Ένας έξυπνος και λειτουργικός, πλην όμως, επικίνδυνος τρόπος για να μην παγώνουν οι γραμμές των τρένων στο Σικάγο εφαρμόζει τα τελευταία χρόνια η διεύθυνση του προαστιακού της περιοχής. Σύμφωνα με το Reuters, oι υπάλληλοι της εταιρείας «Metra» ανάβουν μικρές φωτιές στις σιδηροδρομικές γραμμές για να αντέχουν το τσουχτερό κρύο.
Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιείται συνήθως για να αποφευχθεί η διακοπή της λειτουργίας των τρένων τους κρύους μήνες.
Βλέποντας το επίμαχο βίντεο, οι φωτιές τοποθετούνται ανά διαστήματα έτσι ώστε οι διερχόμενοι συρμοί να ζεσταίνονται και πριν προλάβουν να παγώσουν, να θερμαίνονται εκ νέου.
Σε σχετικό άρθρο, το αμερικανικό δίκτυο «Fox News» εξηγεί ότι η μέθοδος θέρμανσης των τρένων, είναι παλιά και εφαρμόζεται από την «Metra», ένα σιδηροδρομικό δίκτυο προαστιακού.
«Υπάρχουν διακόπτες θέρμανσης που είναι τοποθετημένοι δίπλα στις γραμμές του τρένου για να διατηρούνται ζεστοί όλο το χειμώνα. Δίπλα στους διακόπτες, υπάρχουν καυστήρες αερίου ακριβώς», όπως επισημαίνει ο Μάικλ Γκίλις, Διευθυντής Επικοινωνίας της Metra.
«Είναι σαν να έχουμε μια εστία κουζίνας ή εστία γκαζιού», προσθέτει.
Συνολικά διαθέτουμε περίπου 500 διακόπτες στο σύστημά μας και θέλουμε να τους κρατάμε ζεστούς και να κρατάμε την υγρασία μακριά τους γιατί δεν θέλουμε να παγώσουν», όπως επισημαίνει.
Κάτι τέτοιο βοηθά στη διατήρηση της ασφαλούς λειτουργίας ων τρένων.
Η Metra δημιουργήθηκε το 1984 ενώ οι νέοι σιδηρόδρομοι διαθέτουν πιο σύγχρονους διακόπτες που δεν χρησιμοποιούν καυστήρες αερίου.
«Χρησιμοποιούμε κάτι σαν φυσητήρες ζεστού αέρα, σαν πιστολάκι μαλλιών, για να κρατάμε τους διακόπτες ζεστούς. Και σε άλλ σημεία, χρησιμοποιούμε ένα ηλεκτρικό μέταλλο, σαν σίδερο για μπούκλες, για να διατηρήσουμε τον διακόπτες σε μορφή μετάλλου», προσθέτει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου