Μπορεί οι άνθρωποι της Mercedes-Benz και της Mercedes-AMG να ασχολούνται συστηματικά με την ηλεκτροκίνηση και τη δημιουργία νέων μοντέλων αυτής της τεχνολογίας, όμως δεν παραμελούν την παλιά καλή λύση, όπως έναν θερμικό κινητήρα.Ο Μίχαελ Σίμπε, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-AMG, μιλώντας σε αμερικανικό Μέσο, αποκάλυψε ότι η νέα γενιά του V8 κινητήρα που εξελίσσουν οι μηχανικοί της εταιρείας θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε πληθώρα μελλοντικών μοντέλων της.
Το γεγονός αυτό έκανε κάποιους να εικάζουν ότι υπάρχει η πιθανότητα να τοποθετηθεί και στην παρούσα C63 AMG η οποία διαθέτει ένα τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με σύστημα υβριδικής διάταξης. Το γεγονός αυτό προκάλεσε αρνητικά σχόλια από τους φανατικούς φίλους της Mercedes-AMG οι οποίοι το θεώρησαν «ιεροσυλία».
Συγκεκριμένα, ο Σίμπε δήλωσε: «Βρισκόμαστε στη διαδικασία ανάπτυξης της επόμενης γενιάς του V8 και βλέπω πολλές θέσεις (για την τοποθέτησή του) μέσα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιο των μοντέλων μας, ή ίσως και σε νέες, όπου μπορούμε να φανταστούμε την παρουσία ενός V8».
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο στροφαλοφόρας άξονας του νέου κινητήρα θα είναι τύπου «flat plane» κάτι που σημαίνει ότι θα επιτρέπει τη λειτουργία του σε υψηλότερες σ.α.λ. Επίσης, το συγκεκριμένο μοτέρ θα συνδυάζεται με σύστημα ήπιας υβριδικής διάταξης 48V, κάτι που θα το κάνει και πιο οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου.
Ο Σίμπε διευκρίνισε, ότι οι άνθρωποι της Mercedes-AMG δεν σκοπεύουν να τον εξηλεκτρίσουν περισσότερο. Όπως είπε χαρακτηριστικά «δεν υπάρχει απαραίτητα ανάγκη να προχωρήσουμε τόσο μακριά στην υβριδοποίηση», αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο νέος V8 θα παραμείνει πιο πιστός στις κατασκευαστικές ρίζες της AMG.
Αυτή η στρατηγική ενδέχεται να παρατείνει τον κύκλο ζωής και μοντέλων όπως η AMG GT 4Door, για την οποία πολλοί υπέθεταν ότι θα σταματήσει να υπάρχει και να αντικατασταθεί από ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό.
Παρότι το μέλλον της Mercedes-AMG θα χαρακτηρίζεται από την ηλεκτροκίνηση ο καινούργιος V8 σηματοδοτεί ότι ο θερμικός κινητήρας παραμένει στο επίκεντρο αυτής στο άμεσο μέλλον.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου