Ας αφήσουμε τους ανθρώπους της Kia να μας δείξουν τον τρόπο με τον οποίο έχουν καταφέρει να ξεχωρίζουν στην Αυτοκινητοβιομηχανία. Ας μάθουμε τι είναι και τι αντιπροσωπεύει το νέο αμιγώς ηλεκτροκίνητο EV9 GT-Line. Η συγκεκριμένη αίθουσα στο κτήριο το οποίο επέλεξαν τα στελέχη της Kia για την παρουσίαση του καινούργιου αμιγώς ηλεκτρικού EV9 ήταν σχετικά λιτή, σύγχρονη σε διαμόρφωση και με χαμηλό εσωτερικό φωτισμό.
Στοιχεία απαραίτητα για να δουλέψουν με τον ψυχολογικό τομέα και να σε προετοιμάσουν γι’ αυτό που θα αποκαλυπτόταν έπειτα από λίγη ώρα σε όσους παρευρισκόμασταν εκεί.
Δεν ήταν άλλο από την κορυφαία αυτοκινητική δημιουργία τής Kia. Δεν ήταν άλλο από το καινούργιο μοντέλο της με το οποίο θα διατρανώσει την ικανότητά της ως κατασκευαστής αυτοκινήτων. Δεν ήταν άλλο από την έκδοση παραγωγής του EV9.
Το πρωτοείδαμε ως πρωτότυπο τον Νοέμβριο του 2021, όταν παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Ένα εντυπωσιακών διαστάσεων και σχεδίασης επταθέσιο αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα το οποίο επρόκειτο να μπει σε διαδικασία παραγωγής, όπως διαβεβαίωσαν τότε τα στελέχη της νοτιοκορεατικής εταιρείας.
Φυσικά, έπρεπε να τους πιστέψεις ότι θα το έπρατταν. Άλλωστε, στην Kia έχουν αποδείξει ότι τολμούν και δεν υπαναχωρούν εύκολα από τις αποφάσεις τους. Έτσι, σχεδόν ενάμιση χρόνο αργότερα έκτοτε, το EV9 είναι έτοιμο να ξεκινήσει την εμπορική πορεία του.
Το κορυφαίο μοντέλο της Kia
Πρωτίστως, ας σταθούμε στην ονομασία του. Τα γράμματα «EV» δηλώνουν ότι πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα. Ο αριθμός 9 είναι ο μεγαλύτερος μονοψήφιος στη σχετική ακολουθία και αυτό έχει τη σημασία του. Το EV9 είναι η «ναυαρχίδα» της Kia, είναι το κορυφαίο μοντέλο της από κάθε άποψη.
Συνηθισμένοι από την ως τώρα ιστορία της παγκόσμιας Αυτοκινητοβιομηχανίας, θα αναμέναμε να είναι αυτό ένα πολυτελές τετράθυρο μοντέλο. Όμως, στην εταιρεία δεν ήθελαν κάτι τέτοιο, επιθυμούσαν να ξεχωρίσουν για ακόμα μία φορά. Και το αποτέλεσμα τους δικαιώνει ως προς τον στόχο που είχαν θέσει, όπως φαίνεται.
«Καλημέρα, καλώς ήρθατε!»
Αυτή ήταν η φράση που ακούστηκε στα ελληνικά, στην αίθουσα. Η ομήγυρη των Ελλήνων δημοσιογράφων στράφηκε προς την κατεύθυνση απ’ όπου προέρχονταν τα λόγια.
Ήταν η στιγμή που αντικρίσαμε και συναντηθήκαμε με τον Αλέξανδρο Παπαπετρόπουλο, Director of Product & Pricing της Kia Ευρώπης. Ο κ. Αλέξανδρος Παπαπετρόπουλος, Director of Product & Pricing της Kia Ευρώπης.
Είναι ο άνθρωπος που λαμβάνει σημαντικές αποφάσεις για τα μελλοντικά μοντέλα της νοτιοκορεατικής εταιρείας, αυτός που συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη διαμόρφωση της γκάμας της για τα επόμενα χρόνια. Είναι αυτός που θα βοηθήσει ουσιαστικά στη δημιουργία άλλων 15 νέων αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων ως το 2027.
Η συμβολή του Αλέξανδρου Παπαπετρόπουλου στο EV9 ήταν καθοριστική στο να κάνει το αυτοκίνητο να ικανοποιεί την αυτοκινητική κουλτούρα των Ευρωπαίων, των Αμερικανών αλλά και των Ασιατών.
Τι είναι και τι αντιπροσωπεύει το νέο μοντέλο της Kia; Είναι αυτό που ορίζει με τον πιο σαφή τρόπο το μέλλον τής εταιρείας αναφορικά με την εικόνα της, με την τεχνολογία, με την πολυτέλεια των οχημάτων της, με την άνεση και την πρακτικότητα που προσφέρει στους επιβάτες του. Είναι αυτό που θα σταθεί με πληθώρα πλεονεκτημάτων έναντι των Ευρωπαίων και των Ιαπώνων στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.
Οι τρεις άξονες του EV9
Η ώρα πέρασε γρήγορα συζητώντας με τον συμπατριώτη μας και οικοδεσπότη και ήρθε η στιγμή να αποκαλυφθεί το EV9 GT-Line. Η κουρτίνα αποσύρθηκε και στον προσεκτικά και έντονα φωτισμένο χώρο εμφανίστηκε το νέο αμιγώς καινούργιο ηλεκτροκίνητο SUV.
To εντυπωσιακό μπλε χρώμα τού αμαξώματος στην έκδοση «GT-Line» είναι μια δημιουργία η οποία πήρε αρκετό χρόνο μέχρι να επιτευχθεί. Βλέποντας το αυτοκίνητο από κοντά καταλαβαίνεις ότι άξιζε η προσπάθεια.
Η σχεδίαση αλλά και οι διαστάσεις του αυτοκινήτου σε εντυπωσιάζουν. Το μήκος του είναι 4.930 χλστμ., το πλάτος του 2.055 χλστμ., το ύψος του 1.790 χλστμ., ενώ το μεταξόνιό του φτάνει τα 3.100 χλστμ.
Ο πρώτος πυλώνας για την εξέλιξη και δημιουργία τού EV9 ήταν η φιλοσοφία που οι Νοτιοκορεάτες ονομάζουν «Opposites United». Ο δεύτερος. είναι ο συνδυασμός τεχνολογιών που επιτρέπουν τη συνύπαρξη συστημάτων τα οποία συμβάλλουν θετικά στην αναλογική και ψηφιακή εμπειρία χρήστη.
Ο τρίτος άξονας στη διαδικασία εξέλιξης και ολοκλήρωσης του EV9 ήταν η εφαρμογή προηγμένων τεχνολογικών λύσεων και η χρήση ανακυκλωμένων και φιλικών προς το περιβάλλον υλικών σε κάθε τομέα του.
Το καινούργιο μοντέλο βασίζεται στη νέα πλατφόρμα «E-GMP» («Electric Global Modular Platform») η οποία δημιουργήθηκε για την καινούργια γενιά των αμιγώς ηλεκτροκίνητων μοντέλων τής Kia. Είναι αρχιτεκτονικής 800 Volt και μπορεί να φορτίσει σε ισχυρό ταχυφορτιστή.
Είναι το πρώτο επταθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα παραγωγής της εταιρείας. Στις τρεις σειρές καθισμάτων του μπορούν να καθίσουν με άνεση έως και επτά υψηλόσωμοι επιβάτες, καθώς τόσο το ωφέλιμο μήκος του όσο και το ύψος είναι τέτοια που επιτρέπουν να μεταφέρονται με άνεση.
Η πρακτικότητα που θα προσφέρει στους επιβάτες του έχει μελετηθεί σε βάθος ώστε να αποτελεί σημαντικό πλεονέκτημα έναντι των όποιων ανταγωνιστών του.
Έτσι, στο EV9 τα καθίσματα της μεσαίας σειράς μπορούν να περιστρέφουν τόσο κατά 90 μοίρες ή και κατά 180 μοίρες. Στην πρώτη περίπτωση, τα ακριανά καθίσματα γυρίζουν προς το εξωτερικό για να διευκολύνουν τους γονείς να τοποθετούν με ευκολία το παιδικό κάθισμα ή να εισέρχεται και να εξέρχεται προς και από το αυτοκίνητο κάποιος που αντιμετωπίζει κινητικό πρόβλημα.
Στη δεύτερη περίπτωση, οι επιβάτες της μεσαίας σειράς μπορούν να καθίσουν αντικριστά με αυτούς της τρίτης, ενισχύοντας την ατμόσφαιρα της οικογένειας ή της παρέας.
Παρά τις μεγάλες διαστάσεις και τον όγκο του, το EV9 έχει σχετικά χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η Kia ανακοινώνει ότι αυτός είναι 0,28 κάτι που επετεύχθη χάρη στη σχεδίαση του εμπρός μέρους, όπως και στο γεγονός ότι το μέρος κάτω από το πάτωμα του οχήματος είναι επίπεδο.
Το νέο μοντέλο έχει μπαταρίες 99,8 kWh οι οποίες -συνολικά- αποτελούνται από 38 επιμέρους τμήματα και 456 κελιά. Το EV9 θα διατίθεται τόσο σε δικίνητη (πισωκίνητη) έκδοση όσο και σε τετρακίνητη.
Στην πρώτη, η μέγιστη ισχύς του είναι 204 ίπποι και στη δεύτερη η μέγιστη συνδυαζόμενη ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων του φτάνει τους 385 ίππους. Αναφορικά με τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία, στη δικίνητη εκδοχή φτάνει τα 531 χλμ. και στην τετρακίνητη τα 479 χλμ.
Τι να περιμένουμε στο άμεσο μέλλον από την Kia; Τι άλλο θα επιχειρήσει να παρουσιάσει και πώς θα προσπαθήσει να μας εκπλήξει και πάλι;
Ο Αλέξανδρος Παπαπετρόπουλος σε κοιτάζει με τρόπο που δείχνει ότι γνωρίζει αλλά δεν μπορεί να αποκαλύψει πληροφορίες ακόμα. Ωστόσο, τονίζει με νόημα: «Έχουμε παρουσιάσει το EV6 και το EV9 και ετοιμάζουμε το EV5. Η Kia έχει κατοχυρώσει τις όλες τις ονομασίες με τα γράμματα EV και τους εναπομείναντες μονοψήφιους αριθμούς…».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου