

Όπως ανακοινώθηκε, το Revolt R έχει σημαντικές αναβαθμίσεις τόσο σε αεροδυναμική όσο και σε απόδοση, συγκριτικά. Το μονοκόκ πλαίσιό του κατασκευάστηκε ανθρακονήματα και το με το roll cage που είναι από χρωμιωμένο χάλυβα, πληροί τις προδιαγραφές της FIA. Η ανάρτηση συνδυάζει υλικά όπως ανθρακονήματα, αλουμίνιο και Kevlar, με στόχο τη μέγιστη εξοικονόμηση βάρους. Το αποτέλεσμα είναι να ζυγίζει το Revolt R περίπου 798 κιλά, δηλαδή να είναι πολύ ελαφρύ για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Πέραν αυτού, δόθηκε προσοχή στη βελτίωση της αεροδυναμικής του. Στο εμπρός μέρος διαθέτει νέο splitter, επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα και διαφοροποιημένα φτερά στους τροχούς.
Πίσω δεσπόζει μία εντυπωσιακή αεροτομή από ανθρακονήματα που ανταποκρίνεται αισθητικά και ουσιαστικά στην χρήση τού οχήματος εντός πίστας. Το σύνολο ολοκληρώνεται με χρυσές ζάντες και αγωνιστικά slick ελαστικά.

Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε λεπτομέρειες για την απόδοση ή τις επιδόσεις του Revolt R, ωστόσο είναι πιθανόν να έχει τους δύο ηλεκτροκινητήρες του Revolt. Το τελευταίο έχει μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύ 507 ίππους και μέγιστη συνδυαζόμενη ροπή 1.000 Nm. Αναφορικά με την μπαταρία του δεν υπάρχουν πληροφορίες για τον τύπο της ή την ενεργειακή χωρητικότητά της. Το μόνο που ανακοινώνει η εταιρεία είναι ότι η αρχιτεκτονική της είναι 700 Volt. Στο Revolt δίνει μέγιστη θεωρητική αυτονομία μεγαλύτερη των 482 χλμ. και ότι σε ταχυφορτιστή φορτίζει από το 20%-80% σε μόλις πέντε λεπτά της ώρας! Η Baltasar αναφέρει πως το Revolt R θα κοστίζει περίπου 450.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου