Seven, η Caterhman ήθελε να αναβιώσει τον θρύλο του κλασσικού βρετανικού διθέσιου μοντέλου, με το συγκεκριμένο όχημα να θεωρείται από πολλούς ως ο φυσικός διάδοχος της Lotus 7. Σχεδιαστικά το ηλεκτρικό πρωτότυπο παραμένει αναλλοίωτο, ενώ σε ότι αφορά το βάρος, είναι κατά 70 κιλά βαρύτερο από τη δυνατότερη συμβατική εκδοχή του μοντέλου (με την ονομασία 485). Το πρωτότυπο χρησιμοποιεί ένα πλαίσιο που φιλοξενεί μπροστά τη μπαταρία των 50,8 kWh (40 kWh καθαρά).
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 240 ίππους και είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης και το μπλοκέ διαφορικό. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 210 χλμ./ώρα. Για την ολοκλήρωση του project, η Caterham ένωσε τις δυνάμεις της με την Swindon Powertrain.
Το προϊόν της συνεργασίας είναι τα δύο αυτοκίνητα με τις παραλλαγές στη χρήση των χρωμάτων που είναι κοινά. Αμφότερα χρησιμοποιούν αρχιτεκτονική 400 V και έχει επιλεγεί να μην υπάρχει on board φορτιστής αλλά να χρησιμοποιείται ένας ανεξάρτητα μεταφερόμενος.
Αυτό είναι και ένα από τα βασικότερα προβλήματα του πρωτότυπου, που οδηγεί την Caterham στο να μην το θεωρεί βιώσιμο προς πώληση σε ευρεία κλίμακα- οπότε και θα μείνει ως έχει, μια πολύ ενδιαφέρουσα μεν, δύσχρηστη δε, πρόταση σπορ αυτοκινήτου για track days.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου