Πώς θα σας φαινόταν να κοιμηθείτε σε μία εκκλησία του 1800; Να φάτε σε ένα αμαξοστάσιο
αφιερωμένο στο street food από όλο τον κόσμο; Να δοκιμάσετε ένα μακαρόν από τον βασιλιά του είδους; Να δοκιμάσετε dolce vita αλά γαλλικά; Μία πρώτη γεύση από αυτά και ακόμα περισσότερα μπορείτε να πάρετε στο νέο περιοδικό France.fr της Atout France, του Γαλλικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης που κυκλοφορεί και στα ελληνικά.
Το περιοδικό για το 2019 κυκλοφορεί σε εντελώς ανανεωμένη έκδοση, με νέα γραφικά και πολλές φωτογραφίες και ουσιαστικά είναι ο ιδανικός σύντροφος για όποιον θέλει να ταξιδέψει στη Γαλλία.
Μέσα στις 88 σελίδες του θα βρείτε τα πάντα για ένα σύντομο διάλειμμα στις γαλλικές πόλεις, αλλά και για ολοκληρωμένες διακοπές.
Σε εκδήλωση στη γαλλική πρεσβεία στην Αθήνα για την παρουσίαση του περιοδικού ο πρέσβης κ. Christophe Chantepy αναφέρθηκε στους στενούς δεσμούς της Ελλάδας με τη Γαλλία οι οποίοι «αποτελούν το άλας της διμερούς σχέσης». «Η Ελλάδα έλκει τους Γάλλους αλλά και η Γαλλία έλκει τους Ελληνες. Οι δεσμοί μεταξύ των δύο χωρών πρέπει να διατηρούνται».
Παρών στην εκδήλωση ήταν ο κ. Frédéric Meyer, διευθυντής της Atout για Ελλάδα και Ιταλία. «Η Γαλλία θέλει να προσεγγίσει τουρίστες και το περιοδικό μας φέτος βγαίνει πολύ φρέσκο με περισσότερες φωτογραφίες. Θα βρείτε τα events του 2019 για την επέτειο των 500 ετών από το θάνατο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι αλλά και ό,τι χρειάζεται για να ανακαλύψετε τον εξαιρετικό πλούτο της Γαλλίας».
Από την πλευρά του ο Jérôme Salemi, διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου Air France-KLM εστίασε στο καλό μομέντουμ που υπάρχει μεταξύ Ελλάδας-Γαλλίας όσον αφορά τον τουρισμό και υπογράμμισε ότι η συμφωνία συνεργασίας με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Sky Express, που υπέγραψε η Air France είναι ιδιαίτερης σημασίας καθώς ενδυναμώνεται η εμπορική συνεργασία μεταξύ Παρισιού και ελληνικών νησιών, μέσα από ένα συντονισμένο σύστημα πωλήσεων.
Το περιοδικό, το οποίο παρουσίασε η υπεύθυνη Επικοινωνίας της πρεσβείας κ. Barbara Lovato, σε προδιαθέτει για την πλούσια ύλη του από το εξώφυλλο: μεταφέρει τον αναγνώστη σε ένα σχεδόν μαγικό τοπίο με σαφή αναφορά στον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία εικόνα του μαγευτικού μουσείου που μόλις στήθηκε στο πάρκο του Clos Lucé, όπου ο Δάσκαλος έζησε τα τελευταία τρία χρόνια της ζωής του. Η ιδιοφυΐα της Τοσκάνης, που φέτος συμπληρώνονται 500 χρόνια από το θάνατό του, είναι ο πρωταγωνιστής του εξωφύλλου. Ένα εξώφυλλο αφιερωμένο στην Κοιλάδα του Λίγηρα που οδηγεί σε ξεχωριστά μονοπάτια, ξεναγεί σε μοναδικά κάστρα και παρουσιάζει μία λεπτομερή ατζέντα των προγραμματισμένων εορταστικών εκδηλώσεων.
Σειρά έχει το Παρίσι με ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με τις νέες αφίξεις στη γεύση όπως την Beaupassage μέχρι τα εγκαίνια του Eataly. Ακολουθούν η Γαλλική Ριβιέρα, η Κορσική, η Αλσατία και οι δημιουργικές και καινοτόμες πόλεις όπως η Νάντη, η Χάβρη, η Γκρενόμπλ, το Μπορντώ, η Τουρ... Μια πανοραμική εικόνα της πλούσιας τουριστικής προσφοράς της Γαλλίας με τα επιβλητικά μνημεία και τον εναλλακτικό τουρισμό στους ποταμούς.
Την ίδια στιγμή, ευρεία είναι η αναφορά στην καινοτομία, το savoir-faire, τη δημιουργικότητα που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των γαλλικών προτάσεων για τον τουρισμό με υπηρεσίες αφιερωμένες στη νέα όψη του πολιτισμού, στους αρχιτέκτονες που μεταμόρφωσαν την Γαλλία, στις δραστήριες διακοπές στη φύση, στη μουσική, στα 250 χρόνια από τη γέννησή του Ναπολέοντα.
Η οινογαστρονομία διατηρεί, φυσικά, σημαντική θέση στο περιοδικό και την καρδιά της Γαλλίας: Ασυνήθιστα εστιατόρια, τοπικά προϊόντα, σαμπάνια και, για να παραμείνουμε στο θέμα της φιλοξενίας και της ευεξίας, νέες τάσεις στη διαμονή.
Γαλλία σημαίνει όμως επίσης γαστρονομία και ζαχαροπλαστική. Στο περιοδικό φιλοξενούνται συνεντεύξεις του μεγάλου σεφ Pierre Gagnaire βραβευμένου με τρία αστέρια Michelin και του "βασιλιά των μακαρόν" Pierre Hermé.
Για να ολοκληρωθεί το «ταξίδι» στις σελίδες του περιοδικού, μία πλούσια ατζέντα παρουσιάζει τις κυριότερες εκδηλώσεις για φέτος στην Γαλλία.
Αντίτυπα είναι διαθέσιμα και στο Γαλλικό Ινστιτούτο καθώς και στο Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Ο Γάλλος πρέσβης στην Αθήνα κ. Christophe Chantepy και στο βάθος η υπεύθυνη Επικοινωνίας κ. Barbara Lovato Frédéric Meyer, διευθυντής της Atout για Ελλάδα και Ιταλία Jérôme Salemi, διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου Air France-KLM
Δείτε επίσης
αφιερωμένο στο street food από όλο τον κόσμο; Να δοκιμάσετε ένα μακαρόν από τον βασιλιά του είδους; Να δοκιμάσετε dolce vita αλά γαλλικά; Μία πρώτη γεύση από αυτά και ακόμα περισσότερα μπορείτε να πάρετε στο νέο περιοδικό France.fr της Atout France, του Γαλλικού Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης που κυκλοφορεί και στα ελληνικά.
Το περιοδικό για το 2019 κυκλοφορεί σε εντελώς ανανεωμένη έκδοση, με νέα γραφικά και πολλές φωτογραφίες και ουσιαστικά είναι ο ιδανικός σύντροφος για όποιον θέλει να ταξιδέψει στη Γαλλία.
Μέσα στις 88 σελίδες του θα βρείτε τα πάντα για ένα σύντομο διάλειμμα στις γαλλικές πόλεις, αλλά και για ολοκληρωμένες διακοπές.
Σε εκδήλωση στη γαλλική πρεσβεία στην Αθήνα για την παρουσίαση του περιοδικού ο πρέσβης κ. Christophe Chantepy αναφέρθηκε στους στενούς δεσμούς της Ελλάδας με τη Γαλλία οι οποίοι «αποτελούν το άλας της διμερούς σχέσης». «Η Ελλάδα έλκει τους Γάλλους αλλά και η Γαλλία έλκει τους Ελληνες. Οι δεσμοί μεταξύ των δύο χωρών πρέπει να διατηρούνται».
Παρών στην εκδήλωση ήταν ο κ. Frédéric Meyer, διευθυντής της Atout για Ελλάδα και Ιταλία. «Η Γαλλία θέλει να προσεγγίσει τουρίστες και το περιοδικό μας φέτος βγαίνει πολύ φρέσκο με περισσότερες φωτογραφίες. Θα βρείτε τα events του 2019 για την επέτειο των 500 ετών από το θάνατο του Λεονάρντο Ντα Βίντσι αλλά και ό,τι χρειάζεται για να ανακαλύψετε τον εξαιρετικό πλούτο της Γαλλίας».
Από την πλευρά του ο Jérôme Salemi, διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου Air France-KLM εστίασε στο καλό μομέντουμ που υπάρχει μεταξύ Ελλάδας-Γαλλίας όσον αφορά τον τουρισμό και υπογράμμισε ότι η συμφωνία συνεργασίας με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Sky Express, που υπέγραψε η Air France είναι ιδιαίτερης σημασίας καθώς ενδυναμώνεται η εμπορική συνεργασία μεταξύ Παρισιού και ελληνικών νησιών, μέσα από ένα συντονισμένο σύστημα πωλήσεων.
Το περιοδικό, το οποίο παρουσίασε η υπεύθυνη Επικοινωνίας της πρεσβείας κ. Barbara Lovato, σε προδιαθέτει για την πλούσια ύλη του από το εξώφυλλο: μεταφέρει τον αναγνώστη σε ένα σχεδόν μαγικό τοπίο με σαφή αναφορά στον Λεονάρντο Ντα Βίντσι. Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία εικόνα του μαγευτικού μουσείου που μόλις στήθηκε στο πάρκο του Clos Lucé, όπου ο Δάσκαλος έζησε τα τελευταία τρία χρόνια της ζωής του. Η ιδιοφυΐα της Τοσκάνης, που φέτος συμπληρώνονται 500 χρόνια από το θάνατό του, είναι ο πρωταγωνιστής του εξωφύλλου. Ένα εξώφυλλο αφιερωμένο στην Κοιλάδα του Λίγηρα που οδηγεί σε ξεχωριστά μονοπάτια, ξεναγεί σε μοναδικά κάστρα και παρουσιάζει μία λεπτομερή ατζέντα των προγραμματισμένων εορταστικών εκδηλώσεων.
Σειρά έχει το Παρίσι με ένα ενδιαφέρον άρθρο σχετικά με τις νέες αφίξεις στη γεύση όπως την Beaupassage μέχρι τα εγκαίνια του Eataly. Ακολουθούν η Γαλλική Ριβιέρα, η Κορσική, η Αλσατία και οι δημιουργικές και καινοτόμες πόλεις όπως η Νάντη, η Χάβρη, η Γκρενόμπλ, το Μπορντώ, η Τουρ... Μια πανοραμική εικόνα της πλούσιας τουριστικής προσφοράς της Γαλλίας με τα επιβλητικά μνημεία και τον εναλλακτικό τουρισμό στους ποταμούς.
Την ίδια στιγμή, ευρεία είναι η αναφορά στην καινοτομία, το savoir-faire, τη δημιουργικότητα που αποτελεί χαρακτηριστικό γνώρισμα των γαλλικών προτάσεων για τον τουρισμό με υπηρεσίες αφιερωμένες στη νέα όψη του πολιτισμού, στους αρχιτέκτονες που μεταμόρφωσαν την Γαλλία, στις δραστήριες διακοπές στη φύση, στη μουσική, στα 250 χρόνια από τη γέννησή του Ναπολέοντα.
Η οινογαστρονομία διατηρεί, φυσικά, σημαντική θέση στο περιοδικό και την καρδιά της Γαλλίας: Ασυνήθιστα εστιατόρια, τοπικά προϊόντα, σαμπάνια και, για να παραμείνουμε στο θέμα της φιλοξενίας και της ευεξίας, νέες τάσεις στη διαμονή.
Γαλλία σημαίνει όμως επίσης γαστρονομία και ζαχαροπλαστική. Στο περιοδικό φιλοξενούνται συνεντεύξεις του μεγάλου σεφ Pierre Gagnaire βραβευμένου με τρία αστέρια Michelin και του "βασιλιά των μακαρόν" Pierre Hermé.
Για να ολοκληρωθεί το «ταξίδι» στις σελίδες του περιοδικού, μία πλούσια ατζέντα παρουσιάζει τις κυριότερες εκδηλώσεις για φέτος στην Γαλλία.
Αντίτυπα είναι διαθέσιμα και στο Γαλλικό Ινστιτούτο καθώς και στο Ελληνογαλλικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο
Ο Γάλλος πρέσβης στην Αθήνα κ. Christophe Chantepy και στο βάθος η υπεύθυνη Επικοινωνίας κ. Barbara Lovato Frédéric Meyer, διευθυντής της Atout για Ελλάδα και Ιταλία Jérôme Salemi, διευθυντής Ανατολικής Μεσογείου Air France-KLM
Δείτε επίσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου