Την πρωτογνωρίσαμε μέσα από τις θρυλικές βιντεοκασέτες της δεκαετίας του
’80 ως ένα ανέμελο κορίτσι με κοκαλάκια στα μαλλιά που ήταν ερωτευμένο
με τον
συμπρωταγωνιστή της Σταμάτη Γαρδέλη. Λίγα χρόνια αργότερα μπήκε στη ζωή του συγγραφέα Απόστολου Δοξιάδη, προκαλώντας μια πραγματική θύελλα. Ο χωρισμός τους, που έφτασε στα δικαστήρια με τον πιο δραματικό τρόπο, έφερε στη ζωή της τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο, ενώ τα τελευταία εννέα χρόνια ήταν ζευγάρι με τον Φάνη Συναδινό, με τον οποίο απέκτησαν δυο γιους. Είτε με τα δημοσιεύματα για το πρόσφατο διαζύγιό της, είτε με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της στις οποίες περιγράφει τον τρόμο που έζησε εγκλωβισμένη στο θέατρο «Χυτήριο» λόγω των επιθέσεων φανατικών μελών παραθρησκευτικών οργανώσεων εναντίον των συντελεστών της παράστασης, η Βάσια Παναγοπούλου είναι αναμφισβήτητα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.
Την ίδια στιγμή, όμως, στο σπίτι τους το δράμα συνεχιζόταν, αφού το πρώην ζευγάρι διεκδικούσε την επιμέλεια της κόρης τους. Η Βάσια Παναγοπούλου κατέθετε συνεχώς αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων ζητώντας την επιμέλεια της 6χρονης τότε Εμμας που ζούσε με τον πατέρα της. Το βασικό επιχείρημα της πλευράς Παναγοπούλου ήταν ότι κινδυνεύει η ψυχική υγεία του παιδιού, αφού, όπως ισχυριζόταν, ο Δοξιάδης είναι άνθρωπος ψυχικά άρρωστος και με ομοφυλοφιλικές τάσεις. Από την άλλη, η πλευρά Δοξιάδη υποστήριζε ότι η Βάσια Παναγοπούλου είχε παράλληλη σχέση με τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο και γι’ αυτό ήθελε να βγει γρήγορα το διαζύγιό τους.
Ο γνωστός γιατρός έμενε σε πολυτελή μεζονέτα στην Πολιτεία, δίπλα ακριβώς από την κατοικία του ζεύγους Δοξιάδη / Παναγοπούλου, γεγονός που έκανε τα δημοσιεύματα της εποχής να οργιάζουν. Ωστόσο, η σχέση αυτή έληξε άδοξα ύστερα από λίγο καιρό και σε καμία περίπτωση το όνομα του Ανδρέα Φουστάνου δεν ενεπλάκη στα όσα διαδραματίζονταν στα δικαστήρια μεταξύ του ζεύγους. Αργότερα εκείνος παντρεύτηκε την τραγουδίστρια Νατάσα Θεοδωρίδου και μαζί της συνέχισε να μένει στο σπίτι της Πολιτείας. Οσο για τις κατηγορίες εναντίον της Βάσιας Παναγοπούλου, αποσύρθηκαν στο εφετείο και το θέμα ανάμεσα στους πρώην συζύγους έληξε σχετικά πολιτισμένα. Μέσα στα επόμενα χρόνια οι εντάσεις μεταξύ τους μειώθηκαν, οι σχέσεις εξομαλύνθηκαν και οι δυο τους προσπάθησαν να ξεχάσουν τις μεταξύ τους διαφορές επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στην κόρη τους.
Το 1992 και ενώ ήταν παντρεμένη με τον Απόστολο Δοξιάδη, εκείνος με την ιδιότητα του συμβούλου κινηματογραφίας του υπουργείου Πολιτισμού κατηγορήθηκε πως μαζί με τη σύζυγό του είχαν ζητήσει να εξαιρεθεί η ταινία της σκηνοθέτιδας Φρίντας Λιάππα από τα κρατικά βραβεία. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, θεωρούσαν ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της συγκεκριμένης ταινίας είχε κακοποιηθεί ένα ανήλικο παιδί. Οι βαρύτατες καταγγελίες του ζεύγους ξεσήκωσαν τότε θύελλα αντιδράσεων στον καλλιτεχνικό κόσμο και προσωπικότητες της τέχνης όπως η Μελίνα Μερκούρη, ο Ζυλ Ντασσέν, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο Νίκος Κούνδουρος και άλλοι είχαν πάρει το μέρος της διωκόμενης σκηνοθέτιδας... Αφού ασκήθηκε ποινική δίωξη, η υπόθεση μπήκε στο αρχείο ενώ η Φρίντα Λιάππα πέθανε από καρκίνο δύο χρόνια αργότερα.
Πρώτο ΘΕΜΑ online : Mόνη της ξανά - Stories
συμπρωταγωνιστή της Σταμάτη Γαρδέλη. Λίγα χρόνια αργότερα μπήκε στη ζωή του συγγραφέα Απόστολου Δοξιάδη, προκαλώντας μια πραγματική θύελλα. Ο χωρισμός τους, που έφτασε στα δικαστήρια με τον πιο δραματικό τρόπο, έφερε στη ζωή της τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο, ενώ τα τελευταία εννέα χρόνια ήταν ζευγάρι με τον Φάνη Συναδινό, με τον οποίο απέκτησαν δυο γιους. Είτε με τα δημοσιεύματα για το πρόσφατο διαζύγιό της, είτε με τις τηλεοπτικές εμφανίσεις της στις οποίες περιγράφει τον τρόμο που έζησε εγκλωβισμένη στο θέατρο «Χυτήριο» λόγω των επιθέσεων φανατικών μελών παραθρησκευτικών οργανώσεων εναντίον των συντελεστών της παράστασης, η Βάσια Παναγοπούλου είναι αναμφισβήτητα στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.
Η ζωή με τον Απόστολο Δοξιάδη
Ηταν Μάρτιος του 1996 όταν η Βάσια Παναγοπούλου κάθισε στο εδώλιο του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών με την κατηγορία της παρότρυνσης σε τρίτους προς διάπραξη κακουργήματος. Με απλά λόγια, ο τότε σύζυγός της Απόστολος Δοξιάδης, συγγραφέας και σκηνοθέτης, την κατηγορούσε ότι σχεδίαζε τη δολοφονία του μέσω πληρωμένων δολοφόνων. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, ο Δοξιάδης είχε στα χέρια του μαγνητοφωνημένες συνομιλίες στις οποίες ακούγεται η Παναγοπούλου να μιλάει με τους συνεργούς της και να οργανώνει το σχέδιο της δολοφονίας του. Σύμφωνα πάντα με τους ισχυρισμούς Δοξιάδη, το κίνητρο πίσω από τη δολοφονία του ήταν οικονομικό, αφού η Βάσια Παναγοπούλου θα είχε τη διαχείριση της περιουσίας του μέχρι την ενηλικίωση της κόρης τους Εμμας. Από την πλευρά της, η ηθοποιός, αρνούμενη τις κατηγορίες, επέμενε ότι ο σύζυγός της την καταπίεζε και τη ζήλευε αφόρητα, ενώ η ίδια ήξερε ότι την παρακολουθούσε. «Μόνο μια ανόητη θα οργάνωνε δολοφονία μέσω τηλεφώνου γνωρίζοντας ότι ο σύζυγός της ακούει τις συνομιλίες της», υποστήριζε λίγο πολύ η ηθοποιός. Αλλά οι κατηγορίες της Βάσιας Παναγοπούλου εναντίον του Απόστολου Δοξιάδη δεν σταμάτησαν εκεί. «Ψάξτε τη δολοφονία του Κώστα Ταχτσή. Ψάξτε να βρείτε ποιοι κρύβονται από πίσω. Ο Ταχτσής λίγο προτού δολοφονηθεί έγραφε βιβλίο στο οποίο αναφερόταν εκτενώς στην προσωπική ζωή του Απόστολου Δοξιάδη. Δεν πρόλαβε να τελειώσει το βιβλίο αυτό, τον πρόλαβε ο θάνατος. Ο συγγραφέας δολοφονήθηκε. Το βιβλίο κυκλοφόρησε στην αγορά. Τα σημεία όμως όπου αναφερόταν το όνομα του πρώην συζύγου μου εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς». Το βαρύ «κατηγορώ» της Βάσιας Παναγοπούλου με στόχο τον πρώην σύζυγό της Απόστολο Δοξιάδη και οι ισχυρισμοί εκείνου ότι το «κορίτσι του Δαλιανίδη» δεν ήταν τελικά καθόλου αθώο και χαριτωμένο είχαν χαρακτηριστεί ποικιλοτρόπως εκείνη την εποχή, μονοπωλώντας σχεδόν τα πρωτοσέλιδα. Η εικόνα εκείνης -νέα και όμορφη- να μπαίνει στην αίθουσα του δικαστηρίου φορώντας μαύρα ρούχα και υπερμεγέθη σκούρα γυαλιά ηλίου επαναλαμβανόταν στα δελτία ειδήσεων και τα εξώφυλλα των εβδομαδιαίων περιοδικών.Την ίδια στιγμή, όμως, στο σπίτι τους το δράμα συνεχιζόταν, αφού το πρώην ζευγάρι διεκδικούσε την επιμέλεια της κόρης τους. Η Βάσια Παναγοπούλου κατέθετε συνεχώς αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων ζητώντας την επιμέλεια της 6χρονης τότε Εμμας που ζούσε με τον πατέρα της. Το βασικό επιχείρημα της πλευράς Παναγοπούλου ήταν ότι κινδυνεύει η ψυχική υγεία του παιδιού, αφού, όπως ισχυριζόταν, ο Δοξιάδης είναι άνθρωπος ψυχικά άρρωστος και με ομοφυλοφιλικές τάσεις. Από την άλλη, η πλευρά Δοξιάδη υποστήριζε ότι η Βάσια Παναγοπούλου είχε παράλληλη σχέση με τον πλαστικό χειρουργό Ανδρέα Φουστάνο και γι’ αυτό ήθελε να βγει γρήγορα το διαζύγιό τους.
Ο γνωστός γιατρός έμενε σε πολυτελή μεζονέτα στην Πολιτεία, δίπλα ακριβώς από την κατοικία του ζεύγους Δοξιάδη / Παναγοπούλου, γεγονός που έκανε τα δημοσιεύματα της εποχής να οργιάζουν. Ωστόσο, η σχέση αυτή έληξε άδοξα ύστερα από λίγο καιρό και σε καμία περίπτωση το όνομα του Ανδρέα Φουστάνου δεν ενεπλάκη στα όσα διαδραματίζονταν στα δικαστήρια μεταξύ του ζεύγους. Αργότερα εκείνος παντρεύτηκε την τραγουδίστρια Νατάσα Θεοδωρίδου και μαζί της συνέχισε να μένει στο σπίτι της Πολιτείας. Οσο για τις κατηγορίες εναντίον της Βάσιας Παναγοπούλου, αποσύρθηκαν στο εφετείο και το θέμα ανάμεσα στους πρώην συζύγους έληξε σχετικά πολιτισμένα. Μέσα στα επόμενα χρόνια οι εντάσεις μεταξύ τους μειώθηκαν, οι σχέσεις εξομαλύνθηκαν και οι δυο τους προσπάθησαν να ξεχάσουν τις μεταξύ τους διαφορές επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στην κόρη τους.
Ο έρωτας με τον Φάνη και τα δύο παιδιά
«Με το που συναντηθήκαμε και κοιταχτήκαμε στα μάτια, τουλάχιστον από τη δική μου πλευρά, είπα ότι αυτή είναι η γυναίκα που θέλω να κάνω σπίτι και παιδιά. Ηταν σαν να γνωριζόμασταν από πάντα, σαν να περίμενε ο ένας τον άλλο και γι’ αυτόν τον λόγο γίνανε και τα πράγματα γρήγορα: δύο παιδιά, γάμος. Ηταν αυτό που λένε ότι αυτοί οι άνθρωποι συναντήθηκαν και κατάλαβαν ότι είναι ο ένας για τον άλλον. Το μυστικό αυτής της σχέσης είναι εμπιστοσύνη και αξιοπρέπεια! Είναι πάρα πολύ σημαντικά, ειδικά όταν κινούμαστε σε έναν χώρο ο οποίος είναι μέσα στα φώτα και πολύ εύκολα μπορεί να δημιουργηθούν “σκιές”», δήλωνε πριν από λίγο καιρό ο παραγωγός Φάνης Συναδινός όταν του ζητούσαν να σχολιάσει τον έρωτά του για τη Βάσια Παναγοπούλου. Ενας μεγάλος έρωτας που τους οδήγησε στα σκαλιά της εκκλησίας ενώ είχαν ήδη αποκτήσει τον πρώτο τους γιο. Η Βάσια Παναγοπούλου ήταν έγκυος στο δεύτερο παιδί τους όταν αποφάσισαν ότι πρέπει να επισημοποιήσουν τη σχέση τους και ενώ σε όλες τις συνεντεύξεις της επέμενε ότι δεν της άρεσε η ιδέα να ξαναπαντρευτεί. Παρ’ όλα αυτά τα προηγούμενα χρόνια τίποτα δεν φαινόταν να σκιάζει την αγάπη που είχαν ο ένας για τον άλλον ή τουλάχιστον και οι δύο έκαναν ό,τι μπορούσαν για να μη γίνουν γνωστά τα προβλήματά τους. «Φυσικά και ζηλεύω τον Φάνη και το δείχνω! Δεν θα μου άρεσε να τον καταπιέζω και δεν κρατιέμαι όταν με πιάνει», δήλωσε πρόσφατα η Βάσια Παναγοπούλου, η οποία μετά την είδηση του διαζυγίου της δεν έχει κάνει δήλωση.Το στοίχημα του «Corpus Christi» και ο... καλλιτεχνικός βιασμός
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που μιλώντας για τη Βάσια Παναγοπούλου κάνουν λόγο για μια γυναίκα που ξέρει καλά να διαχειρίζεται καταστάσεις. Ισως αυτό το χαρακτηριστικό της να ήταν που υπερίσχυσε όταν αποφάσισε να συμμετάσχει στο ανέβασμα του έργου του Τέρενς ΜακΝάλι «Corpus Christi» μεταφράζοντας από τα αγγλικά το αρχικό κείμενο με τη βοήθεια του σκηνοθέτη και πολύ στενού φίλου της Λαέρτη Βασιλείου. «Ενιωσα βιασμένη» δήλωσε η Βάσια Παναγοπούλου μετά τα επεισόδια με πρωταγωνιστές μέλη παραθρησκευτικών οργανώσεων και βουλευτές της Χρυσής Αυγής, που απαιτούσαν με συνθήματα και πέτρες τη ματαίωση της πρεμιέρας θεωρώντας ότι το έργο θίγει τα χρηστά ήθη των Ελλήνων και προσβάλλει το όνομα του Ιησού. Κι ενώ η Βάσια Παναγοπούλου μαζί με τους υπόλοιπους συντελεστές της παράστασης μιλάνε για λογοκρισία, δεν είναι η πρώτη φορά που εμπλέκεται το όνομα της ηθοποιού σε μια τέτοια υπόθεση, αλλά από την ανάποδη.Το 1992 και ενώ ήταν παντρεμένη με τον Απόστολο Δοξιάδη, εκείνος με την ιδιότητα του συμβούλου κινηματογραφίας του υπουργείου Πολιτισμού κατηγορήθηκε πως μαζί με τη σύζυγό του είχαν ζητήσει να εξαιρεθεί η ταινία της σκηνοθέτιδας Φρίντας Λιάππα από τα κρατικά βραβεία. Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους, θεωρούσαν ότι κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της συγκεκριμένης ταινίας είχε κακοποιηθεί ένα ανήλικο παιδί. Οι βαρύτατες καταγγελίες του ζεύγους ξεσήκωσαν τότε θύελλα αντιδράσεων στον καλλιτεχνικό κόσμο και προσωπικότητες της τέχνης όπως η Μελίνα Μερκούρη, ο Ζυλ Ντασσέν, ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο Νίκος Κούνδουρος και άλλοι είχαν πάρει το μέρος της διωκόμενης σκηνοθέτιδας... Αφού ασκήθηκε ποινική δίωξη, η υπόθεση μπήκε στο αρχείο ενώ η Φρίντα Λιάππα πέθανε από καρκίνο δύο χρόνια αργότερα.
Οι τελευταίες εξελίξεις
Η είδηση είναι ότι η παράσταση «Corpus Christi» δεν θα παιχτεί τελικά στο θέατρο «Χυτήριο». Παρά τις διευκρινίσεις της ίδιας της Βάσιας Παναγοπούλου, αλλά και του σκηνοθέτη Λαέρτη Βασιλείου ότι το έργο δεν αναφέρεται στη ζωή του Ιησού και δεν έχει καμία σχέση με την ιστορική αλήθεια αλλά πρόκειται για την περιγραφή της ζωής ενός παιδιού που ονoμάζεται Τζόσουα και ζει στην πόλη Corpus Christi στην Αμερική, οι παραθρησκευτικές οργανώσεις και η Χρυσή Αυγή δεν πείστηκαν μηνύοντας τους συντελεστές του έργου και καταφέρνοντας τελικά τη ματαίωση των παραστάσεων υπό τον φόβο νέων επεισοδίων. Οι ηθοποιοί και η Βάσια Παναγοπούλου, πάντως, επιμένουν ότι θα ξαναπροσπαθήσουν...Πρώτο ΘΕΜΑ online : Mόνη της ξανά - Stories
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου