Μέσα στην επόμενη τετραετία, οι ένδοξες ημέρες των συγκεκριμένων μοντέλων της βρετανικής εταιρείας που διαθέτουν αποκλειστικά θερμικά σύνολα φαίνεται να μπαίνουν στο χρονοντούλαπο, όπως ανακοίνωσε και επισήμως στην ιστοσελίδα Automotive News Europe ο διευθύνων σύμβουλος Tobias Moers.Ο ίδιος τόνισε χαρακτηριστικά: «Δεν υπάρχει αμφιβολία, ότι η συνέχεια των σπορ μοντέλων μας θα είναι ηλεκτρική». Να αναφέρουμε ότι η Aston Martin θα εκμεταλλευθεί την συνεργασία της με την Mercedes-Benz ως πηγή για τα ηλεκτρικά στοιχεία, τα οποία όμως θα εξελιχθούν από τον βρετανό κατασκευαστή. Σύμφωνα με πηγές, τόσο η Vantage, όσο και η DB11 θα προσφέρουν αυτονομία κοντά στα 600 χλμ., χωρίς όμως να χαθούν τα σπορ και δυναμικά χαρακτηριστικά τους.
Οι παραπάνω εξελίξεις έρχονται λίγους μήνες μετά τις ανακοινώσεις του Δ.Σ. της Aston Martin, οι οποίες ανέφεραν ότι μέχρι το 2030 σχεδόν όλα τα μοντέλα της εταιρείας θα έχουν εξηλεκτριστεί. Πιο αναλυτικά, το 50% αυτών θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, το 45% θα διαθέτει υβριδική τεχνολογία, ενώ μόλις το 5% θα παραμείνει πιστό στους κινητήρες εσωτερικής καύσης, κυρίως σε εκδόσεις για αποκλειστική χρήση σε πίστα.
Πριν την υιοθέτηση της ηλεκτρικής τεχνολογίας, η Aston Martin θα παρουσιάσει μία επαναφορτιζόμενη υβριδική (plug-in) έκδοση της DBX, όπως και ένα νέο κεντρομήχανο μοντέλο, όμοιας τεχνολογίας, που θα τοποθετηθεί κάτω από τα hypercar Valkyrie και Valhalla.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου