Ο τερματισμός της παραγωγής του Beetle, ενός από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία
της Volkswagen αλλά και της αυτοκίνησης, επισφραγίζεται με την συμμετοχή του αυθεντικού Σκαραβαίου στον θρυλικό αγώνα Mille Miglia.
Η εμπορική πορεία του σύγχρονου Beetle δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή του θρυλικού αυθεντικού «Σκαραβαίου», κάτι που εν τέλει οδήγησε και στην απόφαση για οριστικό τερματισμό της παραγωγής του μοντέλου με το τέλος της παρούσας γενιάς. Ωστόσο θέλοντας να τιμήσει το πιο σημαντικό μοντέλο της ιστορίας της η Volkswagen αποφάσισε να συμμετέχει στο φετινό αγώνα Mille Miglia με δύο κλασικά Beetle. Η εμπλοκή της εταιρίας στο θρυλικό αγώνα προσμετρά πολλές δεκαετίες ιστορίας καθώς τη δεκαετία του ’50 ο Σκαραβαίος είχε στρέψει πολλές φορές επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας κερδίζοντας πολύ πιο δυνατούς και λαμπερούς αντιπάλους.
Μεταξύ των πιο σημαντικών στιγμών ήταν το 1954 όταν ο Paul-Ernst Strahle με το Dapferle, ένα Beetle το ’48 με μηχανικά μέρη από Porsche 356 πήρε τη νίκη στην κατηγορία των 1.300cc και την τρίτη θέση σε αυτή των 1.500cc. Η συμμετοχή της Volkswagen στον φετινό αγώνα είναι με δύο αντίγραφα του αυθεντικού Dapferle. Το ένα βασίζεται σε μοντέλο του 1951 και χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη της Porsche με κινητήρα 60 ίππων ενώ το δεύτερο που έχει κατασκευαστεί από το τμήμα κλασικών αυτοκινήτων της Volkswagen είναι μοντέλο του 1956 και ακριβές αντίγραφο του αυθεντικού αυτοκινήτου με κινητήρα 75 ίππων.
της Volkswagen αλλά και της αυτοκίνησης, επισφραγίζεται με την συμμετοχή του αυθεντικού Σκαραβαίου στον θρυλικό αγώνα Mille Miglia.
Η εμπορική πορεία του σύγχρονου Beetle δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα και φυσικά δεν μπορεί να συγκριθεί με αυτή του θρυλικού αυθεντικού «Σκαραβαίου», κάτι που εν τέλει οδήγησε και στην απόφαση για οριστικό τερματισμό της παραγωγής του μοντέλου με το τέλος της παρούσας γενιάς. Ωστόσο θέλοντας να τιμήσει το πιο σημαντικό μοντέλο της ιστορίας της η Volkswagen αποφάσισε να συμμετέχει στο φετινό αγώνα Mille Miglia με δύο κλασικά Beetle. Η εμπλοκή της εταιρίας στο θρυλικό αγώνα προσμετρά πολλές δεκαετίες ιστορίας καθώς τη δεκαετία του ’50 ο Σκαραβαίος είχε στρέψει πολλές φορές επάνω του τα φώτα της δημοσιότητας κερδίζοντας πολύ πιο δυνατούς και λαμπερούς αντιπάλους.
Μεταξύ των πιο σημαντικών στιγμών ήταν το 1954 όταν ο Paul-Ernst Strahle με το Dapferle, ένα Beetle το ’48 με μηχανικά μέρη από Porsche 356 πήρε τη νίκη στην κατηγορία των 1.300cc και την τρίτη θέση σε αυτή των 1.500cc. Η συμμετοχή της Volkswagen στον φετινό αγώνα είναι με δύο αντίγραφα του αυθεντικού Dapferle. Το ένα βασίζεται σε μοντέλο του 1951 και χρησιμοποιεί μηχανικά μέρη της Porsche με κινητήρα 60 ίππων ενώ το δεύτερο που έχει κατασκευαστεί από το τμήμα κλασικών αυτοκινήτων της Volkswagen είναι μοντέλο του 1956 και ακριβές αντίγραφο του αυθεντικού αυτοκινήτου με κινητήρα 75 ίππων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου