![](https://i1.prth.gr/images/1168x656/files/2024-04-29/Manhart_MH2_GTR_2B__4_.jpg)
Στην όψη και μόνο, η MH2 GTR II μαγνητίζει με την ιδιαίτερη βαφή της, όπου το φούξια κυριαρχεί και συνδυάζεται με διακριτικά της Manhart.
Το καπό έχει μια εισαγωγή αέρα από ανθρακονήματα, ενώ πρόσθετες εισαγωγές αέρα βρίσκονται χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το χείλος μπροστά και η γρίλια είναι επίσης από ανθρακονήματα. Πίσω, οι επεμβάσεις είναι επίσης εμφανείς και έντονες, αφού υπάρχει μία τεράστια αεροτομή και ένας διαχύτης Alpha-N.
![](https://www.protothema.gr/files/2024-04-29/Manhart_MH2_GTR_2B.jpg)
Το σύνολο φορά ανάρτηση της KW η οποία είναι σφιχτή στη ρύθμιση με σπορ προσανατολισμό, ώστε να βοηθά την MH2 GTR II στην πίστα.
Το εσωτερικό έχει επίσης καθαρόαιμο σπορ προσανατολισμό, καθώς τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί και έχει προστεθεί ένα roll cage.
![](https://www.protothema.gr/files/2024-04-29/Manhart_MH2_GTR_2B__2_.jpg)
Η εταιρεία δεν γνωστοποίησε την τιμή του νέου της θηρίου, αλλά εύλογα υπολογίζουμε ότι θα κοστίζει πολλά περισσότερα από τις περίπου 96.000 ευρώ της εργοστασιακής M2 στη Γερμανία.
![](https://www.protothema.gr/files/2024-04-29/Manhart_MH2_GTR_2B__3_.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου