Για καλύτερες επιδόσεις αλλά και βελτίωση στις εκπομπές ρύπων, ακόμα και η 911 υποκύπτει στην υβριδική τεχνολογία. Η Porsche επιβεβαίωσε ότι η νέα 911 Turbo Hybrid θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2025, μετά το λανσάρισμα της 911 Carrera S του 2025 στο πρώτο εξάμηνο.
Αυτή η υβριδική έκδοση του εμβληματικού μοντέλου Turbo θα διαθέτει ένα σύστημα παρόμοιο με αυτό της πρόσφατα ανανεωμένης 911 GTS.
Το υβριδικό σύστημα της GTS, το οποίο αναπτύχθηκε με τη χρήση μπαταριών 1,9 kWh της Varta, θα ενισχύσει τις επιδόσεις της Turbo προσφέροντας επιπλέον ισχύ 54 ίππων, βελτιώνοντας σημαντικά την απόκριση στο γκάζι.
Η τρέχουσα 911 GTS, η οποία διαθέτει έναν νέο επίπεδο εξακύλινδρο κινητήρα 3,6 λίτρων με έναν μόνο μεγάλο υπερσυμπιεστή, αποδίδει συνδυαστικά 540 ίππους και 609 Nm ροπής.
Αυτή η ρύθμιση παραπέμπει σε σημαντική αύξηση της ισχύος για την επερχόμενη Turbo Hybrid, το οποίο θα μπορούσε να ξεπεράσει τους 580 PS της σημερινής Turbo και ενδεχομένως να φθάσει τους 608 PS.
Ο Lutz Meschke, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Οικονομικός Διευθυντής της Porsche, αποκάλυψε επίσης ότι η 911 Turbo του 2026 θα ενσωματώνει το ίδιο υβριδικό σύστημα, χωρίς τη δυνατότητα να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, διαφοροποιώντας την από ένα παραδοσιακό plug-in υβριδικό (PHEV).
Αυτό το σύστημα μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά ένα μικρό ποσοστό, αλλά μειώνει δραστικά την υστέρηση του turbo, ενισχύοντας την επιτάχυνση και την απόκριση.
Η μη υβριδική Carrera S θα έχει επίσης μια μικρή αύξηση της ισχύος σε περίπου 460 ίππους και, για πρώτη φορά, προσφέρει επιλογή χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Με αυτές τις αναβαθμίσεις, η Porsche στοχεύει να δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο μείγμα μοντέλων 911 για τους λάτρεις του εμβληματικού μοντέλου της.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου