Τα εργοστάσια επενδύουν τεράστια ποσά σε έρευνα και εξέλιξη και το τελικό προϊόν είναι τόσο προχωρημένο που ακόμα και οι γνώστες των αυτοκινήτων σηκώνουν τα χέρια… ψηλά με όσα βλέπουν.Από τη μία η τεχνολογία και από την άλλη τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν αντικαταστήσει πολλά πράγματα που γνωρίζαμε για τα «κλασικά» αυτοκίνητα. Θα τολμούσαμε να πούμε, πως πλέον τα σύγχρονα μοντέλα «πάνε μόνα τους», αρκεί ο οδηγός να μπορεί να αντέξει τις δόσεις αδρεναλίνης που προσφέρουν τα γρήγορα αυτοκίνητα.
Ένα αξεσουάρ που τείνει να… ξεχάσουμε είναι το κιβώτιο ταχυτήτων και συγκεκριμένα το χειροκίνητο μηχανικό, καθώς τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με αυτόματα κιβώτια. Η BMW αποκάλυψε πρόσφατα πέντε νέα μοντέλα για την ελληνική αγορά και συγκεκριμένα στο πάρτι Joyland που διοργάνωσε στο γκολφ Γλυφάδας. Εκεί έδωσαν το παρών οι ολοκαίνουργιες X5, X6, XM και i7 όπως και η νέα γενιά Μ2.
Η εν λόγω που πλέον διατίθεται με 460 ίππους εφοδιαζόταν με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Αυτή όπως φαίνεται και σύμφωνα με τους ανθρώπους της BMW θα είναι το τελευταίο σύγχρονο μοντέλο με μηχανικό κιβώτιο (ποτέ μη λες… ποτέ), καθώς τα νέα που θα βγαίνουν θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματα κιβώτια.
Προς το παρόν υπάρχουν στις M3 και M4, αλλά στο μέλλον τα συγκεκριμένα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Με λίγα λόγια, όσοι πιστοί και φανατικοί των old school καταστάσεων προσέλθετε…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου