![](https://i1.prth.gr/images/1168x656/files/2023-05-27/230525135843_Caterham-EV-Seven-Concept-1.jpg)
![](https://www.protothema.gr/files/2023-05-27/230525135906_Caterham-EV-Seven-Concept-3.jpeg)
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 240 ίππους και είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων μίας σχέσης και το μπλοκέ διαφορικό. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 210 χλμ./ώρα. Για την ολοκλήρωση του project, η Caterham ένωσε τις δυνάμεις της με την Swindon Powertrain.
![](https://www.protothema.gr/files/2023-05-27/230525135929_Caterham-EV-Seven-Concept-7.jpeg)
Το προϊόν της συνεργασίας είναι τα δύο αυτοκίνητα με τις παραλλαγές στη χρήση των χρωμάτων που είναι κοινά. Αμφότερα χρησιμοποιούν αρχιτεκτονική 400 V και έχει επιλεγεί να μην υπάρχει on board φορτιστής αλλά να χρησιμοποιείται ένας ανεξάρτητα μεταφερόμενος.
![](https://www.protothema.gr/files/2023-05-27/230525135922_Caterham-EV-Seven-Concept-5.jpeg)
Αυτό είναι και ένα από τα βασικότερα προβλήματα του πρωτότυπου, που οδηγεί την Caterham στο να μην το θεωρεί βιώσιμο προς πώληση σε ευρεία κλίμακα- οπότε και θα μείνει ως έχει, μια πολύ ενδιαφέρουσα μεν, δύσχρηστη δε, πρόταση σπορ αυτοκινήτου για track days.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου