Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015

Η Thomson διέρρευσε τα προσωπικά δεδομένα 500 ατόμων με ένα λάθος email!

Η Thomson διέρρευσε τα προσωπικά δεδομένα 500 ατόμων με ένα λάθος email!

Ακυρώσεις κρατήσεων από τους πελάτες της - Ο Tour Operator ζήτησε συγγνώμη, αλλά δεν επιστρέφει τα χρήματα σε όσους αποφάσισαν να μην πραγματοποιήσουν τις διακοπές τους
Μια γκάφα ολκής φαίνεται ότι διέπραξε ένας από τους μεγαλύτερους Tour Operator στη Βρετανία, η Thomson. Ο μεγάλος ταξιδιωτικός οργανισμός διέρρευσε, μέσω ενός λάθους email τα προσωπικά στοιχεία 500 Βρετανών, που είχαν προγραμματίσει και προπληρώσει τις διακοπές τους μέσω της εταιρείας.



Τον περασμένο μήνα η Thomson έστειλε email σε πελάτες της με το οποίο υπενθύμιζε τις λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, όμως, εξαιτίας ενός λάθους, η αιτία του οποίου διερευνάται από τον ταξιδιωτικό οργανισμό, το email συνοδευόταν από ένα ακόμα φύλλο εργασίας με τα προσωπικά δεδομένα 500 πελατών, ανάμεσα στα οποία υπήρχαν οι διευθύνσεις τους, οι ημερομηνίες αναχώρησης των διακοπών τους, καθώς και ο χρόνος παραμονής τους στον τόπο των διακοπών.

Μετά την δημοσιοποίηση της μεγάλης έκτασης διαρροής πολλοί Βρετανοί, που είχαν κλείσει τις διακοπές τους με την Thomson αποφάσισαν να ακυρώσουν τις κρατήσεις τους και εξέφρασαν τον φόβο ότι διαρρήκτες θα μπορούσαν να βάλουν στόχο τις κατοικίες τους ενώ εκείνοι θα έλειπαν μακριά.

Η Mandy και ο Pete Garland από το Somerset δήλωσαν στον βρετανικό Τύπο ότι αναγκάστηκαν να ακυρώσουν τις διακοπές τους στον Άγιο Δομίνικο, στην Καραϊβική, όταν τον περασμένο μήνα το email που έλαβαν από την Thomson, για να τους υπενθυμίσει λεπτομέρειες του ταξιδιού τους, συνοδευόταν από ένα επιπλέον φύλλο εργασίας με τα στοιχεία 500 πελατών της εταιρείας από όλη τη Βρετανία.

Το ζευγάρι δήλωσε ότι ο ταξιδιωτικός οργανισμός δεν επέστρεψε τα χρήματα που είχε καταβάλει για το ταξίδι του και υποστήριξε ότι η μεγαλύτερη ανησυχία του, όταν είδε το επίμαχο email, ήταν η ασφάλεια του σπιτιού του.

Από την πλευρά της η Thomson, αμέσως, μόλις έγινε γνωστή η διαρροή, εξέδωσε ανακοίνωση στις 15 Αυγούστου με την οποία ζητά συγγνώμη από τους πελάτες της για το λάθος και τονίζει ότι το λάθος έγινε αντιληπτό πολύ γρήγορα και ανακλήθηκε. Στην ανακοίνωση η εταιρεία αναφέρει: «Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες μας και να τους διαβεβαιώσουμε ότι λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας την ασφάλεια των δεδομένων. Διερευνούμε το θέμα για να εξασφαλίσουμε ότι αυτό το γεγονός δεν θα επαναληφθεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου