Η εταιρεία που σύστησε ο Carlo (Karl) Abarth έχει τη φήμη ενός «μικρού» βελτιωτή-κατασκευαστή ο οποίος κέρδιζε στους αγώνες μεγάλους και καταξιωμένους ανταγωνιστές του σε αυτούς.
Η Fiat, θα την αγοράσει το 1971, θα την κλείσει δέκα χρόνια αργότερα και θα την αναβιώσει επιχειρηματικά το 2007, θέλοντας να επαναφέρει την παλιά σπορ αίγλη στα μοντέλα της. Έτσι, το Abarth Grande Punto ήταν το πρώτο της νέας εποχής (στην «απλή» μορφή του και στην Esseesse, την ισχυρότερη), για να ακολουθήσει το Abarth 500, στην ιδιοτυπία των 595 και 695 Competizione.
Τι γίνεται, ωστόσο, με την Abarth στη σύγχρονη εποχή, δηλαδή αυτή που ορίζει η ηλεκτροκίνηση; Πώς θα μπορούσε να σταθεί επί της ουσίας στο καινούργιο πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί για την Αυτοκίνηση και όχι για να χρησιμοποιεί την ιστορία της ως άλλοθι σπορ εικόνας;
Την απάντηση στο ερώτημα προσπαθούν να δώσουν τα στελέχη του Ομίλου Stellantis τα οποία δεν έχουν κρύψει ότι θέλουν να επαναφέρουν την Abarth στο αυτοκινητικό προσκήνιο με αξιώσεις. Έτσι, έχουν ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης του αμιγώς ηλεκτρικού Abarth 500e. τα πρωτότυπα του οποίου μέχρι πρότινος φωτογραφίζονταν με καμουφλαρισμένο το αμάξωμά τους.
Οι συντελεστές τού «ROAD Car» εξασφάλισαν και δημοσίευσαν στον λογαριασμό τους σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης μία φωτογραφία τού υπό εξέλιξη Abarth 500e χωρίς καμουφλάζ. Σε αυτή, βλέπουμε το χαρακτηριστικό, έντονο κίτρινο χρώμα τού αμαξώματός του, διακρίνουμε το λογότυπο «Abarth» με κεφαλαία γράμματα στη μάσκα και τον σκορπιό, το έμβλημα της εταιρείας, στο καπό.
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν επιβεβαιωμένες πληροφορίες για την απόδοσή του, για την ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών του ή την αυτονομία του. Οι φήμες που υπάρχουν κάνουν λόγο για μια μέγιστη ισχύ η οποία θα είναι μεταξύ 170-204 ίππων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου