Διαθέσιμο στην Ελλάδα είναι το plug-in υβριδικό Suzuki Across, το οποίο αναδεικνύεται στο ακριβότερο μοντέλο της μάρκας που προσφέρεται στη χώρα μας. Πρόκειται για τον κλώνο του γνωστού σε όλους μας Toyota RAV4, με τους «δεσμούς» ν’ αφορούν τόσο την εξωτερική εμφάνιση όσο και τα μηχανικά μέρη. Το κινητήριο σύνολο, λοιπόν, απαρτίζεται από τον βενζινοκινητήρα των 2.500 κ.εκ. που αποδίδει 178 PS και δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα).
Ο εμπρός ηλεκτρικός κινητήρας παράγει 182 PS/270 Nm ροπής, ο πίσω 54 PS/ 121 Nm, ενώ εφόσον μπει στο παιχνίδι και το θερμικό μοτέρ η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 306 PS.
Το «παρών» δίνει και το σύστημα τετρακίνησης E-Four, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός E-CVT κιβωτίου ταχυτήτων.
Πηγή ζωής για τους ηλεκτροκινητήρες συνιστά μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 18,1 kWh τοποθετείται κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου. Σύμφωνα με τη Suzuki, το Across εφοδιάζεται με ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ. την ίδια ώρα που οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 22 γρμ./100 χλμ, απαλλάσσοντας τον χρήστη από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Η μεικτή κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα με την Suzuki ξεκινά από το 1 λτ./100 χλμ.
Σχεδιαστικά, το Suzuki Across δεν κρύβει τη σχέση του με το RAV4, κάτι που είναι εμφανές από τα κοψίματα στο πίσω μέρος, αλλά και τα παρεμφερή φωτιστικά σώματα. Υπάρχουν ωστόσο και αρκετά στοιχεία διαφοροποίησης με πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα τη μάσκα, τα μπροστινά φώτα και τους αεραγωγούς.
Κοινές αναφορές συναντώνται και στο εσωτερικό με κυριότερη την «ελεύθερη» οθόνη αφής των 9,0”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου