Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Αυτές είναι οι 15 πιο… επικίνδυνα σέξι διαφημίσεις Γιατί το σεξ πουλάει!

Όταν τα μοντέλα γδύνονται και αντί να επικεντρώνεσαι στο προϊόν, «χαζεύεις» με τις αναλογίες τους…Tις περισσότερες φορές η βιομηχανία της μόδας προσπαθεί να διαφημίσει τα ρούχα, βάζοντας τα διάσημα μοντέλα που «χρησιμοποιεί» να ποζάρουν με όσο λιγότερα ρούχα γίνεται. Σχήμα οξύμωρο δεν νομίζετε;Ωστόσο, δεν είναι λίγοι εκείνοι που χαρακτηρίζουν τη… μέθοδο αυτή κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, μιας και σίγουρα κάνει το κοινό να μην μπορεί να πάρει τα μάτια του από πάνω της. Μάλιστα, όσο πιο σέξι, τόσο πιο επιτυχημένη θεωρείται – ακόμα και αν πολύ ξεχνάνε να κοιτάξουν για ποια εταιρεία ή προϊόν πρόκειται και επικεντρώνονται στα καλογυμνασμένα κορμιά…Και μιας και η αντίληψη αυτή έχει εδραιωθεί εδώ και χρόνο στο χώρο της μόδας και των περιοδικών, δείτε τις 15 πιο… επικίνδυνα σέξι διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει!

Emporio Armani Underwear - Άνοιξη 2009



Gucci - Άνοιξη 2003



Calvin Klein Underwear - Άνοιξη 2009



Dior - Άνοιξη 2003



Dolce & Gabbana - Άνοιξη 2007



Donna Karan - Φθινόπωρο 1991



Burberry Body - Φθινόπωρο 2011



Guess - Άνοιξη 1990



Marc Jacobs



Emporio Armani Underwear - Φθινόπωρο 2011



Briant Atwood - Φθινόπωρο 2012



Tom Ford



Cesare Paciotti - Φθινόπωρο 2011



Calvin Klein - Άνοιξη 1992



Versace Couture - Φθινόπωρο 1994


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου