
Στη γερμανική εταιρεία δεν θα επικεντρωθούν στην τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης για τα επόμενα χρόνια, καθώς εκτιμούν ότι οι σημερινοί συσσωρευτές έχουν ακόμη μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, άρα και αποδοτικότητας στην πράξη.
Ο Μάρτιν Σούστερ, Αντιπρόεδρος στο Τμήμα Εξέλιξης μπαταριών υψηλής τάσης και ανακύκλωσής τους στην εταιρεία, δήλωσε σχετικά: «Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι οι μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες δεν έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο εξέλιξής τους. Μπορούμε να τις βελτιώσουμε ακόμα.

Δεν υπάρχει μία και μοναδική λύση στις μπαταρίες και δεν πρόκειται να υπάρξει. Οι συσσωρευτές ιόντων λιθίου μπορούν να βελτιωθούν σταθερά, μειώνοντας το κόστος τους –κάτι που αποτελεί τη σημαντικότερη προτεραιότητα. Αυτή τη στιγμή, το κόστος τους δεν είναι ανταγωνιστικό. Όταν φτάσουν να αποτελούν πραγματική απειλή για τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, τότε θα τις λάβουμε σοβαρά υπόψη».
Ο Σούστερ πρόσθεσε ότι η βασική πρόκληση για τους συσσωρευτές στερεάς κατάστασης είναι η μαζική παραγωγή τους με χαμηλό κόστος, η επίτευξη υψηλής απόδοσης και η εύκολη ενσωμάτωσή τους στα αυτοκίνητα.
Και συνέχισε με νόημα: «Δεν βλέπουμε μια επανάσταση σύντομα σε αυτόν τον τομέα, γι’ αυτό είμαστε βέβαιοι ότι η νέα γενιά των μπαταριών μας θα παραμείνει ανταγωνιστική για μεγάλο διάστημα». Οι νέες μπαταρίες “Gen6” της εταιρείας μπορούν να αποθηκεύσουν ενέργεια για έως 300 χιλιόμετρα αυτονομίας σε μόλις 10 λεπτά φόρτισης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου