Πέντε τρελά projects τα οποία ενώνουν τον κόσμο της μοτοσικλέτας με εκείνον του αυτοκινήτου.
Το ζήτημα της κατασκευής μιας μοτοσικλέτας με κινητήρα αυτοκινήτου απασχόλησε ελάχιστους στην πάροδο των ετών καθώς οι δύο κόσμοι είναι πολύ διαφορετικοί τόσο σε φιλοσοφία όσο και σε κατασκευαστικές τεχνικές. Ωστόσο, όταν κάποιος αποφάσιζε να δημιουργήσει ένα τέτοιο project το αποτέλεσμα ήταν από συνήθως ακραίο, αν όχι τρελό.
Πάμε να δούμε πέντε χαρακτηριστικά παραδείγματα της παράνοιας στην κατασκευή μοτοσικλέτα με κινητήρα αυτοκινήτου.
Boss Hoss
Ίσως το πιο επιτυχημένο αποτέλεσμα ένωσης μοτοσικλέτας με κινητήρα αυτοκινήτου είναι αυτό της Boss Hoss. Η αμερικανική φίρμα αποφάσισε να πάρει το cruiser μοντέλο της και να τοποθετήσει σε αυτό έναν V8 κινητήρα 4.8 λίτρων της Chevrolet.
Η απόδοση ήταν κοντά στους 300 ίππους και το βάρος θεόρατο, ωστόσο η μοτοσικλέτα ήταν οδηγήσιμη και αποτελεσματική. Η Boss Hoss για να κάνει ακόμα πιο πικάντικα τα πράγματα τοποθέτησε έναν V8 κινητήρα 8.2 λίτρων σε ένα πρωτότυπο με απόδοση πάνω από 500 ίππους.
Advertisement
Van Veen
Τη δεκαετία του 1970 όταν ήρθε στη ζωή μας ο περιστροφικός κινητήρας, αρκετοί κατασκευαστές σκέφτηκαν να τοποθετήσουν wankel κινητήρα σε μοτοσικλέτα. Η Van Veen πήρε το ρίσκο και κατασκεύασε την OCR1000 η οποία ήταν εξοπλισμένη με κινητήρα Comotor 624.
Το σύνολο είχε τοποθετηθεί αρχικά στο Citroen GS Birotor και είχε απόδοση 110 ίππους. Η μοτοσικλέτα κατασκευάστηκε σε μόλις 38 μονάδες και ήταν μια τεράστια αποτυχία κυρίως επειδή ο κινητήρας ήταν τραγικός στη λειτουργία του.
Dodge Tomahawk
Η έλευση του νέου αιώνα έφερε μαζί της ένα ακραίο σχέδιο από την Dodge. Οι Αμερικανοί αποφάσισαν να πραγματοποιήσουν ένα τρελό σχέδιο που έπεσε στα χέρια τους με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί το Tomahawk. Η μοτοσικλέτα είχε τέσσερις τροχούς και φουτουριστικό σχεδιασμό με τον κινητήρα να προέρχεται από το εντυπωσιακό Dodge Viper.
Το V10 σύνολο των 8.3 λίτρων είχε απόδοση 500 ίππους και η εταιρεία είχε ανακοινώσει εκείνη την εποχή ότι η τελική του ταχύτητα ξεπερνούσε τα 320 χλμ./ώρα. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε ποτέ αφού η μοτοσικλέτα δε δοκιμάστηκε ποτέ.
Track T800-CDi
Σίγουρα η μοτοσικλέτα που θα μπορούσε να πάρει το νούμερο ένα στη λίστα αυτής της κατηγορίας είναι η Track T800. Η μοτοσικλέτα σχεδιάστηκε από Βρετανούς μηχανικούς οι οποίοι είχαν ως βάση τον κινητήρα πετρελαίου του Smart.
Το τρικύλινδρο σύνολο τοποθετήθηκε μέσα σε ένα σωληνωτό πλαίσιο και η μετάδοση στον πίσω τροχό γινόταν μέσω άξονα από BMW. Το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά εξαιρετικό, αλλά το πρόβλημα του μεγάλου βάρους δεν ξεπεράστηκε ποτέ.
Lazareth LM847
Η Lazareth από τη Γαλλία έγινε γνωστή από τις βελτιώσεις σε τετράροδα ATV με πολύ φουτουριστικό σχεδιασμό. Πριν από μερικά χρόνια αποφάσισε να κάνει κάτι τρελό που ήταν να τοποθετήσει έναν τεράστιο κινητήρα αυτοκινήτου σε μοτοσικλέτα.
Το μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ένας V8 4.7 λίτρων κατασκευασμένος από τη Ferrari και τη Maserati. Ο κινητήρας είχε τοποθετηθεί στη Maserati Quattroporte και απέδιδε 470 ίππους. Η LM847 ζύγιζε περίπου 500 κιλά και είχε τέσσερις τροχούς, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είχε περιοριστεί στα 150 χλμ./ώρα. Το περίεργο είναι ότι η Lazareth κατάφερε να πουλήσει δέκα LM847 στην τιμή των 200.000 ευρώ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου