


Ο twin-turbo V8 των 4,4 λίτρων αποδίδει 643 ίππους και 850 Nm. Η B8 GT ολοκληρώνει το σπριντ των 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα γεγονός που την κάνει ένα δέκατο πιο αργή από την M8 στη συγκεκριμένη διαδικασία.
Ωστόσο, η ναυαρχίδα της BMW M περιορίζεται στα 305 χλμ./ώρα τελικής, ενώ το επετειακό μοντέλο της Alpina φτάνει αγόγγυστα τα 330 χλμ./ ώρα.
Σύμφωνα με το γερμανικό brand, στον πίσω άξονα βρίσκεται ένα ηλεκτρονικό διαφορικό που ελέγχεται από νέο λογισμικό, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά της B8 GT.
Ωστόσο, δεν έχει παραλειφθεί ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας που χαρακτηρίζει τις Alpina, οπότε η εταιρεία δηλώνει πως η ανάρτησή της είναι εξαιρετικά άνετη για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων σε αυτοκινητόδρομους.
Το αμάξωμα του επετειακού σεντάν ξεχωρίζει από τη Σειρά 8 Gran Coupe. Ο διαχύτης, οι αεραγωγοί και οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες στις άκρες της μάσκας είναι από carbon, ενώ οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών τοποθετούνται αποκλειστικά σε Alpina.

Τα λογότυπα B8 GT στα μαρσπιέ και στη μεσαία κολώνα, ενώ για τον πελάτη διατίθενται προαιρετικά καλούδια για τον αισθητικό τομέα. Επιπλέον, υπάρχουν επτά επιλογές στα χρώματα. Η Alpina δεν παρέλειψε και το όνομα του ιδρυτή της που εμφανίζεται στα μαρσπιέ και ραμμένο στα καθίσματα.
Μόλις 99 μονάδες θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής και μόνο 20 από αυτές θα χαρακτηρίζονται από διχρωμία στο αμάξωμα. Η τιμή της επετειακής Alpina B8 GT θα ξεκινάει από τις 225.000 ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε, πως η γερμανική εταιρεία έχει πουληθεί στο BMW Group από το 2022, λίγο πριν φύγει από τη ζωή ο Bovenspiepen. Από το 2026, ο βαυαρικός όμιλος θα έχει τον πλήρη έλεγχο της Alpina επομένως το μέλλον της, όπως και όλα τα μοντέλα της θα είναι στα χέρια του να τα διαχειριστεί όπως νομίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου