Porsche δεν θα μπορούσε να μην αντιδράσει στις κινήσεις των αντιπάλων της. Και φέρνει στην αγορά την ισχυρότερη Cayenne που παρουσίασε ποτέ. Η τελευταία προσθήκη της Porsche στη γκάμα της Cayenne είναι η νέα plug-in υβριδική Turbo E-Hybrid, η οποία διαθέτει ενισχυμένη χωρητικότητα μπαταρίας και σημαντική αύξηση ισχύος σε σχέση με την υβριδική Turbo που ήταν μέχρι τώρα το πιο δυνατό μοντέλο. Ενώ η Cayenne Turbo S E-Hybrid είχε 679 ίππους, η νέα Cayenne Turbo E-Hybrid διαθέτει σχεδόν 10% ενίσχυση της ισχύος, φθάνοντας τους 739 ίππους και τα 949 Νm ροπής.
Η ισχύς αυτή προέρχεται από τον V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων με διπλή υπερτροφοδότηση, ο οποίος αποδίδει ανεξάρτητα 599 ίππους. Σε συνδυασμό με αυτόν βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας 176 ίππων, ο οποίος τροφοδοτείται από ένα νέο πακέτο μπαταριών 25,9 kWh, τοποθετημένο κάτω από το πορτμπαγκάζ.
Με την συνδυαστική ισχύ των 739 ίππων το SUV κάνει το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της αγγίζει τα 295 χλμ/ώρα.
Η προσθήκη του πακέτου GT Package προσφέρει εξάτμιση τιτανίου, οροφή από ανθρακονήματα, αμάξωμα κατά παραγγελία και ακόμα καλύτερες επιδόσεις με το 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα.
Η Cayenne Turbo E-Hybrid εξοπλίζεται στάνταρ με μια νέα αερανάρτηση, που επιτρέπει καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και προσφέρει υψηλότερα επίπεδα άνεσης.
Σε συνδυασμό με το Porsche Torque Vectoring Plus και το προαιρετικό σύστημα τετραδιεύθυνσης, η Cayenne υπόσχεται γνήσια σπορ οδική συμπεριφορά αντάξια του ονόματος της Porsche.
Εξωτερικά υπάρχουν μικρές αλλαγές με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, διπλές εξατμίσεις από βουρτσισμένο αλουμίνιο και κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Στο σαλόνι δεν υπάρχουν σημαντικές αλλαγές, καθώς το επίπεδο εξοπλισμού είναι στο κορυφαίο επίπεδο. Υπάρχει ένα τιμόνι GT Sport που με το ειδικό κουμπί για τα προγράμματα, δερμάτινα σπορ μπάκετ καθίσματα με 18 ρυθμίσεις και όλα τα σύγχρονα ψηφιακά μέσα και ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης.
Η νέα ισχυρότερη Cayenne στην ιστορία της Porsche αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά μέσα στο φθινόπωρο, με την τιμή της στην Γερμανία να ξεκινά κοντά στις 150 χιλιάδες ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου