
Αυτό άλλωστε δεν αναμένεται να συμβεί πριν από το 2030, με τις Boxster και Cayman να προηγούνται μέχρι το 2025. Η υβριδική 911 λοιπόν θα διαθέτει ενσωματωμένο ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα συνεργάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο της ZF με υποδομή μέχρι 800 Nm ροπής. Κατά πάσα πιθανότητα η εξηλεκτρισμένη Porsche θα εφοδιάζεται με ένα τρίλιτρο εξακύλινδρο σε σειρά twin-turbo βενζινοκινητήρα.

Οτιδήποτε έχει να κάνει με απόδοση και τεχνικά χαρακτηριστικά της υβριδικής 911 αποτελεί απλές… εικασίες, η πληροφορία των Γερμανών ωστόσο σχετικά με τεχνολογία από την αγωνιστική 919 Hybrid μας βάζει αναπόφευκτα στο παιχνίδι της σύγκρισης. Το αγωνιστικό μοντέλο που συμμετείχε στον 24ωρο αγώνα του Le Mans απέδιδε 900 ίππους και εφοδιαζόταν με πανίσχυρο ηλεκτροκινητήρα 400 ίππων.

Αυτό όπως είναι φυσικό δεν μπορεί να συμβεί σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η υβριδική 911 θα υστερεί σε επιδόσεις. Αυτό μπορεί εύκολα να το διαπιστώσει κάποιος βλέποντας τα περάσματα στης στην πίστα του Nurburgring, όπως και το γεγονός ότι οι αισθητικές αλλαγές της σε σχέση με την μη εξηλεκτρισμένη 911 είναι ελάχιστες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου