Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

To «παπί» της Honda και σε εκτός δρόμου έκδοση


Το «παπί» της Honda (Super Cub) γίνεται… scrambler. Από τότε που το CT125 Concept παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 2019, ελπίζαμε κρυφά ότι θα φτάσει στην παραγωγή. Η Honda το αποφάσισε και παρουσιάζει το «παπί» του κυνηγού.
Μερικά πρωτότυπα και ένα δίπλωμα ευρεσιτεχνίας σχεδιασμού, ήταν αρκετά για να αποφασίσει η Honda να βάλει στην παραγωγή το Hunter Cub, ή ένα παπί για εκτός δρόμου διαδρομές, που θα παρουσιαστεί επίσημα πριν από το τέλος του έτους. Πριν από το επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου, η Honda μοιράστηκε τις νέες προδιαγραφές του mini moto στα ιαπωνικά sites μοτοσυκλέτας.

Το Hunter Cub είναι… αδερφάκι του Super Cub που ήδη γνωρίζουμε και αγαπάμε. Τα δύο «παπιά» μοιράζονται το ίδιο πλαίσιο σασί, με μερικές τροποποιήσεις για να δώσουν στο CT μια πιο εμπνευσμένη εμφάνιση και εκτός δρόμου αίσθηση.Ενώ το Super Cub έχει καθαρή σιλουέτα, με όλα τα καλώδια και τις γραμμές τροφοδοσίας τα καλώδια είναι κρυμμένα κάτω από ένα κομψό μικρό φέρινγκ, στο Hunter Cub όλα είναι ορατά χωρίς καλύμματα, αφήνοντας το πλαίσιο, τον κινητήρα και όλες τις καλωδιώσεις ορατές. Το Hunter έχει επίσης ένα σετ τροχών με ακτίνες, προστατευτικές μπάρες πρόσκρουσης και μία μικρή σχάρα για να ολοκληρωθεί η εμφάνιση. Έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις με το μεταξόνιο 49,4 ιντσών και μεγαλύτερη χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου. Το CT ζυγίζει 119 κιλά (έναντι των 108 κιλών του Super Cub).


Η εξάτμιση έχει αλλάξει θέση και καταλήγει σε σιγαστήρα υψηλής ποιότητας που διαθέτει προστατευτικά κομμάτια. Στο κάτω μέρος του Hunter Cub, υπάρχει μια «ποδιά» για την προστασία του κινητήρα. Στο μπροστινό μέρος, το CT έχει ένα τηλεσκοπικό «πηρούνι» ενώ στο πίσω μέρος έχει δύο αμορτισέρ και ελατήρια. Όσον αφορά τα φρένα, ενώ το Super Cub διαθέτει δισκόφρενο μπροστά και ένα… περίεργο ταμπούρο στο πίσω μέρος, το Hunter Cub έχει δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, σε συνδυασμό με ABS. Ο κινητήρας είναι ο ίδιος με το βασικό Cub (παπί): Κινητήρας 124.9 κ.εκ., αερόψυκτος, SOHC, μονοκύλινδρος με διάμετρο 52,4 mm και διαδρομή 57,9 mm. Σύμφωνα με την Honda Ιαπωνίας, το Hunter Cub έχει ονομαστική ισχύ 8,7 ίππων και 11 Nm ροπής. Ο μικροσκοπικός κινητήρας συνδυάζεται με ένα τετρατάχυτο ημι-αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Το νέο Honda CT125 Hunter Cub θα προσφερθεί στα χρώματα «Glowing Red» και «Matte Fresco Brown». Θα μπορούσαμε να πούμε ότι το μοντέλο θα μπει στην Ευρωπαϊκή και την αγορά της Αμερικής, λαμβάνοντας υπόψη ότι το όνομα και το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έχει κατατεθεί και για τις δύο αγορές η Honda δεν έχει ακόμη επιβεβαιώσει τις πληροφορίες. Το μοντέλο θα κυκλοφορήσει επίσημα κατά τη διάρκεια του Honda Virtual Motorcycle Show και αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2020 στην Ιαπωνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου