Η Boreham Motorworks, μέλος του Ομίλου DRVN Automotive με έδρα το Λονδίνο, υπέγραψε συμφωνία αδειοδότησης με τη Ford για την «παραγωγή και ανακατασκευή» ορισμένων από τα πιο εμβληματικά ιστορικά μοντέλα της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Το project της Boreham για το RS200 -που θα αποκαλυφθεί αργότερα φέτος για να σηματοδοτήσει την 40ή επέτειο του μοντέλου- θα κατασκευαστεί στο Κόβεντρι από την αρχή ως μια εντελώς νέα δημιουργία, χωρίς να χρησιμοποιεί εξαρτήματα από τρέχοντα μοντέλα.
Όπως τα παρόμοια σχεδιασμένα Kimera Evo37, HWA Evo και Maturo Stradale, το Boreham RS200 θα ταιριάζει απόλυτα με την έμπνευση της δεκαετίας του 1980 όσον αφορά στη σιλουέτα και στις τεχνικές προδιαγραφές, αλλά τα φώτα LED που φαίνονται στις εικόνες teaser υπενθυμίζουν ότι… βρισκόμαστε στο 2024.
Η Boreham αναφέρει τον κινητήρα, το αμάξωμα από συνθετικά υλικά και το σύστημα τετρακίνησης του RS200 ως τα καθοριστικά χαρακτηριστικά τα οποία θα διατηρηθούν, αλλά μέσα από το πρίσμα της σύγχρονης τεχνολογίας.
Είναι σημαντικό, ωστόσο, ότι η Boreham υποστηρίζει ότι έχει δεσμευτεί να προσφέρει μια «αιχμή αναλογικής οδηγικής εμπειρίας» κάτι που μάλλον σημαίνει πως το αυτοκίνητο της θα βρίσκεται κοντά στην ανόθευτη οδηγική φιλοσοφία του θρύλου του Group B.
Η Boreham έλαβε επίσης άδεια να κατασκευάσει μια σειρά από τα πιο σημαντικά ιστορικά μοντέλα της Ford, ξεκινώντας με το MK2 Escort αργότερα φέτος.
Τα Capri, GT40, Sierra Cosworth και XR2i είναι υποψήφια για τη συνέχεια. Η εταιρεία δεν έχει αναφέρει πόσα από το καθένα θα κατασκευάσει, αλλά είναι δεδομένο ότι πρόκειται για συλλεκτικές εκδόσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου