Μέχρι το 2032 θα παραδοθούν συνολικά 5.800 οχήματα της σειράς 464, εκ των οποίων τα 1.200 έχουν ήδη παραγγελθεί.
Το project θα κοστίσει περίπου 1,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Τα πρώτα οχήματα παραδόθηκαν το 2024 και βρίσκονται σήμερα σε φάση δοκιμών ενώ η κανονική παραγωγή θα ξεκινήσει το 2025.
Όσο για το κιβώτιο είναι ένα αυτόματο εννέα σχέσεων που διευκολύνει γενικώς τον οδηγό.
Με βελτιωμένη ικανότητα κίνησης εκτός δρόμου χάρη στους πιο ισχυρούς άκαμπτους άξονες και τις προεκτάσεις των θόλων των τροχών, η G 464 είναι φουλ εξοπλισμένη για δύσκολες συνθήκες λειτουργίας.
Το βάθος διάσχισης νερού φτάνει τα 660 χιλιοστά και η απόσταση από το έδαφος τα 221 χιλιοστά.
Υπάρχουν δύο κύριες εκδόσεις:
- BA06 : μικτό βάρος 3,5 τόνων, ωφέλιμο φορτίο 1 τόνου, φορτίο οροφής 200 κιλά και ικανότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων.
- BA09 (πλαίσιο με καμπίνα): 4,9 τόνοι συνολικό βάρος, 2,5 τόνοι ωφέλιμο φορτίο, επίσης 3,5 τόνοι ικανότητα ρυμούλκησης.
Και τα δύο μοντέλα είναι βελτιστοποιημένα για σκληρές εφαρμογές. Το BA09 προσφέρει περισσότερο αποθηκευτικό χώρο χάρη στην μεγαλύτερη καμπίνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου