«Γη» για το εξωγήινο είναι της. «Αέρας» για τις καταιγιστικές επιδόσεις. «Φωτιά» για τον καυτό χαρακτήρα της. «Νερό» για το plug-in βαρίδι της. Τα στοιχεία που ορίζουν την φύση της νέας M5.
Αν και δεν είναι η πιο όμορφη που υπάρχει, άπαντες την επιζητούν. Ελάχιστοι όμως μπορούν να την έχουν, αφού για να την κάνεις δική σου χρειάζεσαι μία περιουσία. Και ακόμη μία, για να την κυκλοφορείς. Το σίγουρο, πάντως είναι ότι αν περάσεις μια βραδιά μαζί της, θα την θυμάσαι για πολύ καιρό.
Μεταξύ μας, με τη νέα ΒΜW M5 πέρασα αρκετές περισσότερες από μία βραδιά. Άλλωστε για να γνωρίσεις σε βάθος ένα από τα κορυφαία σεντάν με «ζιπαρισμένα» όλα τα high-tech γονίδια υψηλών επιδόσεων χρειάζεσαι πάνω από ένα και δύο ραντεβού. Ειδικότερα όταν η plug-in υβριδική τεχνολογία συναντά έναν από τους αποδοτικότερους V8 που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Μπορεί να ακουστεί ντεμοντέ…
…αλλά πριν από ένα ραντεβού καλό είναι να ξέρεις από που κρατά η σκούφια του καθενός. Για την περίσταση το στόρι ξεκινά με την Μ535i του 1979, που ήταν εξακύλινδρη με 3,5 λίτρα, με 218 άλογα και πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ζύγιζε λιγότερο από ενάμιση τόνο. Έξι χρόνια αργότερα παρουσιάστηκε η πρώτη πραγματική M5 με αναβαθμισμένο μοτέρ στα 286 άλογα με 0-100 στα 6,1 δλ. και τελική στα 251 χλμ./ώρα.
M5 (E34) του 1988 ανέβηκε στα 340 άλογα, ενώ η E39 έγινε η πρώτη που μια δεκαετία αργότερα είχε κάτω από το καπό έναν πεντάλιτρο V8, ατμοσφαιρικό με 400 ίππους. Για πολλούς η καλύτερη M5 θεωρείται η E60 του 2005 με τον επίσης πεντάλιτρο, αλλά V10, των 507 ίππων για να επέλθει έξι χρόνια μετά ένα downsizing με την F10 να πέφτει στον V8 των 4,4 λίτρων, αλλά με bi-turbo. Η Competition απέδιδε 575 άλογα με την ισχύ να ανεβαίνει στην επετειακή στα 600.
Για να φτάσουμε στην M5 F90…
…την πιο ισχυρή αλλά και την πιο βαριά που έχει υπάρξει ποτέ. Και την πιο εξηλεκτρισμένη αφού το σύστημα πρόωσης της είναι plug-in υβριδικό που συνδυάζει τον twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων (που τα έχει όλα: twin-scroll, ψεκασμό στα 350 bar, φουλ χρονισμό και βύθισμα βαλβίδων κ.α.) και των 585 ίππων παρέα με έναν ηλεκτροκινητήρα 197 ίππων που είναι χωνευτός στο 8άρι Steptronic και που παράλληλα λειτουργεί και ως lag-killer. Ποιο το αποτέλεσμα; Μία συνδυασμένη μέγιστη ισχύς στους 727 ίππους και μια ροπάκλα στα 1.000 Nm, με το κόφτη στις 7.200 σ.α.λ.
Ώρα να κάτσουμε πίσω από το flat-bottom τιμόνι με τους πολλούς διακόπτες, το κόκκινο σιρίτι και τα μεγάλα paddles. Πιέζω το διακόπτη που δίνει ζωή στη M5 και δεν ακούγεται τίποτα. Μα τι στο καλό; Που πήγε ο γεμάτος ήχος της «κρύας» εκκίνησης που βγάζει κάθε δημιούργημα του M Division;
Η M5 είναι η πρώτη plug-in και όπως θα περίμενε κανείς ξεκινάει με ρεύμα με την μπαταρία των 18,6 kWh (φορτίζει έως 7,4 kW) να προσφέρει 60+ χιλιόμετρα ηλεκτροκίνησης (μέχρι τα 140 χλμ./ώρα ή μέχρι το kick-down). Ξενέρα με το καλημέρα; Α, μπα, ακόμη και ηλεκτρικά, υπάρχει ένας τεχνητός ήχος μέχρι να πάρει μπροστά ο twin-turbo (σ.σ. στο μενού υπάρχει επιλογή της μη ηλεκτρικής κίνησης).
Από εκεί και μετά το φλερτ με την M5 αρχίζει να ζεσταίνεται. Και αν νομίζετε ότι οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια, τότε πέφτετε αρκετά έξω. Όλη αυτή η δύναμη φαντάζει πολύ μεγαλύτερη στην ελληνική άσφαλτο, ειδικά στην εκκίνηση με τέρμα γκάζι θα νιώσεις την M5 να εκτινάσσεται σα να απονηώνεται από ένα αεροπλανοφόρο.
Πως είπατε; Επιμένετε και θέλετε νούμερα; Ε, τι λέτε για ένα «0-100» σε 3,5 δευτερόλεπτα, ένα «0-200» σε λιγότερο από 11 δλ., μια τελική στα 250 χλμ./ώρα και που μπορεί να σπάσει τα 300 με το πακέτο M Driver;
Η τετρακίνηση M xDrive με τον πολύδισκο συμπλέκτη είναι στάνταρ και έχει ένα ευρύ σετάρισμα: από το νορμάλ πρόγραμμα μέχρι τη λειτουργία 4WD Sport με πισωκίνητη προτεραιότητα.
Με αποκορύφωμα την αποκλειστική μετάδοση της ροπής στους πίσω τροχούς (RWD) με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ (Active M Differential) να κάνει όλη την δουλειά περνώντας θεωρητικά έως 2.000 Nm στο τροχό με την περισσότερη πρόσφυση.
Ότι πρέπει για να παίξεις με την M5 (όσο βαστάει η ψυχούλα σου) που δεν θα σου το αρνηθεί σε καμία περίπτωση. Όλα καλά για κάνα χαζοπατηλίκι με τους πίσω τροχούς των 21 ιντσών (με λάστιχα 295/35, μπροστά οι 20άρηδες φορούν 285/40) να ξύνουν την άσφαλτο. Μη ρωτάτε πόσο κοστίζουν τα λάστιχα, γιατί δεν θα επιλέξετε ποτέ ξανά την πίσω κίνηση.
Στις υψηλότερες ταχύτητες τα πράγματα γίνονται πιο ζόρικα. Κυρίως λόγω του βάρους που ξεπερνά τους 2,5 τόνους. Προσέξτε, μιλάμε για σχεδόν μισό τόνο παραπάνω συγκριτικά με τον προκάτοχό της. Υπό άλλες συνθήκες το γεγονός αυτό ακούγεται τρομακτικό. Κάτι όμως το εξαιρετικό set-up, κάτι τα εξίσου πανίσχυρα και υπέρβαρα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και να που πλέον έχεις μυηθεί κατά μία έννοια στα νέα δεδομένα.
Για αυτό, άλλωστε υπάρχουν τα Μ Mode με πρόγραμμα για νορμάλ οδήγηση στο δρόμο (Road), το πιο «ελεύθερο» Sport ή το Track που συστήνεται μόνο για την πίστα.
Από εκεί και πέρα υπάρχει η επιλογή των προφίλ του M Hybrid: τo eControl που βελτιστοποιεί τα πάντα, το Electric για ηλεκτρική κίνηση, το Hybrid για μέγιστη αυτονομία, το Dynamic για επιδόσεις σε μεγάλες αποστάσεις ή το Dynamic Plus για μάξιμουμ απόδοση σε πιο κοντινές. Εννοείται ότι υπάρχουν και πλήρως εξατομικευμένα προφίλ.
Το ζητούμενο από τη M5 είναι ότι το «τι μπορεί» και το «τι θέλει» να κάνει κανείς μαζί της, δεν εξαρτάται τόσο από τα ανεξάντλητα όρια του αυτοκινήτου, αλλά από τα όρια του οδηγού. Όπως κάθε πανίσχυρη κατασκευή, έτσι και η M5 απαιτεί σεβασμό. Και με τα παραπανίσια κιλάκια της απαιτεί ακόμη μεγαλύτερο, αφού εύκολα μπορεί να σε παρασύρει στη δίνη της. Ειδικότερα όταν έχεις τα ηλεκτρονικά στη θέση off. Μάλιστα, αν κάνετε ένα search στο διαδίκτυο θα δείτε την κατάληξη όσων τόλμησαν να υπερβάλλουν.
Αν την σεβαστείς τότε αυτή θα κάνει ότι θέλεις, σε ότι «στάση» θέλεις.
Θέλεις κάτι πιο χαλαρό; Το Comfort ενδείκνυται ώστε τα προσαρμοζόμενα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ (ανάρτηση με διπλά ψαλίδα μπροστά, πολλαπλοί πέντε συνδέσμων πίσω) να φροντίζουν να περνάς την ώρα σου πιο άνετα και να ταξιδεύεις όπως με μια νορμάλ «πεντάρα».
Με την διαφορά ότι η M5 είναι το κυρίαρχο είδος στον αυτοκινητόδρομο κατατροπώνοντας οτιδήποτε στο μέγεθός της θελήσει να την κοντράρει. Μάλιστα στην πόλη θα εκτιμήσεις την τετραδιεύθυνση (με γωνία έως 1,5 μοίρα) που μειώνει αισθητά το κύκλο στροφής στη πόλη, που βελτιστοποιεί την τροχιά και την πρόσφυση στις κλειστές καμπές και την σταθερότητα στις υψηλότερες ταχύτητες.
Θέλεις κάτι πιο safe αλλά χωρίς συμβιβασμούς στην απόλαυση; Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δημιουργήσεις το προσωπικό σου προφίλ και να το επιλέγεις όποτε σου ανοίγει η όρεξη για μια νέα «στάση». Για αυτό υπάρχει το μενού με τις ρυθμίσεις σχεδόν για τα πάντα και τα δύο custom προφίλ (τα Μ1 και τα Μ2) που μπορείς να τα επιλέξεις από τους διακόπτες στο τιμόνι.
Για παράδειγμα στο M1 μπορείς να σετάρεις ένα 4WD προφίλ με χαλαρή δέσμευση από τα ηλεκτρονικά ή στο M2 ένα πισωκίνητο προφίλ με τα ηλεκτρονικά off. Αν κρατήσεις για πάνω από ένα δευτερόλεπτο πατημένο το αριστερό paddle, τότε έχεις το μάξιμουμ της ισχύος για μερικά δευτερόλεπτα, κάτι χρήσιμο π.χ. σε μια προσπέραση σε «φιδίσιο» δρόμο.
Θέλεις την πιο «αλήτικη»; Ε, τότε τα βγάζεις όλα off (τα ηλεκτρονικά) και την «σκίζεις» για όσο αντέχεις (τα όρια που λέγαμε). Στο παιχνίδι με τη M5 όμως τους όρους δεν τους βάζεις πάντα εσύ, αφού οι νόμοι της φυσικής έχουν το δικό τους. Έτσι, χρειάζεται πολύ προσοχή και το καλύτερο είναι όταν έχεις kinky διάθεση να επιλέγεις κάτι λιγότερο… παθιασμένο και με λιγότερα παρεμβατικά -αλλά πάντα στη θέση on- τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Εναλλακτικά υπάρχει και η επιλογή 4WD Sport με προτεραιότητα στον πίσω άξονα.
Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να πετύχεις με τη «δημοσιογραφική», μία άλλη καρμπόν ολοκαίνουργια M5;
Σε κάθε περίπτωση το ηλεκτρομηχανικό τιμόνι της M5 με την μεταβλητού λόγου κρεμαγέρα είναι από τα πιο επικοινωνιακά που υπάρχουν, όταν τα φρένα (με επιλογή Sport ή Comfort) με αεριζόμενους, εξαπίστονους διάτρητους δίσκους (410 χλστ. μπρος/ 398 χλστ. πίσω) δεν χαμπαριάζουν από τίποτα. Οι διπλές απολήξεις έχουν ηλεκτρονικά κλαπέτα και παράγουν το απαιτούμενο αλλά αρκετά τεχνητό ήχο που παραπέμπει σε subwoofer συνδεμένο με παιχνιδομηχανή.
Πως είπατε; Πόσο καίει; Αν την φορτίζετε συχνά μπορείτε να ρίξετε αρκετά το κόστος στην πόλη. Αν πάλι όχι υπολογίστε ένα 15άρακι σε μεικτό κύκλο. Στον αυτοκινητόδρομο το νούμερο μπορεί να κυμανθεί κοντά στα 10-12 λίτρα, ενώ με βαρύ πόδι η κατανάλωση ξεφεύγει για πλάκα πάνω από το 20άρικο. Γενικότερα, το 60άρι ρεζερβουάρ (κάπως μικρό, αλλά που να χωρέσουν όλα;) μαζί με τη μπαταρία δίνει μια αυτονομία περίπου στα 400 χιλιόμετρα, οπότε στα μακρινά ταξίδια μια στάση στο βενζινάδικο είναι σίγουρη.
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια…
…για αυτό δεν μπήκα στην διαδικασία να σας περιγράψω ότι βλέπετε στις φωτογραφίες του Γιώργου. Ειδικότερα σε αυτό το μαύρο ματ η M5 δείχνει τόσο δαιμονισμένη όσο είναι και με το γνωστό αεροδυναμικό M-Pack (κάρμπον οροφή, ματ βαφή, διαχύτες, φούστες, μπούκες, καθρέπτες M-Power κ.α.) που προσδίδει μία εμφατική όψη και μια ελαφριά αύξηση του πλάτους.
Όσο για το διάκοσμο, όλα τα παραπάνω προφανώς σε έχουν βάλει στο πνεύμα της M5 με τις αναρίθμητες ρυθμίσεις, το κυρτωμένο ψηφιακό πάνελ με τον πίνακα των 12,3 ιντσών και την touch-screen των 14,9 ιντσών, τα εξαιρετικά μπάκετ, το δυναμικό HUD, το καταπληκτικό σε απόδοση ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins κ.α.
Δεν θα φέρω όμως αντίρρηση ότι στην BMW το έχουν παρακάνει με τον εσωτερικό φωτισμό που κάνουν την καμπίνα να μοιάζει με παλιά ντισκοτέκ. Σημειώστε δε ότι λόγω των διάφορων ενισχύσεων και αναβαθμίσεων το πορτμπαγκάζ έχει ελαφρώς κουτσουρευτεί στα 466 λίτρα (της 550e xDrive έχει 520).
Εν κατακλείδι…
….η νέα M5 είναι ένα κορυφαίο σεντάν που τα κάνει όλα. Μπορεί να σε κινεί κάθε μέρα με την άνεση μίας συμβατικής «πεντάρας» και αν την φορτίζεις και με οικονομία (χαλάλι της το plug-in, ίσα-ίσα που την κάνει το τέλειο… εταιρικό!). Στον αντίποδα, μπορεί να σε κολάσει ανά πάσα στιγμή με το πανίσχυρο και DNA της, ενώ υπάρχει και η ενδιάμεση αίρεση επιδόσεων και άνεσης.
Το ρεζουμέ είναι εξης: Ακόμη και αν είναι υπέρβαρη (κάτι που τελικά στο δρόμο δε φαίνεται και τόσο), ακόμη και αν η περίσσεια τεχνολογίας αλλοιώνει ως ένα βαθμό την φυσικότητα ενός M-Car (ότι σιχαίνεται ένας old-school), το ρεζουμέ είναι ότι η νέα M5 τα κάνει όλα καταπίνοντας ότι βρει μπροστά της. Τελεία και… τάβλα!
Τεχνικά Χαρακτηριστικά – BMW M5
Κινητήρας: V8, 4.395 κ.εκ.
Ισχύς, ροπή βενζινοκινητήρα: 585 PS/5.600-6.500 rpm, 750 Nm/1.800-5.400 rpm
Ισχύς, ροπή ηλεκτροκινητήρα: 197 PS/6.000 σ.α.λ., 280 Nm/1.000-5.000 σ.α.λ.
Συνδυαζόμενη ισχύς, ροπή: 727 PS, 1.000 Nm
Μετάδοση: Σε τέσσερις τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής
Μπαταρία, αυτονομία: 22,1 (net: 18,6) kWh, 67-69 χλμ. (εργοστασιακή)
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 3,5 sec
Τελική ταχύτητα: 250 km/h (305 με το M-Pack)
Μέση κατανάλωση με αφόρτιστη μπαταρία (εργοστασίου – δοκιμής): 10,3 lt/100 km – 15 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 39-37 gr/km (WLTP)
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 5.096 x 1.970 x 1.510 mm
Μεταξόνιο: 3.006 χλστ.
Βάρος: 2.510 kg
Χώρος αποσκευών: 466 lt
Τιμή: Από 151.000 ευρώ
Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2025
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
▼
2025
(303)
-
▼
Ιανουαρίου
(303)
- Λος Άντζελες - Φωτιές: Σε 29.000 στρέμματα το μέτω...
- Στη μεγάλη οθόνη η βιογραφία του Ettore Bugatti
- Πλειστηριασμοί: Με διαμερίσματα, πάρκινγκ, αποθήκε...
- Λάρισα: Στην Ολλανδία έπιασαν τον δολοφόνο της 35χ...
- Δολοφονία Τεμπονέρα: Πώς ο Γιάννης Καλαμποκάς αποφ...
- Ο Τραμπ επιμένει στις εδαφικές του «φιλοδοξίες» - ...
- Κατερίνα Μαλαματίνα: Αντιμέτωπη με το σφυρί για ιδ...
- Καθηγητής συνελήφθη για γενετήσιες πράξεις με 14χρονη
- Κατεπείγουσα προκαταρκτική έρευνα παρήγγειλε η Αδε...
- Ζαν Μαρί Λεπέν, ο άνθρωπος που «κανονικοποίησε» τη...
- ΗΠΑ: Βρήκαν δύο πτώματα στο σύστημα προσγείωσης αε...
- «Ήξερε κάποιος πολεμώντας τον, τι πολεμιστής ήταν»...
- Ελέφαντας σκότωσε 22χρονη Ισπανίδα, την ώρα που το...
- Renault Twingo E-Tech
- Ηλικιωμένη στην Κρήτη έβαλε σε σακούλα μετρητά και...
- Δίκη για το Μάτι: «Πρόληψη και καταστολή δεν υπήρξ...
- Αυτοκίνητο παρέσυρε και εγκατέλειψε 11χρονο στο Ηρ...
- Οδηγοί τσακώθηκαν για μια θέση στάθμευσης - Ο ένας...
- Λονδίνο – 14χρονος μαχαιρώθηκε θανάσιμα μέσα στο λ...
- ΕΦΕΤ: Ανακαλείται παρτίδα με vegan σοκολάτες με φο...
- Σέλι: «Τα κατάφερα χάρη στους πυροσβέστες, είχα πί...
- Φινλανδία: Ανασύρθηκε από τον βυθό άγκυρα του δεξα...
- Συνελήφθησαν δύο 18χρονοι και ένας 17χρονος που λή...
- Γυναίκα στο Ηράκλειο περιέλουσε το σπίτι της με εύ...
- ΜΕΘ 19χρονος μετά από τροχαίο με άλογα στη Μυτιλήν...
- Bloomberg: Στη λίστα των ΗΠΑ με τις «κινεζικές στρ...
- Φωτιά στον παιδικό σταθμό στην Παλαιά Φώκαια
- Τζάστιν Τριντό - BBC: Γιατί παραιτήθηκε - Σκάνδαλα...
- Ιράν: Γυναίκα χωρίς χιτζάμπ αφαίρεσε τουρμπάνι από...
- Γροιλανδία: Η επίσκεψη του γιου του το Τραμπ,η αλλ...
- Βριλήσσια: Διαρρήκτες άρπαξαν χρυσά ρολόγια και δι...
- To πιο ακριβό και το πιο φθηνό νόμισμα στον κόσμο ...
- ΟΗΕ προς Άγκυρα μετά τις δηλώσεις Φιντάν για το PK...
- Σάλος με βρετανικό πανεπιστήμιο που προειδοποίησε ...
- Έλον Μασκ: Κινδυνεύει με πρόστιμο δισεκατομμυρίων ...
- Αγρίνιο: Νεκρή 89χρονη σε τροχαίο δυστύχημα μετά α...
- Ιράν: Γυναίκα χωρίς χιτζάμπ αφαίρεσε τουρμπάνι από...
- Συνελήφθησαν δύο ανήλικες που έκλεψαν αντικείμενα ...
- Πειραιάς: Ρώτησαν τρεις ανήλικους τι ομάδα είναι κ...
- Οι δρόμοι της κοκαΐνης: Ο νέος Εσκομπάρ είναι Αλβα...
- Τουρίστες κορόιδεψαν μουσουλμάνα με νικάμπ στο Ντο...
- Μην τρώτε τα χριστουγεννιάτικα δέντρα, προειδοποιο...
- Πρώην αφεντικό της μαφίας εξηγεί ποιες σκηνές της ...
- Κεφαλονιά: Σκότωσαν γάτα, την κρέμασαν με σχοινί κ...
- Πόσο υγιής είναι ο εγκέφαλός σας; Μάθετε απαντώντα...
- Ύμνοι Τραμπ για Ερντογάν: Τον αγαπώ και τον σέβομα...
- Τριντό: Ούτε μία στο εκατομμύριο να γίνει ο Καναδά...
- «Είναι νεκρός» - Βγήκαν στους δρόμους στη Γαλλία γ...
- Έχασε τη μάχη στο Εφετείο ο Τραμπ - Θα ανακοινωθεί...
- Μασκοφόρος εισέβαλε σε εργοστάσιο στη νότια Γερμαν...
- Blue Danube | Johann Strauss II
- BMW M5
- 12 πεντανόστιμες συνταγές για σπιτικά ζυμαρικά
- Το πάθος της Ευτυχίας δεν ήταν το τραγούδι αλλά η ...
- Καλύβια: Χωρίς τις αισθήσεις του άντρας σε φωτιά σ...
- Υποθαλάσσια καλώδια: Το νέο πεδίο του υβριδικού πο...
- ΑΑΔΕ: Φορολογικοί έλεγχοι με τεχνητή νοημοσύνη για...
- Υπόθεση Ρόδεραμ: Η συγκάλυψη 1400 βιασμών παιδιών ...
- Τραμπ ίσως αναγκαστεί να ξεκινήσει περισσότερους π...
- Μπάιντεν αξιώνει «ειρηνική μεταβίβαση της εξουσίας...
- Άγριος ξυλοδαρμός 17χρονου από 15 ανήλικους στην Κ...
- Συναγερμός για τον mpox στη Γαλλία - Εντοπίστηκε γ...
- Σωφρονιστική υπάλληλος στο Λονδίνο καταδικάστηκε σ...
- Κάμαλα Χάρις έχρισε πρόεδρο τον Τραμπ στο Κογκρέσο
- Χαλάνδρι – 19χρονος σκοτώθηκε σε τροχαίο με τη μοτ...
- Αν χρειαστεί «θα έρθουμε νύχτα» στη Συρία, απειλεί...
- Καναδοί θα ήθελαν να γίνει η χώρα τους η 51 πολιτε...
- Τέσσερα σκυλιά νεκρά από φόλες στα Φαλάσαρνα
- Φωτιά σε αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στη Λήμνο
- Παγκράτι: Παρίστανε τον τεχνικό της ΔΕΗ και έκλεψε...
- Τραμπ προανήγγειλε ακύρωση της απαγόρευσης Μπάιντε...
- Απίστευτο κι όμως… ιαπωνικό: Τόνος 276 κιλών πωλήθ...
- Φιντάν: Η εξάλειψη» των κούρδων μαχητών του PKK στ...
- Αποζημίωση από τον δήμαρχο για τα ατυχήματα στο πε...
- The Second Waltz
- Dua Lipa and Cher – “Believe” (Live From The 2024 ...
- FBI κατέσχεσε αριθμό ρεκόρ αυτοσχέδιων βομβών σε α...
- Μισθοί και συντάξεις: Τι αλλαγές φέρνει το 2025 κα...
- Ακίνητα: Πώς επηρεάζουν πέργκολες, πηγάδια- γεωτρή...
- Πώς μπορεί να επηρεάσει τους ανηλίκους η υπερβολικ...
- Άρπαξαν χρηματοκιβώτιο επιχείρησης με 40.000 ευρώ ...
- Κώστας Σημίτης: Η σύγκρουση με τον Ανδρέα, το συνέ...
- Ο Κόνων και η ναυμαχία της Κνίδου το 394 π.Χ.: Η α...
- Περισσότερα από 30 θαλάσσια κήτη βρέθηκαν νεκρά στ...
- Το ράμφος που μοιάζει με τα ακροδάχτυλά μας & άλλε...
- Ιαπωνική Bobtail: Άγνωστα πράγματα για τη μοναδική...
- Το πιο υγιεινό τρόφιμο που πρέπει να έχουμε στο τρ...
- Θερμή υποδοχή Τραμπ στη Μελόνι: «Είναι μια φανταστ...
- Γιατί οι σημερινοί 50αρηδες νιώθουν πολύ μεγαλύτερ...
- Ναυτικό Μουσείο του Ουισκόνσιν: Airbnb
- Σπεύδουν οι Έλληνες για καύσιμα στη Βουλγαρία, με ...
- «Βούλιαξαν» τα Καλάβρυτα: Το αδιαχώρητο στο χιονοδ...
- Χιονιάς «σαρώνει» ΗΠΑ και δυτική Ευρώπη
- 12χρονος μαθητής έπιασε τον σταυρό στην Εύβοια φωτος
- 41χρονη έπεσε από τον 4ο όροφο του Νοσοκομείου
- Καταγγελία για οδηγό στην Πάτρα - Εκνευρίστηκε με ...
- Ρομά «άνοιγαν» σπίτια και λήστευαν ηλικιωμένους στ...
- Μπορούμε να βάλουμε αλουμινόχαρτο στη φριτέζα αέρος;
- Που βρίσκεται το «Χιλιόμετρο Mηδέν» στην Ελλάδα; (...
- 12χρονη μαθήτρια να πιάνει τον Σταυρό στην παγωμέν...
-
▼
Ιανουαρίου
(303)
-
►
2024
(10351)
- ► Δεκεμβρίου (1165)
- ► Σεπτεμβρίου (704)
- ► Φεβρουαρίου (837)
- ► Ιανουαρίου (1041)
-
►
2023
(11198)
- ► Δεκεμβρίου (779)
- ► Σεπτεμβρίου (772)
- ► Φεβρουαρίου (1122)
- ► Ιανουαρίου (1018)
-
►
2022
(11200)
- ► Δεκεμβρίου (731)
- ► Σεπτεμβρίου (896)
- ► Φεβρουαρίου (960)
- ► Ιανουαρίου (1185)
-
►
2021
(17393)
- ► Δεκεμβρίου (1574)
- ► Σεπτεμβρίου (1499)
- ► Φεβρουαρίου (1454)
- ► Ιανουαρίου (1497)
-
►
2020
(23158)
- ► Δεκεμβρίου (1599)
- ► Σεπτεμβρίου (1967)
- ► Φεβρουαρίου (2081)
- ► Ιανουαρίου (2427)
-
►
2019
(23814)
- ► Δεκεμβρίου (2676)
- ► Σεπτεμβρίου (2114)
- ► Φεβρουαρίου (1615)
- ► Ιανουαρίου (1648)
-
►
2018
(16714)
- ► Δεκεμβρίου (1126)
- ► Σεπτεμβρίου (1200)
- ► Φεβρουαρίου (1946)
- ► Ιανουαρίου (1812)
-
►
2017
(7347)
- ► Δεκεμβρίου (1712)
- ► Σεπτεμβρίου (714)
- ► Φεβρουαρίου (134)
- ► Ιανουαρίου (174)
-
►
2016
(2893)
- ► Δεκεμβρίου (277)
- ► Σεπτεμβρίου (107)
- ► Φεβρουαρίου (375)
- ► Ιανουαρίου (524)
-
►
2015
(10911)
- ► Δεκεμβρίου (256)
- ► Σεπτεμβρίου (273)
- ► Φεβρουαρίου (1965)
- ► Ιανουαρίου (2523)
-
►
2014
(21554)
- ► Δεκεμβρίου (2811)
- ► Σεπτεμβρίου (1799)
- ► Φεβρουαρίου (1354)
- ► Ιανουαρίου (1501)
-
►
2013
(16071)
- ► Δεκεμβρίου (1318)
- ► Σεπτεμβρίου (1328)
- ► Φεβρουαρίου (1328)
- ► Ιανουαρίου (1141)
-
►
2012
(9024)
- ► Δεκεμβρίου (1035)
- ► Σεπτεμβρίου (520)
- ► Φεβρουαρίου (2)
- ► Ιανουαρίου (1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου