Την ώρα που Tonale και Junior θα διατηρήσουν την παρούσα αρχιτεκτονική τους, η Stelvio θα υποβαστάζεται από την νέα και προηγμένη STLA Large.
Όμως, το καλύτερο χαρακτηριστικό της STLA Large που μπορεί να καρπωθεί η νέα Stelvio είναι αναμφίβολα η αρχιτεκτονική φόρτισης 800V. Ωστόσο, δεν έχει αποκλειστεί και η επιλογή των 400V, ώστε το κόστος κτήσης να βρίσκεται σε φυσιολογικά επίπεδα.
Θέλοντας να τιμήσει τις παραδόσεις, η Alfa Romeo θα παραμείνει πιστή στη λογική της ανεξαρτήτως ηλεκτροκίνησης. Για την ακρίβεια, σχεδιάζει να διαθέσει με τη νέα Stelvio και την κορυφαία έκδοση Quadrifoglio στην οποία λέγεται πως η συνδυαστική απόδοση των ηλεκτροκινητήρων θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους, ενώ το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα θα επιτυγχάνεται σε περίπου 2 δευτερόλεπτα!
Παρότι η καινούργια Stelvio θα λανσαριστεί αρχικά ως αμιγώς ηλεκτροκίνητη, η ιταλική εταιρεία σκοπεύει να ανταποκριθεί στη ζήτηση της αγοράς, εφόσον η απήχηση του νέου μοντέλου δεν είναι η αναμενόμενη. Κοντολογίς, πρόκειται να διαθέσει τη Stelvio και σε βενζινοκίνητες/ υβριδικές εκδόσεις.
Σε αυτή την παραδοχή, εξάλλου, έχει προχωρήσει η ίδια η Alfa Romeo στο παρελθόν: «Η ποικιλόμορφη πλατφόρμα STLA Large θα υποβαστάζει τις νέες Alfa Romeo Stelvio και Giulia, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα εναλλακτικών λύσεων στις τεχνολογίες κίνησης».
Αν και το σημαντικότερο σε αυτή τη νέα γενιά μοντέλου είναι οι τεχνολογίες και η πλατφόρμα που θα τη χαρακτηρίζουν, κανείς δεν μπορεί να μην ερωτηθεί το «πώς θα μοιάζει».
Η Alfa Romeo γνωρίζει πολύ καλά ότι οι «alfisti» είναι απαιτητικοί και θέλει να παρουσιάσει ένα ρηξικέλευθο ντιζάιν που θα διαφέρει παρασάγγας από αυτό της απερχόμενης Stelvio. Ωστόσο, μέχρι στιγμής υπάρχουν μόνο rendering και θεωρίες με τα οποία δεν μπορούν να γίνουν σοβαρές υποθέσεις.
Γνωρίζουμε μόνο, ότι για τη σχεδίαση της καινούργιας Stelvio, η μιλανέζικη μάρκα έχει εμπνευστεί από παλαιότερα μοντέλα, όπως η εμβληματική SZ Coupe.
Τουλάχιστον, αυτό παραδέχθηκε ο επικεφαλής σχεδιασμού της εταιρείας, Alejandro Mesonero-Romanos: «Η SZ αποτελεί έμπνευση λόγω του brutal χαρακτήρα της, όχι λόγω της ομορφιάς της. Μπορούμε να εμπνευστούμε από πολλές Alfa Romeo, αλλά η πρόκληση είναι να το κάνουμε με τα σωστά μοντέλα και ταυτόχρονα να μην έχουμε ένα ρετρό αποτέλεσμα» δηλώνει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου