Όπως ίσως γνωρίζετε οι φετινές αλλαγές αθλητικών κανονισμών προβλέπουν πως κάθε
πιλότος διαλέγει το δικό του αριθμό που θα φέρει το μονοθέσιο του.Η επιλογή αυτή είναι δεσμευτική για όλη του την καριέρα μετέπειτα. Δικαιωματικά και κάθε χρονιά ο πρωταθλητής (σ.σ: πέρυσι ήταν ο Φέτελ) μπορεί να φέρει τον αριθμό 1.
Red Bull
Σεμπάστιαν Φέτελ «1» φέτος, «5» στην καριέρα του
Ο Γερμανός επέλεξε ως δικαιούνταν πρώτος αριθμό, κράτησε το Νο1 και διάλεξε το Νο 5 για όταν δε θα δικαιούται το Νο1. Όπως ο ίδιος εξηγεί το «5» είναι ο αριθμός που είχε το καρτ του το 2001 και ο αριθμός που είχε το μονοθέσιο του το 2010 όταν πήρε τον πρώτο του τίτλου.
Ντανιέλ Ρικιάρντο «3»
Ήταν ο αριθμός στο πρώτο του καρτ και στο αγωνιστικό του Ντέιλ ΈρνΧαρτ του οποίου δηλώνει φαν.
Mercedes
Λιούις Χάμιλτον «44»
Ήταν ο αριθμός που χρησιμοποιούσε στα καρτ το 1996. Επιπλέον αποτελεί το άθροισμα των αριθμών που έφεραν τα μονοθέσια που έχει χρησιμοποιήσει έως σήμερα στη F1 (2, 22,1,2,3,4,10)
Νίκο Ρόσμπεργκ «6»
Αυτό τον αριθμό έφερε η Williams του πατέρα του Κέκε, όταν πήρε τον τίτλο το 1982. Επίσης είναι ο τυχερός αριθμός της συμβίας του και όπως ο ίδιος λέει μέλλουσας γυναίκας του Βιβιάν Σιμπόν. Τέλος τον είχε και πέρυσι.
Ferrari
Φερνάντο Αλόνσο «14»
Ο Αλόνσο χρησιμοποιούσε αυτό τον αριθμό στην καριέρα του στα καρτ μικρός.
Κίμι Ράικονεν «7»
Ο Iceman τόνισε πως αυτός ήταν ο αριθμός που είχε πέρυσι και δεν υπήρχε λόγος να τον αλλάξει
Lotus
Ρομέν Γκροζάν «8»
Ο Γάλλος λέει ότι του αρέσει αυτός ο αριθμός. Επιπλέον η γυναίκα του γεννήθηκε στις 8/12 άρχισαν να βγαίνουν το 2008 και στα μάτια του ο γιος του είναι το 8ο θαύμα του κόσμου.
Παστόρ Μαλντονάντο «13»
Ο αριθμός που συνδέεται με την κακοτυχία δεν έχει χρησιμοποιηθεί από το 1976 και έπειτα. Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα δεν εξήγησε την επιλογή σημειώστε όμως πως στις 13/5/12 πήρε τη πρώτη και μοναδική του νίκη στο Ισπανικό GP.
McLaren
Τζένσον Μπάτον «22»
Ο Βρετανός πήρε τον τίτλο το 2009 με το μονοθέσιο Νο 22.
Κέβιν Μάγκνουσεν «20»
Ο νεαρός Δανός πήρε πέρυσι τον τίτλο στο WSR 3.5 με αυτό το νούμερο στο μονοθέσιο του.
Force India
Νίκο Χούλκενμπεργκ «27»
Πολλοί διάσημοι πιλότοι χρησιμοποίησαν αυτό τον αριθμό από το Ζυλ Βιλνέβ έως τους Αλμπορέτο, Μάνσελ, Προστ, Αλεζί.
Σέρτζιο Πέρεζ «11»
Ο Μεξικάνος έτρεχε πάντα με το καρτ Νο 11.
Sauber
Άντριαν Σούτιλ «99»
Ο Γερμανός εξηγώντας την επιλογή του μεγαλύτερου από τους διαθέσιμους αριθμούς τόνισε: «Πάντα στη ζωή μου θέλω το μέγιστο».
Εστέμπαν Γκουτιέρεζ «21»
Ο Μεξικάνος λέει ότι είναι ο τυχερός του αριθμός.
Toro Rosso
Ζαν Ερίκ Βερν «25»
Ο Γάλλος έτρεχε στα καρτ με τον αριθμό 25
Δανιήλ Κβιάτ «26»
"Ο αριθμός αυτός δεν έχει ιστορία, θα γραφτεί στο μέλλον" λέει ο Κβιάτ. Πάντως ο νεαρός Ρώσος έχει γεννηθεί στις 26/4/94
Williams
Φελίπε Μάσα «19»
Το Νο 19 ήταν ο πρώτος αριθμός που χρησιμοποίησε στη F1, ο αείμνηστος Άιρτον Σένα. Επίσης μ’ αυτόν κέρδισε τον πρώτο του αγώνα ο Μ.Σουμάχερ το 1992 στο Σπα.
Βάλτερι Μπότας «77»
Ο νεαρός Φινλανδός επισημαίνει ότι υπάρχει διπλό ΤΤ στο όνομά του και στο επίθετό του (Valtteri Bottas).
Marussia
Ζουλς Μπιανκί «17»
Μαξ Τσίλτον «4»
Caterham
Καμούι Κομπαγιάσι «10»
Τον αριθμό αυτό έφερε το μονοθέσιο του Ιάπωνα το 2009 όταν έκανε ντεμπούτο στη F1, αντικαθιστώντας τον Τίμο Γκλοκ.
Μάρκους Έρικσον «9»
πιλότος διαλέγει το δικό του αριθμό που θα φέρει το μονοθέσιο του.Η επιλογή αυτή είναι δεσμευτική για όλη του την καριέρα μετέπειτα. Δικαιωματικά και κάθε χρονιά ο πρωταθλητής (σ.σ: πέρυσι ήταν ο Φέτελ) μπορεί να φέρει τον αριθμό 1.
Red Bull
Σεμπάστιαν Φέτελ «1» φέτος, «5» στην καριέρα του
Ο Γερμανός επέλεξε ως δικαιούνταν πρώτος αριθμό, κράτησε το Νο1 και διάλεξε το Νο 5 για όταν δε θα δικαιούται το Νο1. Όπως ο ίδιος εξηγεί το «5» είναι ο αριθμός που είχε το καρτ του το 2001 και ο αριθμός που είχε το μονοθέσιο του το 2010 όταν πήρε τον πρώτο του τίτλου.
Ντανιέλ Ρικιάρντο «3»
Ήταν ο αριθμός στο πρώτο του καρτ και στο αγωνιστικό του Ντέιλ ΈρνΧαρτ του οποίου δηλώνει φαν.
Mercedes
Λιούις Χάμιλτον «44»
Ήταν ο αριθμός που χρησιμοποιούσε στα καρτ το 1996. Επιπλέον αποτελεί το άθροισμα των αριθμών που έφεραν τα μονοθέσια που έχει χρησιμοποιήσει έως σήμερα στη F1 (2, 22,1,2,3,4,10)
Νίκο Ρόσμπεργκ «6»
Αυτό τον αριθμό έφερε η Williams του πατέρα του Κέκε, όταν πήρε τον τίτλο το 1982. Επίσης είναι ο τυχερός αριθμός της συμβίας του και όπως ο ίδιος λέει μέλλουσας γυναίκας του Βιβιάν Σιμπόν. Τέλος τον είχε και πέρυσι.
Ferrari
Φερνάντο Αλόνσο «14»
Ο Αλόνσο χρησιμοποιούσε αυτό τον αριθμό στην καριέρα του στα καρτ μικρός.
Κίμι Ράικονεν «7»
Ο Iceman τόνισε πως αυτός ήταν ο αριθμός που είχε πέρυσι και δεν υπήρχε λόγος να τον αλλάξει
Lotus
Ρομέν Γκροζάν «8»
Ο Γάλλος λέει ότι του αρέσει αυτός ο αριθμός. Επιπλέον η γυναίκα του γεννήθηκε στις 8/12 άρχισαν να βγαίνουν το 2008 και στα μάτια του ο γιος του είναι το 8ο θαύμα του κόσμου.
Παστόρ Μαλντονάντο «13»
Ο αριθμός που συνδέεται με την κακοτυχία δεν έχει χρησιμοποιηθεί από το 1976 και έπειτα. Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα δεν εξήγησε την επιλογή σημειώστε όμως πως στις 13/5/12 πήρε τη πρώτη και μοναδική του νίκη στο Ισπανικό GP.
McLaren
Τζένσον Μπάτον «22»
Ο Βρετανός πήρε τον τίτλο το 2009 με το μονοθέσιο Νο 22.
Κέβιν Μάγκνουσεν «20»
Ο νεαρός Δανός πήρε πέρυσι τον τίτλο στο WSR 3.5 με αυτό το νούμερο στο μονοθέσιο του.
Force India
Νίκο Χούλκενμπεργκ «27»
Πολλοί διάσημοι πιλότοι χρησιμοποίησαν αυτό τον αριθμό από το Ζυλ Βιλνέβ έως τους Αλμπορέτο, Μάνσελ, Προστ, Αλεζί.
Σέρτζιο Πέρεζ «11»
Ο Μεξικάνος έτρεχε πάντα με το καρτ Νο 11.
Sauber
Άντριαν Σούτιλ «99»
Ο Γερμανός εξηγώντας την επιλογή του μεγαλύτερου από τους διαθέσιμους αριθμούς τόνισε: «Πάντα στη ζωή μου θέλω το μέγιστο».
Εστέμπαν Γκουτιέρεζ «21»
Ο Μεξικάνος λέει ότι είναι ο τυχερός του αριθμός.
Toro Rosso
Ζαν Ερίκ Βερν «25»
Ο Γάλλος έτρεχε στα καρτ με τον αριθμό 25
Δανιήλ Κβιάτ «26»
"Ο αριθμός αυτός δεν έχει ιστορία, θα γραφτεί στο μέλλον" λέει ο Κβιάτ. Πάντως ο νεαρός Ρώσος έχει γεννηθεί στις 26/4/94
Williams
Φελίπε Μάσα «19»
Το Νο 19 ήταν ο πρώτος αριθμός που χρησιμοποίησε στη F1, ο αείμνηστος Άιρτον Σένα. Επίσης μ’ αυτόν κέρδισε τον πρώτο του αγώνα ο Μ.Σουμάχερ το 1992 στο Σπα.
Βάλτερι Μπότας «77»
Ο νεαρός Φινλανδός επισημαίνει ότι υπάρχει διπλό ΤΤ στο όνομά του και στο επίθετό του (Valtteri Bottas).
Marussia
Ζουλς Μπιανκί «17»
Μαξ Τσίλτον «4»
Caterham
Καμούι Κομπαγιάσι «10»
Τον αριθμό αυτό έφερε το μονοθέσιο του Ιάπωνα το 2009 όταν έκανε ντεμπούτο στη F1, αντικαθιστώντας τον Τίμο Γκλοκ.
Μάρκους Έρικσον «9»
Greate article. Keep posting such kind of information on your blog.
ΑπάντησηΔιαγραφήIm really impressed by your blog.
Hello there, You've done a great job. I will certainly digg it and for my part suggest to my friends. I am sure they'll
be benefited from this site.
Also visit my web page ... vlinks t