Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Οι τετρακύλινδροι δεν «τραβάνε» στις AMG. Γι’ αυτό η Mercedes επιστρατεύει άρον-άρον και πάλι τον V8 για τα ακριβά σπορ μοντέλα της.


Mercedes-AMG φαίνεται ότι αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τα μεγάλα σπορ μοντέλα της, καθώς όπως φαίνεται οι καταναλωτές δεν αποδέχονται τον τετρακύλινδρο σε τέτοιου είδους πανάκριβα μοντέλα.
Στις αρχές Αυγούστου του 2023, ένα διαδικτυακό δημοσίευμα που επικαλέστηκε εμπιστευτικές πηγές έκανε το γύρο του κόσμου, υποστηρίζοντας ότι o V8 θα τροφοδοτούσε τις C 63 και E 63 το 2026, ως αποτέλεσμα των χαμηλών πωλήσεων της τετρακύλινδρης C 63 S E PERFORMANCE.



Η Mercedes-AMG είχε διαψεύσει την είδηση, όμως τώρα οι φήμες επανέρχονται, και θέλουν την CLE 63 να αποκτά έναν twin-turbo V8 με mild-hybrid υποβοήθηση αντί για ένα plug-in υβριδικό τετρακύλινδρο κινητήρα.

Ο εν λόγω οκτακύλινδρος είναι η έκδοση M177 του V8 των 4,0 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής στις GT 63 Coupe και SL 63 Roadster.

Η απόφαση αυτή αποκλίνει από το αρχικό σχέδιο να εξοπλίσει το νέο coupé και cabrio με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης 670 ίππων, παρόμοιο με τα τελευταία μοντέλα C63 και GLC 63.

Η αλλαγή αυτή στο πλάνο έρχεται μετά την απροθυμία των παραδοσιακών αγοραστών της AMG απέναντι στο plug-in υβριδικό σύστημα με τον τετρακύλινδρο των 2 λίτρων και τους 670 ίππους.

Όπως φαίνεται, οι αγοραστές των μοντέλων της AMG είναι αποφασισμένοι να συμβιβαστούν με αρκετά λιγότερα άλογα και να έχουν κάτω από το καπό τους έναν V8 κινητήρα που ξεχειλίζει από χαρακτήρα και προσφέρει μία ηχητική -και όχι μόνο- πανδαισία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου