Κυριακή 27 Ιουνίου 2021

Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα το service στο Nissan GT-R;

Το Nissan GT-R είναι το κορυφαίο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας και ένα από τα πιο ποθητά

αυτοκίνητα όλων των φίλων της αυτοκίνησης. Είναι εντυπωσιακό σε σχεδίαση, συναρπαστικές σε επιδόσεις και διαθέτει όλα όσα θα ήθελε από ένα αυτοκίνητο ο οδηγός που αναζητά μοναδικές συγκινήσεις όταν βρίσκεται πίσω από το τιμόνι. Η επιτυχία του GT-R είναι παγκόσμια, κατ’ επέκταση και στην Ελλάδα και έχει, όχι απλά φίλους που το αγαπούν, αλλά πραγματικούς οπαδούς.

Λογικό θα λέγαμε, για ένα αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με V6 κινητήρα 3.8 λίτρων διπλού τούρμπο ο οποίος αποδίδει 550 ίππους και παράγει 632 Nm ροπής. Στη γλώσσα των αριθμών το ιαπωνικό… θωρηκτό επιταχύνει από στάση στα 100χλμ./ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 315 χλμ./ώρα. Επιδόσεις super car που διαθέτει όμως και ένα χαρακτηριστικό που λατρεύουν όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων και αφορά στην αξιοπιστία!
Πόσα GT-R υπάρχουν στην Ελλάδα; Να σημειώσουμε πως στην Ελλάδα υπάρχουν περίπου 70-80 Nissan GT-R. Επειδή αναφερόμαστε σε ένα τόσο ξεχωριστό μοντέλο, ο καθένας μπορεί να φανταστεί πως το service του θα κοστίζει μία περιουσία. Η αλήθεια όμως είναι διαφορετική και αποτυπώνεται στα στοιχεία που αποκαλύπτουμε παρακάτω και αφορούν σε τιμές αντιπροσωπείας, με εργασία και παραστατικά!

Ρωτήσαμε στην εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Nissan, Νικ. Ι. Θεοχαράκης και μάθαμε ποιο είναι το κόστος συντήρησης σ’ ένα GT-R. Οι απαντήσεις που λάβαμε μας… εξέπληξαν καθώς δεν περιμέναμε τέτοιες τιμές για ένα όχημα με τόσο συναρπαστικές επιδόσεις.
Τι περιλαμβάνει η συντήρηση 

Το μικρό service στο Nissan GT-R περιλαμβάνει τις παρακάτω αλλαγές:
Αλλαγή λαδιών
Φίλτρο λαδιού
Ροδέλα στεγανοποίησης
Φίλτρο καμπίνας

Από εκεί και πέρα ενδέχεται να αλλαχτούν και τα φίλτρα αέρα (αν χρειαστεί κοστίζουν 97 ευρώ) ενώ γίνεται και έλεγχος σε διάφορα σημεία:
Στάθμη και ποιότητα λαδιού διαφορικών και λαδιών κιβωτίου
Συσφίξεις και έλεγχος σε γέφυρες (εμπρός – πίσω), αμορτισέρ, ημιαξόνια και άξονες
Σετάρισμα εισαγωγής κινητήρα
Σετάρισμα συμπλεκτών και κιβωτίου ταχυτήτων

Το κόστος του μικρού service σε επίσημη αντιπροσωπεία της Nissan αγγίζει τα 300 ευρώ, όπου στην τιμή αυτή περιλαμβάνεται και η εργασία. Να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο service γίνεται κάθε 10.000 χλμ. (δλδ. 10.000, 20.000 κ.λπ.)



Όσον αφορά στο μεγάλο service, αυτό γίνεται κάθε 30.000 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει τα παρακάτω:
Αλλαγή λαδιού
Φίλτρο λαδιού
Ροδέλα στεγανοποίησης
Βαλβολίνη κιβωτίου ταχυτήτων
Βαλβολίνη διαφορικών
Φίλτρο καμπίνας

Επιπλέον των παραπάνω εργασιών γίνονται όλες οι εργασίες και έλεγχοι που συναντούμε και στο μικρό service, ωστόσο το κόστος αυτή τη φορά αγγίζει τα 830 ευρώ, όπου τα 665 αφορούν σε ανταλλακτικά και τα 165 σε κόστος εργασίας. Όλα τα παραπάνω γίνονται ακολουθώντας το πρωτόκολλο του εργοστασίου ενώ συνοδεύονται με παραστατικά.

Σχετικά με τα τακάκια που αλλάζονται ανάλογα με τη χρήση του οδηγού, το κόστος τους φτάνει τα 510 ευρώ, τιμή στην οποία περιλαμβάνεται και η εργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου