Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2021

eVW με τιμή κάτω από 20 χιλιάδες ευρώ

Η γερμανική εταιρεία θέλει να καταστήσει την ηλεκτροκίνηση προσιτή στις μάζες – Πότε θα λανσαριστεί το πρώτο φθηνό ηλεκτρικό της;Αποφασισμένη να «σπάσει» το φράγμα των 20.000 ευρώ είναι η VW, εκδημοκρατίζοντας την ηλεκτρική κινητικότητα.
Παράλληλα η Γερμανική εταιρεία θέλει να έχει έτοιμη την απάντηση (ίσως και νωρίτερα) προς το μικρό-οικονομικό ηλεκτρικό της Tesla, το οποίο ετοιμάζεται κάτω από απόλυτη μυστικότητα,
Αυτό θα το επιτύχει μέσω του λανσαρίσματος του ID.2, ενός crossover πόλης με τις διαστάσεις του T-Cross, αλλά την ευρυχωρία του ελαφρώς μεγαλύτερου T-Roc, χάρη στο επίπεδο δάπεδο, από το οποίο απουσιάζει το κεντρικό τούνελ.

Το ID.2 θα βασίζεται στην εξελιγμένη πλατφόρμα MEB Entry που θα χρησιμοποιηθεί και σε πολλά μελλοντικά αυτοκίνητα του ομίλου, όπως είναι οι Seat, Skoda και Audi και η Cupra.

Στόχος της VW ήταν τo λανσάρισμα του ID.2 να γίνει το 2023, αλλά τελικά θα πάρει αναβολή για το 2025. Η μάρκα θα περιμένει να αυξηθεί η ζήτηση για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά και να καταφέρει να μειώσει το κόστος παραγωγής των μπαταριών.

Μην ξεχνάμε, άλλωστε, πως οι μπαταρίες αποτελούν μια σημαντική παράμετρο του κόστους των ηλεκτρικών, μιας και αποτελούν το ακριβότερο εξάρτημα. O περιορισμός, λοιπόν, του κόστους είναι ζωτικής σημασίας για τη μείωση της τιμής του μικρού crossover ID.2. VW ID.1   VW φαίνεται πως ετοιμάζει και το ID.1, ένα μικρό hatchback με τις διαστάσεις του Polo. Το μήκος του θα είναι γύρω στα τέσσερα μέτρα, ενώ θα δανείζεται πολλά στοιχεία από την εξωτερική εμφάνιση του ID.3.

Το τελευταίο διατίθεται στη χώρα μας σε τρεις εκδόσεις μπαταριών, χωρητικότητας 45, 58 και 77 kWh. Διαθέσιμο είναι επίσης και το ηλεκτρικό crossover ID.4, με μπαταρία 52 ή 77 kWh, όπως και η «καυτή» έκδοσή του, ID.4 GTX των 299 ίππων.

Υπενθυμίζεται πως η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας του VW Group. Μέχρι το 2030 θα κατασκευαστούν συνολικά 6 εργοστάσια μπαταριών με συνολική παραγωγική ικανότητα 240 gWh. Παράλληλα, στα σχέδια της μάσκας βρίσκεται και η εξέλιξη ενός μεγάλου οικοσυστήματος υποδομών φόρτισης, με δεκάδες χιλιάδες φορτιστές σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου