Οι πρώτες καταβολές της επιδότησης καυσίμων είναι γεγονός και ήδη εξετάζεται η παράταση του σχετικού μέτρου. Ωστόσο κάποιοι Έλληνες οδηγοί παραμένουν εκτός διαδικασίας αφού η ασφάλεια των οχημάτων τους είναι σε εκκρεμότητα Sponsored ContentΣε μια εποχή αλλεπάλληλων κρίσεων και συνεχώς μεταβαλλόμενων συνθηκών η αύξηση στην τιμή των καυσίμων συνεχίζεται σε παγκόσμια κλίμακα με τις ανάλογες επιπτώσεις στον τομέα των μεταφορών. Στη χώρα μας η αύξηση αυτή που σύμφωνα με τους ειδικούς έχει ήδη φτάσει την τιμή της αμόλυβδης βενζίνης αλλά και του πετρελαίου κίνησης στα υψηλότερα επίπεδα όλων των εποχών στάθηκε αφορμή θέσπισης σχετικού μέτρου.
Πρόκειται για το Fuel Pass, ένα επίδομα που καταβλήθηκε πριν λίγες εβδομάδες σε χιλιάδες δικαιούχους, κατόπιν ηλεκτρονικής αίτησης στην αντίστοιχη πλατφόρμα, με στόχο να απορροφήσει μέρος των παραπάνω αυξήσεων ελαφρύνοντας τους Έλληνες οδηγούς. Ωστόσο, χιλιάδες ήταν και οι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών που έμειναν εκτός διαδικασίας καθώς όχι μόνο δεν πληρούν τα ειδικά κριτήρια καταβολής του Fuel Pass αλλά διαθέτουν ανασφάλιστα οχήματα.
Ποιοί είναι όμως οι λόγοι που σε μία σύγχρονη ευρωπαϊκή χώρα όπως είναι η Ελλάδα κυκλοφορούν εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα χωρίς να πληρούν την πιο απαραίτητη προϋπόθεση κυκλοφορίας;
Συνεχώς αυξανόμενο κόστος με αντιστρόφως ανάλογες παροχές, διακοπή ή λήξη ασφαλιστικού συμβολαίου, ελλιπής εξυπηρέτηση, χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες και απουσία κρατικών ελέγχων είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που δυστυχώς ακόμα και σήμερα στα οδικά δίκτυα της χώρας μας κυκλοφορούν οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα.
Μπορεί λοιπόν λόγω επικαιρότητας να αποτελεί πρόβλημα το γεγονός ότι ένα όχημα χωρίς ασφάλεια αποκλείεται εξ ορισμού από τη διαδικασία καταβολής του επιδόματος καυσίμων ωστόσο το πρόβλημα είναι γενικότερο και μάλιστα πολύ πιο επικίνδυνο και κοστοβόρο από όσο κάποιος μπορεί να φανταστεί.
Είναι γεγονός ότι καθημερινά, ειδικά τις ώρες αιχμής, αυξάνεται ο κίνδυνος ατυχημάτων τα οποία έχουν σημαντικό κόστος για τους ιδιώτες αλλά και το κράτος όταν συμβούν με οχήματα που δεν είναι ασφαλισμένα αφού δεν υπάρχει καμία επίσημη οικονομική και λειτουργική κάλυψη. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι τα θύματα τροχαίων στα οποία έχουν εμπλακεί ανασφάλιστα οχήματα μένουν εντελώς εκτεθειμένα, χωρίς δηλαδή την αυξημένη προστασία που προβλέπει ο νόμος.
Σύγχρονες και ολοκληρωμένες λύσεις ασφάλισης
Για όλους τους παραπάνω λόγους κάθε οδηγός όχι μόνο χρειάζεται να δίνει προτεραιότητα στην ασφάλεια του οχήματός του αλλά πρέπει να φροντίζει να κάνει την επιλογή που ταιριάζει περισσότερο στις δικές του εξειδικευμένες ανάγκες. Σε αυτήν ακριβώς την κατεύθυνση μας οδηγεί η εταιρεία που έχει συνδέσει άρρηκτα το όνομά της με τη μεγάλη ευελιξία στις επιλογές του ασφαλισμένου. Η Hellas Direct προσφέρει άμεση εξυπηρέτηση εύκολα, γρήγορα και οικονομικά προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες της στον κάθε οδηγό ξεχωριστά. Επιπλέον, η Hellas Direct εξελίσσει ακόμα περισσότερο τις επιλογές μας αξιοποιώντας τις τελευταίες ψηφιακές τάσεις και τεχνολογίες. Από τα προγράμματα, τις προσφορές και τις καλύψεις ως τις τιμές και τις παροχές, όλα γίνονται online από τον υπολογιστή ή το smartphone μας.
Μπαίνοντας στην ιστοσελίδα της Hellas Direct και βάζοντας τα στοιχεία του οχήματός μας, χωρίς δικαιολογητικά και επιπλέον γραφειοκρατία, επιλέγουμε τη διάρκεια του συμβολαίου που θέλουμε και κάνουμε τη ασφάλειά μας. Μπορούμε να επιλέξουμε χρόνο ασφάλισης από 30 έως 365 ημέρες και να ανανεώνουμε με όποια διάρκεια και συχνότητα θέλουμε. Στη συνέχεια φτιάχνουμε το συμβόλαιο που θέλουμε επιλέγοντας το πρόγραμμα και τις καλύψεις που μας ταιριάζουν (οδική βοήθεια, νομική προστασία κλπ.). Οι αναλυτικές πληροφορίες για απαλλαγές, χρονικές δεσμεύσεις κ.ά. είναι κατατοπιστικότατες ενώ η αγορά και η ακύρωση του συμβολαίου μας μπορεί να γίνει απλά μέσω email.
Σε περίπτωση ατυχήματος, ο οδηγός μπορεί να καλέσει τη γραμμή ζημιών της Hellas Direct που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και να κάνει άμεσα τηλεφωνική καταγραφή στέλνοντας φωτογραφίες που θα τραβήξει με το κινητό του. Έτσι ο οδηγός γλιτώνει την αναμονή στον δρόμο (τα στοιχεία του 2021 δείχνουν πως ο μέσος όρος διάρκειας της τηλεφωνικής καταγραφής ήταν μόλις 6 λεπτά). Με αυτόν τον τρόπο η Hellas Direct καταφέρνει πάνω από τις μισές ζημιές της να κλείνουν σε μία ημέρα. Υπάρχουν μάλιστα περιπτώσεις οδηγών που πήραν το πράσινο φως για να πάνε το όχημά τους στο συνεργείο πριν καν φύγουν από το σημείο του ατυχήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου