσο καλά δένει η F-Pace ανάμεσα στα υπόλοιπα κουπέ SUV, λόγω κυρίως της χαρακτηριστικής σιλουέτας της με την επικλινή οροφή. Συγκρίνοντάς την με την Porsche Cayenne, η SVR είναι μικρότερη κατά 77 mm, ενώ υστερεί και στο μεταξόνιο (-21 mm). Οι κόμπακτ διαστάσεις της, σε συνδυασμό με τους κοντούς προβόλους και τις ζάντες 22”, της χαρίζουν ένα αθλητικό παρουσιαστικό, ενώ το παράδοξο είναι ότι δεν υστερεί ούτε στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες ούτε στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ.

Η Cayenne παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2002 ως το premium SUV υψηλών επιδόσεων της Porsche, αλλά η εταιρεία από το Zuffenhausen καθυστέρησε αρκετά για να λανσάρει την κουπέ έκδοσή της ακολουθώντας το παράδειγμα της BMW X6. Το σχεδιαστικό μοτίβο της Cayenne Coupé είναι λιγότερο ριζοσπαστικό από τη Βαυαρή αντίπαλό της, με τη γραμμή οροφής να έχει ενσωματωθεί ιδανικά στο υπόλοιπο αμάξωμα, έχοντας κοινά σημεία και με την εμβληματική 911, κυρίως στα πλαϊνά. Σε σχέση με την κανονική έκδοση, η Cayenne Coupé είναι μεγαλύτερη κατά 10 mm, κάθεται 20 mm πιο χαμηλά στο έδαφος, ενώ είναι και βαρύτερη (+30 kg), φτάνοντας αισίως στα 2.175 kg.

Τo επενδυμένο με δέρμα και alcantara σπορ κάθισμα δημιουργεί μια τέλεια θέση οδήγησης, με την καμπίνα να ακολουθεί τη γνώριμη από τα υπόλοιπα μοντέλα της φίρμας εικόνα, με εξαιρετικά υλικά και τοποθετημένους εκεί που πρέπει διακόπτες. Παρά το χαμηλό τελείωμα της οροφής, οι πίσω επιβάτες δεν στερούνται άνεσης και διαθέσιμου χώρου για γόνατα και κεφάλια, κυρίως επειδή τα έδρανα των καθισμάτων είναι τοποθετημένα 30 mm χαμηλότερα, ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ έχει μειωθεί στα 592 lt.

Κάτω από το καπό της GTS βρίσκεται ο εξελιγμένος για την περίσταση twin-turbo V8 κινητήρας των 4,0 lt, ο οποίος, αν μη τι άλλο, βγάζει έναν άγριο ήχο. Η απόδοσή του (460 PS), όπως και η ροπή των 620 Nm, είναι σχεδόν αστείρευτη, ακόμα κι όταν ο δείκτης του στροφόμετρου σκαρφαλώσει στην κόκκινη περιοχή των 6.500 rpm. O οδηγός έχει στη διάθεσή του (και) την επιλογή χειροκίνητων αλλαγών στο 8άρι κιβώτιο, μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, αλλά από τη στιγμή που το λογισμικό είναι τόσο καλά χαρτογραφημένο το αφήνω στη θέση Auto.

Το τεχνολογικό μενού της GTS περιλαμβάνει στάνταρ αερανάρτηση και ενεργητική τετραδιεύθυνση, ενώ προαιρετικά υπάρχουν και ενεργές αντιστρεπτικές. Οδηγώντας την το πρώτο πράγμα που αντιλαμβάνομαι είναι η σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, όπως και οι αυξημένες πλευρικές ταλαντώσεις που οφείλονται στην απουσία των ενεργών αντιστρεπτικών. Αλλά αυτό δεν μπορεί να χαλάσει σε καμία περίπτωση την εξαιρετική πρόσφυση που προσφέρει στον οδηγό της, εξαιτίας της στιβαρότητας του πλαισίου, της τετρακίνησης και των ελαστικών Pirelli P Zero.

Κάπως έτσι το γερμανικό SUV καταπίνει κυριολεκτικά τις αποστάσεις, ακόμα και σε απαιτητικές με πληθώρα καμπών διαδρομές. Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ότι η εξαιρετική απόκριση στο γκάζι , η τετραδιεύθυνση και τα σωστά ρυθμισμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα σχεδόν εξαλείφουν την υποστροφή, που εμφανίζεται κυρίως σε χαμηλής ταχύτητας στροφές. Μπορεί η απευθείας σύγκριση με τους ανταγωνιστές της σε μια ευθεία να την εκθέτει, ούσα η πιο αδύναμη, αλλά συνδυάζοντας την αμεσότητα του V8 με την απόδοση και τη φιλικότητα προς τον χρήστη η Cayenne Coupé GTS γίνεται ένα εκπληκτικά γρήγορο και ολοκληρωμένο μοντέλο.

Σειρά τώρα έχει η BMW X6. Σίγουρα διαθέτει το πιο εκκεντρικό παρουσιαστικό, την ίδια στιγμή που είναι και η λιγότερο πρακτική στο εσωτερικό. Δυσκολεύομαι αρκετά να χωρέσω στο πίσω κάθισμα, ο χώρος για το κεφάλι απλά δεν υπάρχει, όπως και η ορατότητα προς τα πίσω, με τον χώρο αποσκευών να είναι επίσης ο μικρότερος (580 lt). Ωστόσο, το υπόλοιπο πακέτο είναι ενδιαφέρον, με τα υπέροχα δερμάτινα καθίσματα πολλαπλών λειτουργιών, καθώς και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας iDrive που εξασφαλίζει στην Χ6 συνδεσιμότητα 5G, βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου και πρόσβαση σε σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας. Το επίπεδο πολυτέλειας στην έκδοση δοκιμής είναι ακόμα πιο πλούσιο, χάρη στο πακέτο Ultimate, που περιλαμβάνει, συν τοις άλλοις, πανοραμική κρυστάλλινη ηλιοροφή, σύστημα φωτισμού laser με προβολείς Adaptive LED, οθόνες στα πίσω καθίσματα, όπως και carbon κάλυμμα κινητήρα.

Όπως κάθε μοντέλο της BMW M, έτσι και στην X6 M Competition το στοιχείο που κεντρίζει το ενδιαφέρον του οδηγού είναι τα δύο κόκκινα κουμπιά M1 και M2 σε κάθε μεριά του τιμονιού, που χρησιμεύουν στο να αποθηκεύσεις ως συντομεύσεις τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου, της ανάρτησης, του τιμονιού κ.ά.  Αυτό σου υπενθυμίζει ότι κάτω από το καπό βρίσκεται ο V8 τεχνολογίας M TwinPower Turbo (ένας υπερτροφοδότης σε κάθε όχθη του V) των 4,4 lt, που μας είναι γνώριμος από την M5, ενώ δεν λείπει και η εξελιγμένη τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη M xDrive.

Ο συγκεκριμένος συνδυασμός κινητήρα και μετάδοσης αποτελεί σημείο αναφοράς στην παγκόσμια αυτοκίνηση, έχοντας να επιδείξει δύο διαφορετικά πρόσωπα. Το πρώτο στοχεύει σε όσους θέλουν ένα πολιτισμένο σε λειτουργία σύνολο, με υψηλή ροπή, το δεύτερο πραγματικά μεταμορφώνει το αυτοκίνητο σε supercar, λόγω και του ανεπανάληπτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων 8 σχέσεων της οικογένειας Μ Steptronic, αφήνοντας πίσω του τα υπόλοιπα μοντέλα. Όταν το απαιτήσουν οι συνθήκες, η X6 M Competition είναι γρήγορη, μάλλον υπερβολικά γρήγορη, με την ισχύ των 626 PS να ωθεί το βαυαρικό SUV σε απίστευτους ρυθμούς, παρά τα 2.295 kg βάρους. Όμως, το βάθος της μηχανολογίας δεν περιορίζεται απλώς στον τίτλο, αλλά και στην ουσία του μοντέλου.

Συγκεκριμένα, οι τεχνικοί του τμήματος M έχουν ενισχύσει περαιτέρω το αμάξωμα και τις βάσεις της ανάρτησης με ειδικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας και ελαστοκινηματικής, έχοντας στόχο να δώσουν στον οδηγό την ανάλογη αυτοπεποίθηση και να βρίσκεται πάντα σε άμεση επικοινωνία με το αυτοκίνητο. Ευθύς εξαρχής νιώθω τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία αρκετές φορές συντονίζεται με την επιφάνεια του οδοστρώματος, όχι όμως εις βάρος της άνεσης – ας όψεται και η τοποθέτηση ενεργών αντιστρεπτικών. Παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, υπάρχουν η απαραίτητη πληροφόρηση και αντίστοιχα η αίσθηση για το πού βρίσκεται το αυτοκίνητο πάνω στον δρόμο, ενώ άριστα κάνει το έργο της η εμπρός διάταξη των διπλών ψαλιδιών, που προσφέρει μεγαλύτερη γωνία κάμπερ, καθώς και αναβαθμισμένα κινηματικά χαρακτηριστικά για μείωση των μεταβολών της γεωμετρίας υπό φόρτιση.

Χάρη στα παραπάνω, το εμπρός μέρος τοποθετείται με ακρίβεια στις στροφές, επιτρέποντάς σου να βγεις από τις καμπές με τεράστια επίπεδα αυτοπεποίθησης, ενώ και οι τέσσερις τροχοί εργάζονται για να παράγουν τη μέγιστη πρόσφυση. Μιλώντας για την τετρακίνηση M xDrive, το σύστημα διαθέτει ρυθμίσεις 4WD Sport και Active M Differential, με το πρώτο να διατηρεί μεν την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, αλλά σε αυτή την περίπτωση με έντονα πισωκίνητα χαρακτηριστικά. Λίγο προτού αλλάξω αυτοκίνητο, σκέφτομαι ότι, ναι, μου αρέσει η X6 M, αν και θα προτιμούσα την ελαφρώς φθηνότερη και σαφώς πιο όμορφη X5 M.

Στην περίπτωση του Audi RS Q8, τα πράγματα είναι σαφώς πιο ξεκάθαρα. Όπως γνωρίζουν οι περισσότεροι, το SUV μοντέλο της Audi διαθέτει τα ίδια δομικά στοιχεία με τις Porsche Cayenne και Lamborghini Urus. Είναι εντυπωσιακό στη σχεδίασή του, ίσως λιγότερο ριζοσπαστικό συγκριτικά με την BMW. Διαθέτει επίσης ένα πανέμορφο εσωτερικό, με κύρια γνωρίσματα την εξαιρετική ποιότητα υλικών και τα άκρως αναπαυτικά καθίσματα-πολυθρόνες, που διαθέτουν επιπλέον και λειτουργία μασάζ. Γενικότερα η αίσθηση που αποκομίζει κάποιος θυμίζει περισσότερο lounge bar και λιγότερο καμπίνα αυτοκινήτου. Ο χώρος για τους πίσω επιβάτες είναι άφθονος, ο αντίστοιχος για τις αποσκευές απλώς αξιοπρεπής.

Στη διάθεσή μας είχαμε την πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση, η οποία με το αντίστοιχο χρηματικό κόστος περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα, από σπορ εξάτμιση, καθίσματα RS sport, φωτιστικά σώματα LED Matrix, πανοραμική οροφή μέχρι εντυπωσιακές ζάντες 23” με τα ελαστικά χαμηλού προφίλ Continental SportContact 6. Η ποιότητα κύλισης, κυρίως στις χαμηλές ταχύτητες, δεν είναι αντίστοιχη της όλης κατασκευής, αν και εδώ υπάρχουν στάνταρ μηχανικές και τεχνολογικές λύσεις, όπως η αερανάρτηση και οι ενεργές αντιστρεπτικές. Το τιμόνι από alcantara δείχνει καλύτερο από το αντίστοιχο της Porsche προσφέροντας μεγαλύτερη αίσθηση και πιο σωστό βάρος στην ευθεία του.

Το RS Q8 είναι το πιο βαρύ (2.315 kg) και το μεγαλύτερο σε μήκος (5.012 mm) μοντέλο της δοκιμής. Είναι επίσης το μοναδικό που διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο συμβάλλει στην ανάκτηση ενέργειας έως και 12 kW. Και ενώ το V8 σύνολο έχει ουσιαστικά τα ίδια δομικά στοιχεία με το μοτέρ της Cayenne GTS Coupé, σε απόλυτα νούμερα διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ και ροπή (600 PS και 800 Nm), τοποθετώντας το μόνο πίσω από την X6 M. Πατώντας τον διακόπτη RS ο παραγόμενος ήχος, αν και εν μέρει τεχνητός, θυμίζει supercar, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρει αστείρευτη επιτάχυνση και εκρηκτικότητα.

Η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου δεν φτάνει στα επίπεδα της Cayenne, ούσα πιο αργή στις αλλαγές των σχέσεων, επομένως είναι προτιμότερο για κάποιους να χρησιμοποιείται η χειροκίνητη επιλογή μέσω των paddles. Ανάλογα με τις ανάγκες, η ροπή μπορεί να φτάσει στο 70% μπροστά ή μέχρι στο 85% στους πίσω τροχούς. Ακόμα και στην τελευταία περίπτωση, υπάρχει μια ουδέτερη αίσθηση σε ό,τι αφορά την ισορροπία του πλαισίου και την απουσία κλίσεων, ακόμα και στο επαρχιακό δίκτυο, κάτι που αναμφίβολα υποστηρίζεται από την τετρακίνηση με το μηχανικό κεντρικό διαφορικό, την αερανάρτηση, το wheel-selective torque control, που φρενάρει ελαφρά τους εσωτερικούς τροχούς μέσα στη στροφή και από τα θηριώδη ελαστικά 295/35. Μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί με την Porsche, ενώ οι επιδόσεις του, με το προαιρετικό πακέτο RS Dynamic plus, δεν απέχουν πολύ από τις αντίστοιχες της Lamborghini Urus.

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΝΑΛΕ

Μεγάλος νικητής της άτυπης τετραπλής μονομαχίας είναι η Jaguar F-Pace SVR. Το βρετανικό SUV είναι το πιο κόμπακτ και το πιο ελαφρύ σε σχέση με το γερμανικό λόμπι, εξίσου ισχυρό και σημαντικά φθηνότερο. Μετά την πρόσφατη ανανέωση έχει γίνει ακόμα πιο ελκυστική στην εμφάνισή της, ενώ αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό, με επίκεντρο το εξελιγμένο σύστημα infotainment. Η F-Pace καταφέρνει να ισορροπεί με απόλυτη επιτυχία στους τομείς της άνεσης, της ασφάλειας και της αλληλεπίδρασης με τον οδηγό, έχοντας ως άξιο παρτενέρ τον υπερτροφοδοτούμενο V8.

Η BMW X6 M αποτελεί ουσιαστικά το ιδανικό όχημα για όποιον βάζει πάνω απ’ όλα τις επιδόσεις. Εδώ ο κινητήρας και η τετρακίνηση συνεργάζονται στο μάξιμουμ, προσφέροντας εξωφρενικούς χρόνους επιταχύνσεων και… τρομοκρατώντας τους υπόλοιπους οδηγούς, ιδίως με το πάτημα του κόκκινου μπουτόν M2. Η BMW είναι σαφέστατα πιο ακραία και επιθετική σε σχέση με την Jaguar, είναι επίσης πολύ πιο ογκώδης, και αυτό φαίνεται κυρίως στον δρόμο. Στα εντός, οδηγός και επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους ένα εξαιρετικά λειτουργικό και εργονομικό εσωτερικό, αν και υπολείπεται σε πρακτικότητα. Παράλληλα, η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης αποδεικνύεται επί της ουσίας η αχίλλειος πτέρνα του αυτοκινήτου, αφού αφενός κάνει την κύλιση θορυβώδη, αφετέρου ευαίσθητη, μεταδίδοντας στην καμπίνα τις ατέλειες του βρετανικού επαρχιακού δικτύου.

Το Audi είναι ένα αληθινό all-rounder, που αποτελεί την εναλλακτική λύση για το ποιος καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση. Ο V8 κινητήρας έχει εκρηκτικό ταμπεραμέντο, με μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο. Το RS Q8 είναι ισορροπημένο και ελκύει τον οδηγό για γρήγορες διαδρομές, αν και το τιμόνι δεν είναι τόσο άμεσο όσο της BMW. Παρά τους μεγάλους τροχούς, η ποιότητα κύλισης είναι πολύ καλή, ενώ σύμμαχος σε αυτό είναι και οι ενεργές αντιστρεπτικές. Στο εσωτερικό κυριαρχούν η κορυφαία ποιότητα και η τεχνολογία, ενώ αισθητικά για κάποιους έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την BMW.

Η περίπτωση της Porsche είναι ολίγον περίπλοκη και η θέση της στην τελική κατάταξη δεν είναι αντιπροσωπευτική για την έκδοση GTS. Είναι η τιμή της, όμως, το στοιχείο που την τοποθετεί στο τέλος της βαθμολογίας. Γιατί, εάν υπολογίσουμε τον χαρισματικό σε όλα κινητήρα, τις επιδόσεις που προσφέρει και τις εξαιρετικές δυνατότητες που έχει σε εκτός δρόμου διαδρομές, η ντίβα της Στουτγάρδης επικρατεί έναντι των Audi RS Q8 και BMW X6 M.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

TECH: AUDI RS Q8

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.996 cc, V8, TWIN-TURBO, 600 PS/6.000 rpm, 800 Nm/2.200-4.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π),
0-100 KM/H: 3,8”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 250 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 18,8 lt/100 km
CO2: 304 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 5.012/1.998/1.694 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.998 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 605 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.315 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 166.900 ΕΥΡΩ

 

TECH: BMW X6 M COMPETITION

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 4.395cc, V8, TWIN-TURBO, 625 PS/6.000 rpm, 750 Nm/1.800-5.800 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π),
0-100 KM/H: 3,8”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 250 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 22,6 lt/100 km
CO2: 284 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.941/2.019/1.693 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.972 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 580 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.295 kg
ΤΙΜΗ: ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

TECH: JAGUAR F-PACE SVR

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 5.000 cc, V8, TWIN-TURBO, 550 PS/6.250-6.500 rpm, 700 Nm/3.500-5.000 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΔΙΠΛΑ ΨΑΛΙΔΙΑ (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π),
0-100 KM/H: 3,8”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 286 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 18,1 lt/100 km
CO2: 275 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.762/2.071/1.670 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.874 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 793 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.133 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 139.900 ΕΥΡΩ

TECH: PORSCHE CAYENNE COUPÉ GTS

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: 3.996 cc, V8, TWIN-TURBO, 460 PS/6.000-6.500 rpm, 620 Nm/1.800-4.500 rpm
ΚΙΒΩΤΙΟ: ΑΥΤΟΜΑΤΟ, ΟΚΤΩ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: ΣΤΟΥΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ: ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Ε) / ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (Π),
0-100 KM/H: 4,5”
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ: 270 km/h
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ: 17,4 lt/100 km
CO2: 256 g/km
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (Μ/Π/Y): 4.939/1.995/1.656 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 2.895 mm
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ: 592 lt
ΒΑΡΟΣ: 2.175 kg
ΤΙΜΗ: ΑΠΟ 179.100 ΕΥΡΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου