Οι πιστοί οπαδοί της μάρκας στην Ιαπωνία θα κληθούν να εξοπλιστούν με περισσή υπομονή εφόσον καταθέσουν παραγγελία για τη ναυαρχίδα των SUV της Toyota.Η Toyota ενημέρωσε τους φίλους της στην Ιαπωνία, πως θα χρειαστεί να περιμένουν έως και τέσσερα χρόνια προκειμένου να παραλάβουν το νέο Land Cruiser 300.
Όπως αναφέρει το BBC, η εταιρεία αρνήθηκε να γνωστοποιήσει τους λόγους που προκαλούν τις μεγάλες καθυστερήσεις, αλλά ξεκαθαρίζει πως το πρόβλημα δεν σχετίζεται με την έλλειψη ημιαγωγών.
«Δεδομένη της μεγάλης δημοτικότητας του Land Cruiser, όχι μόνο στην Ιαπωνία, αλλά σε όλο τον κόσμο, θέλουμε να απολογηθούμε που θα χρειαστεί να περάσει πολύς χρόνος προτού μπορέσουμε να παραδώσουμε το προϊόν», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Toyota. «Υπάρχει η πιθανότητα να διαρκέσει (σ.σ. η αναμονή) μέχρι και τέσσερα χρόνια, αν το παραγγείλετε τώρα. Προσπαθούμε να μειώσουμε αυτό τον χρόνο, και εκτιμούμε την κατανόησή σας», προσθέτει.
Παράλληλα, μολονότι το νέο Land Cruiser 300 κατασκευάζεται στο ίδιο εργοστάσιο (Yoshiwara) με το Lexus LX, με το οποίο χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα, GA-F, η Toyota ξεκαθαρίζει ότι οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής αφορούν αποκλειστικά το προϊόν που φέρει το έμβλημά της.
Σημειώνεται ότι οι μεγάλες καθυστερήσεις ενδέχεται να οφείλονται στη στρατηγική που ακολουθεί η Toyota σχετικά με την κατανομή των προϊόντων της. Ειδικότερα, υπό κανονικές συνθήκες, για την Ιαπωνία προορίζεται μόνο ένα μικρό κομμάτι της παγκόσμιας παραγωγής. Εφόσον, όμως, αυξηθεί η ζήτηση, είθισται να αναδύονται προβλήματα σαν το υφιστάμενο.
Μην ξεχνάμε ότι τα περισσότερα Land Cruiser εξάγονται στη Μέση Ανατολή, η οποία καταλαμβάνει περίπου τα δύο τρίτα του συνολικού όγκου πωλήσεων. Την ίδια ώρα στην Ιαπωνία πωλείται μόνο το 10% επί του συνολικού όγκου. Υπενθυμίζεται ότι το Land Cruiser αποτελεί τη ναυαρχίδα των SUV της Toyota και εδώ και λίγους μήνες διατίθεται η νέα του γενιά, με την κωδική ονομασία 300 (αντικατέστησε τη 200).
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Toyota Land Cruiser στελεχώνεται από δύο ολοκαίνουργια σύνολα – έναν βενζινοκινητήρα twin-turbo V6 3,5 λτ. των 415 PS και 650 Nm, και έναν κινητήρα diesel V6 3,3 λτ. των 309 PS και 700 Nm.
Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της Toyota που συνδράμει στη μείωση των εκπομπών CΟ2 κατά 10% και μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου