
Ονομάζεται GR LH2 Racing και χαρακτηρίζεται από ντιζάιν στα πρότυπα των LMH (Le Mans Hypercar), με πολύ ξεχωριστό χρωματισμό που συνδυάζει μπλε με άσπρο. Έχει μήκος 5,1 μέτρα και πλάτος 2,05 μέτρα, που σημαίνει πως είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το αγωνιστικό GR010 Hybrid στο οποίο βασίζεται.

Η Toyota δε γνωστοποίησε λεπτομερώς τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, αλλά μίλησε για την ουσία. Που δεν είναι άλλη από το γεγονός πως η «καρδιά» του λειτουργεί με υδρογόνο και συνεργάζεται με υβριδική τεχνολογία. Πιθανολογείται ότι έχει κοινά στοιχεία με τον twin-turbo V6 των 3,5 λίτρων του GR010 Hybrid με ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα. Πρόκειται για μία διάταξη που έχει δώσει τα διαπιστευτήριά της στους αγώνες αντοχής, οπότε δεν αποκλείεται η Toyota GR να την προσάρμοσε στις απαιτήσεις ενός κινητήρα υδρογόνου.
Εξάλλου, η ιαπωνική εταιρεία έχει αναλάβει εδώ και μερικά χρόνια την ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας κίνησης για τους αγώνες, μέσω της συμμετοχής της ομάδας Rookie Racing στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Taikyu όπου τρέχει με μία υδρογονοκίνητη Corolla. Στα ράλλυ, έχει από το 2022 παρουσιάσει το κόνσεπτ της, με το GR Yaris H2 να ολοκληρώνει δοκιμές επίδειξης στο Ράλλυ Ιπέρ. Αναφορικά με τον θρυλικό 24ωρο αγώνα αντοχής Le Mans, η Toyota κλείνει φέτος 40 χρόνια από την πρώτη της συμμετοχή. Τα δύο GR010 Hybrid που θα πάρουν εκκίνηση θα ξεχωρίζουν αισθητικά από τον γνώριμο συνδυασμό κόκκινου-λευκού-μαύρου και στοχεύουν στην επιστροφή στις επιτυχίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου