Πιέσαμε στο όριο σε ακραίες συνθήκες, όπως μπορείτε να δείτε και στο σχετικό βίντεο το Mitsubishi L200 το οποίο αποδείχτηκε πραγματικό κάρο!
Όπως πιθανόν γνωρίζουν οι θιασώτες της σκληρής off road οδήγησης όταν προσπαθεί κάποιος να κινηθεί σε αφράτο χιόνι που έχει στρωθεί σε κακοτράχηλο χωματόδρομο, αυτό που πιθανότατα θα σε σταματήσει είναι το ύψος του χιονιού. Αν είναι τόσο που μαζεύεται μπροστά από τη μάσκα του αυτοκινήτου τότε δεν μπορείς να συνεχίσεις. Στην περίπτωσή μας ήταν στο απόλυτο όριο, δηλαδή το χιόνι έφτανε στη μάσκα του προφυλακτήρα του L200 που στην έκδοση Double Cab της δοκιμής μας έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος τους 20.5cm και γωνία προσέγγισης 33.4 μοίρες.
Το χιόνι είχε ύψος περίπου μισό μέτρο εμείς με αρωγό το βάρος του αυτοκινήτου (1870kg) συν το φορτίου (σ.σ: 500kg περίπου με 10 σακιά χαλίκι) ξεκινήσαμε για να διανύσουμε μια απόσταση περίπου 10km ανοίγοντας δρόμο στο απάτητο χιόνι! Η διαδρομή ήταν ανηφορική και όπως ίσως γνωρίζετε είναι βασικό να μη σταματήσεις γιατί αν σε κόψει κάτι δύσκολα βρίσκεις πρόσφυση για να ξεκινήσεις ξανά. Το βάρος του χιονιού έχει ρίξει πολλά κλαδιά στη διαδρομή οπότε αναγκάζεσαι να σταματήσεις να τινάξεις το χιόνι για να περάσεις. Σταμάτα - ξεκίνα συνεχώς κάποια στιγμή δεν μπορείς να συνεχίσεις. Αλλάζεις κατανομή στο φορτίο αλλά αν η κλίση είναι μεγάλη αυτό δεν βοηθάει.
Το Mitsubishi L200 έχει τη δυνατότητα κλειδώματος τόσο του κεντρικού όσο και του πίσω διαφορικού. Όταν επιλέξεις τις κοντές σχέσεις με το δεύτερο λεβιέ εμπλέκεται αυτόματα και το κεντρικό διαφορικό το οποίο κλειδώνει. Αυτό βοηθά να κατέβεις μια παγωμένη κατηφόρα χωρίς να πατήσεις φρένο καθώς με 1η κοντή στο κιβώτιο το αυτοκίνητο δύσκολα κυλάει, ενώ με 2α κατεβαίνει με 5km/h. Τα λάστιχα που φορά το αυτοκίνητο δοκιμής μας είναι μεικτών συνθηκών.
Ψάχνοντας για πρόσφυση κάποια στιγμή καταφεύγεις στο κλείδωμα και του πίσω διαφορικού. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να σταματήσεις, εκτός αν όπως στην περίπτωσή μας έχεις σταματήσει υποχρεωτικά. Κλειδώνοντας και το πίσω διαφορικό έχεις ένα πραγματικά άκαμπτο τετράγωνο (κάρο) που κυριολεκτικά σκάβει το χιόνι. Ταυτόχρονα απενεργοποιούνται αυτόματα και τα ηλεκτρονικά ώστε να φτιάχνεις πρόσφυση σπινάροντας. Βρήκαμε τη χρυσή τομή ξεφορτώνοντας 4 σακιά χαλίκι και συνεχίσαμε! Φτάσαμε μέχρι το χιονοδρομικό του Μαινάλου όπου εμφανιστήκαμε από το δρόμο της Βυτίνας που ήταν κλειστός!
Αντί για άλλα λόγια δείτε το σχετικό βίντεο...
Όπως πιθανόν γνωρίζουν οι θιασώτες της σκληρής off road οδήγησης όταν προσπαθεί κάποιος να κινηθεί σε αφράτο χιόνι που έχει στρωθεί σε κακοτράχηλο χωματόδρομο, αυτό που πιθανότατα θα σε σταματήσει είναι το ύψος του χιονιού. Αν είναι τόσο που μαζεύεται μπροστά από τη μάσκα του αυτοκινήτου τότε δεν μπορείς να συνεχίσεις. Στην περίπτωσή μας ήταν στο απόλυτο όριο, δηλαδή το χιόνι έφτανε στη μάσκα του προφυλακτήρα του L200 που στην έκδοση Double Cab της δοκιμής μας έχει ελάχιστη απόσταση από το έδαφος τους 20.5cm και γωνία προσέγγισης 33.4 μοίρες.
Το χιόνι είχε ύψος περίπου μισό μέτρο εμείς με αρωγό το βάρος του αυτοκινήτου (1870kg) συν το φορτίου (σ.σ: 500kg περίπου με 10 σακιά χαλίκι) ξεκινήσαμε για να διανύσουμε μια απόσταση περίπου 10km ανοίγοντας δρόμο στο απάτητο χιόνι! Η διαδρομή ήταν ανηφορική και όπως ίσως γνωρίζετε είναι βασικό να μη σταματήσεις γιατί αν σε κόψει κάτι δύσκολα βρίσκεις πρόσφυση για να ξεκινήσεις ξανά. Το βάρος του χιονιού έχει ρίξει πολλά κλαδιά στη διαδρομή οπότε αναγκάζεσαι να σταματήσεις να τινάξεις το χιόνι για να περάσεις. Σταμάτα - ξεκίνα συνεχώς κάποια στιγμή δεν μπορείς να συνεχίσεις. Αλλάζεις κατανομή στο φορτίο αλλά αν η κλίση είναι μεγάλη αυτό δεν βοηθάει.
Το Mitsubishi L200 έχει τη δυνατότητα κλειδώματος τόσο του κεντρικού όσο και του πίσω διαφορικού. Όταν επιλέξεις τις κοντές σχέσεις με το δεύτερο λεβιέ εμπλέκεται αυτόματα και το κεντρικό διαφορικό το οποίο κλειδώνει. Αυτό βοηθά να κατέβεις μια παγωμένη κατηφόρα χωρίς να πατήσεις φρένο καθώς με 1η κοντή στο κιβώτιο το αυτοκίνητο δύσκολα κυλάει, ενώ με 2α κατεβαίνει με 5km/h. Τα λάστιχα που φορά το αυτοκίνητο δοκιμής μας είναι μεικτών συνθηκών.
Ψάχνοντας για πρόσφυση κάποια στιγμή καταφεύγεις στο κλείδωμα και του πίσω διαφορικού. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να σταματήσεις, εκτός αν όπως στην περίπτωσή μας έχεις σταματήσει υποχρεωτικά. Κλειδώνοντας και το πίσω διαφορικό έχεις ένα πραγματικά άκαμπτο τετράγωνο (κάρο) που κυριολεκτικά σκάβει το χιόνι. Ταυτόχρονα απενεργοποιούνται αυτόματα και τα ηλεκτρονικά ώστε να φτιάχνεις πρόσφυση σπινάροντας. Βρήκαμε τη χρυσή τομή ξεφορτώνοντας 4 σακιά χαλίκι και συνεχίσαμε! Φτάσαμε μέχρι το χιονοδρομικό του Μαινάλου όπου εμφανιστήκαμε από το δρόμο της Βυτίνας που ήταν κλειστός!
Αντί για άλλα λόγια δείτε το σχετικό βίντεο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου