Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

Αυξάνεται η ζήτηση για vegan προϊόντα στη Βρετανία μετά το lockdown


Τα vegan φαγητά και ποτά έχουν αυξηθεί κατά πολύ τους τελευταίους μήνες στη Μεγάλη Βρετανία, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Η βρετανική δικηγορική εταιρεία EMW που ειδικεύεται στην κατοχύρωση εμπορικών σημάτων συνέταξε έρευνα σύμφωνα με την οποία τα εμπορικά σήματα για τα φυτικά προϊόντα, όπως vegan παγωτό και burgers χωρίς κρέας, υπερδιπλασιάστηκαν τους τελευταίους μήνες, φθάνοντας σε υψηλό ρεκόρ. Και μπορεί αυτά τα εμπορικά σήματα να είχαν κατοχυρωθεί πριν το lockdown στη Βρετανία, ωστόσο τα σούπερ μάρκετ στη χώρα συνεχίζουν να αναφέρουν υψηλές πωλήσεις σε αυτή την κατηγορία κατά τη διάρκεια της πανδημίας, υποδεικνύοντας ότι υπάρχει στροφή προς τον βιγκανισμό από την καραντίνα και μετά.

Συνεργάτης της EMW δήλωσε στο The Guardian (https://www.theguardian.com/) ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ περισσότερα vegan προϊόντα παρά ποτέ. «Οι πολυεθνικές εταιρείες το έχουν αναγνωρίσει ως έναν ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα και ανταγωνίζονται για την καταχώριση των εμπορικών σημάτων τους με σκοπό να αποκτήσουν και να διατηρήσουν μερίδιο της αγοράς», τόνισε.



Σημειώνεται ότι μία ακόμη πρόσφατη έρευνα από τον βρετανικό οργανισμό The Vegan Society κατέγραψε αύξηση στη flexitarian διατροφή που μπορεί να είναι μεν κατά κύριο λόγο φυτική, αλλά δεν αποκλείει την κατανάλωση ζωικών προϊόντων περιστασιακά. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα, το 20% των Βρετανών μείωσαν την κατανάλωση κρέατος κατά τη διάρκεια του lockdown και 15% μείωσαν την κατανάλωση γαλακτοκομικών ή και αβγών.

Τα συγκεκριμένα ευρήματα αντικατοπτρίζουν όχι μόνο το πώς άλλαξαν οι καταναλωτικές συνήθειες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, αλλά και το πώς οι καταναλωτές προσάρμοσαν τις διατροφικές τους συνήθειες με βάση τις ελλείψεις που παρουσιάστηκαν στα σούπερ μάρκετ. Για παράδειγμα, από όσους μείωσαν το κρέας και τα γαλακτοκομικά, το 41% δήλωσε ότι το έκαναν γιατί τα προϊόντα που προτιμούσαν δεν ήταν διαθέσιμα στα σούπερ μάρκετ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου